Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup fiolek szklanych F-10/S Polatom na potrzeby NCBJ OR POLATOM w ilości: 1 054 488 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polatom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prace naukowo - badawcze w zakresie radiofarmaceutyków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup fiolek szklanych F-10/S Polatom na potrzeby NCBJ OR POLATOM w ilości: 1 054 488 szt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515defeb-281e-419f-901d-7a51281c614f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
a) produkt: fiolka F-10/S Polatom jest częścią dokumentacji rejestracyjnej w zakresie specyfikacji i dostawcy (brak możliwości zmiany bez zgłoszenia tej zmiany do Urzędów Rejestracji w krajach, w których te fiolki są zarejestrowane - istnieje ryzyko braku wyrażenia zgody na tego typu zmianę, sama zmiana jest procesem długotrwałym - może trwać ponad 12 m-cy);
b) brak dostępności związany z punktem powyżej może spowodować zaburzenia w dostępności leków dla pacjenta;
c) produkt jest unikalny - obowiązująca specyfikacja powstała w wyniku wieloletnich prób technologicznych przeprowadzanych w fabryce dostawcy- produkt jest unikalny na skalę światową;
d) producent posiada wymagane doświadczenie w zakresie materiałów dla przemysłu farmaceutycznego, w szczególności opakowania dla leków;
Uzasadnienie prawne:
W/w uwarunkowania są wystarczającymi przesłankami do zastosowania art. 214 pkt 1) ppkt a).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 844381,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby Zamawiającego wolnych od wad technicznych i prawnych szklanych fiolek typu F-10/S Polatom w ilości łącznej 1 054 488 sztuk zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
2. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie 12 miesięcy, sukcesywnie, w systemie zleceń jednostkowych, w terminach podyktowanych zapotrzebowaniem Zamawiającego i każdorazowo przez niego wskazywanych.
3. Wykonawca zapewnia, że wszystkie dostarczone w ramach realizacji niniejszej umowy fiolki będą spełniać wymagane przez Zamawiającego parametry standardu F-10/S Polatom.
4. Dostawy częściowe będą realizowane sukcesywnie, każdorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu terminów i wielkości dostawy z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1038588,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1038588,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1038588,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gerresheimer Bolesławiec S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6120004446
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 15,
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1038588,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa preparatów do mycia w myjniach oraz środków do dezynfekcji
- "Dostawa mebli laboratoryjnych oraz szafy ubraniowej - 2 części"
- USŁUGI PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO - branża budowlana, sanitarna, elektryczna dla zadania : "Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia.."
- Dostawa armatury próżniowej
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku w ramach projektu pn. "Rozwój dziennych form usług opiekuńczych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie powiatu otwockiego"
- Usługa utrzymania i rozwoju systemu ERP enova365 wraz z dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych oraz eksploatacyjnych części kompatybilnych z bioreaktorem orbitalnym Kuhner SB10-X"
- 266_Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE (04/ZP/2025)
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego do placówek wchodzących w skład Zespołu Żłobków m.st. Warszawy w ramach modernizacji (w podziale na części)
- "Dostawa materiałów sanitarnych i higienicznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. i jej Oddziałów".
- P.35.2025 Zakup i dostawa worków foliowych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.