Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126677/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG –etap VIII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUCHA BESKIDZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 19
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sucha-beskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc3eed6e-bd9d-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG –etap VIII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc3eed6e-bd9d-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035137/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych w ramach programu STOP SMOG – etap VIII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190745,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym zlokalizowanym na os. Garce 14 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie ścian (przegrody A1, A2, A3) budynku płytami styropianowymi i wełną mineralną wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 60 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 4 mb;
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż istniejącego źródła ciepła, montaż kotła na pellet spełniającego wymagania ekoprojektu wraz z osprzętem i dostosowaniem komina);
- modernizację instalacji c.o.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 44524,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. 3 Maja 23 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie trzech ścian budynku płytami styropianowymi wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku akrylowego – ok. 194 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 29 mb.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 55285,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Ogrodowej 1 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego – ok. 93 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 6 mb;
- ocieplenie stropu wełną mineralną – ok. 25 m2;
- modernizację kotłowni c.o. (demontaż istniejącego źródła ciepła, montaż gazowego kondensacyjnego wraz z osprzętem i dostosowaniem komina);
- modernizację instalacji c.o.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 46178,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia niskoemisyjnego w ramach programu STOP SMOG w budynku mieszkalnym jednorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Konfederatów Barskich 21 w Suchej Beskidzkiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku akrylowego – ok. 167 m2;
- montaż parapetów zewnętrznych – ok. 16 mb.
Zakres robót określają przedmiar robót (ilości robót są orientacyjne) oraz audyt energetyczny stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 44757,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odniesieniu do części nr 1 (os. Garce 14) zamówienia nie złożono żadnej oferty. W związku z tym w zakresie ww. części zamówienia należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51628,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ ZAWADA ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "AZBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070604670
7.3.3) Ulica: ul. Sarnia 1
7.3.4) Miejscowość: Cisiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odniesieniu do części nr 3 (ul. Ogrodowa 1) zamówienia nie złożono żadnej oferty. W związku z tym w zakresie ww. części zamówienia należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50458,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50458,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynieryjno - Budowlane "FIZERION" Dominik Zajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360066945
7.3.3) Ulica: 592
7.3.4) Miejscowość: Grzechynia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-220
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ ZAWADA ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "AZBUD"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ ZAWADA ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "AZBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50458,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa pieczywa
- Dostawa artykułów metalowych
- Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2024 roku
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.