Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00142320/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 2 000 paczek wielkanocnych dla osób ubogich, z niepełnosprawnościami, seniorów korzystających ze wsparcia w ramach systemu pomocy społecznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefińska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7d57568-a4d6-46a1-b383-58de740232bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 2 000 paczek wielkanocnych dla osób ubogich, z niepełnosprawnościami, seniorów korzystających ze wsparcia w ramach systemu pomocy społecznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d57568-a4d6-46a1-b383-58de740232bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137180 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 000 paczek wielkanocnych dla osób ubogich, z niepełnosprawnościami, seniorów korzystających ze wsparcia w ramach systemu pomocy społecznej. Szczegółowo opisanych w formularzu cenowym będącym załącznikiem do formularza ofertowego.
Terminy realizacji zamówienia – w zakresie: termin realizacji dostawy – 7 kwietnia 2025 r.,
Artykuły spożywcze wchodzące w skład każdej z paczek świątecznych powinny być:
1) świeże, pierwszej jakości, spełniające polskie normy,
2) posiadające aktualne terminy przydatności do spożycia wynoszące co najmniej ¾ terminu jego przydatności do spożycia ustalonego przez producenta i widniejącego na opakowaniu (na dzień 7 kwietnia 2025 r.),
3) oryginalne opakowane, oznakowane i dostarczone (nieuszkodzone, czyste),
4) wolne od wad uniemożliwiających ich spożycie.
Paczki muszą być zapakowane, gotowe do wręczenia. Opakowanie: tradycyjna torba bawełniana o gramaturze 140 g/m2, wymiary produktu 38x42 cm, z długimi uchwytami do przenoszenia, w pojedynczym jasnym kolorze, bez żadnych nadruków.
Zamawiający dostarczy Wykonawcy kartki z życzeniami od Prezydenta Miasta Krakowa do umieszczenia ich w paczkach.
Miejsce dostawy paczek – ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, w godz. 8:00-15:00.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym dot. terminu realizacji, określa umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15897300-5 - Paczki żywnościowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15897200-4 - Produkty puszkowane
15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Victoria II Anna Chlebda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762357956
7.3.3) Ulica: Legionów Piłsudskiego 7/7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-509
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA CHLEBDA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA VICTORIA II
jakie przetargi wygrała firma
ANNA CHLEBDA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA VICTORIA II
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Centrali, Składnic oraz Ośrodka RARS
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. GABRIELA NARUTOWICZA W GRÓJCU 2025/2026
- Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego drobiowego oraz wędlin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.