eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO W WERSJI DROGOWEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO W WERSJI DROGOWEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 434

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1071058

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO W WERSJI DROGOWEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-196fd376-aea7-4fed-8df5-934a105a6c2c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673662/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 r, wolnego od wad prawnych i fizycznych ciągnika rolniczego w wersji drogowej (dalej: ciągnik, pojazd), spełniającego co najmniej wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe opisane w Specyfikacji Techniczno-Użytkowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę głowicy koszącej na ramieniu hydraulicznym.
3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, który będzie odpowiadał powszechnie obowiązującym przepisom prawa oraz wszelkim wymogom nałożonym na użytkownika przez obowiązujące przepisy, w szczególności ma spełniać wymagania dotyczące dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego na terenie Polski oraz posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - zgodnie z art. 72 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2024.125).
4) Ciągnik ma pozostawać wolny od wad fizycznych i prawnych, nie jest przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia, nie był rejestrowany w kraju lub poza granicami RP.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana jednorazowo w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 8:00 a 12:00.
6) Wykonawca, z co najmniej 5-cio dniowym wyprzedzeniem poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy.
7) Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia należy rozumieć ostateczny termin dostarczenia przez Wykonawcę: kompletnego, wolnego od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawnego i odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego oraz ofercie Wykonawcy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, potwierdzonego podpisanym przez przedstawicieli obu Stron protokołem odbioru. Z chwilą podpisania protokołu odbioru własność przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
8) W dniu dostawy ciągnika Wykonawca przekaże Zamawiającemu dla dostarczonego pojazdu:
a) dokumenty polskojęzyczne niezbędne do zarejestrowania i użytkowania: książkę gwarancyjną pojazdu oraz urządzeń zamontowanych w pojeździe 1 egz., książkę przeglądów serwisowych 1 egz., instrukcję obsługi ciągnika oraz urządzeń w nim zamontowanych 1 egz., wykaz materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta 1 egz., świadectwo homologacji oraz inne dokumenty dopuszczające do ruchu 1 egz., 2 komplety kluczyków lub w ilości dostarczonej przez producenta,
b) wyposażenie obowiązkowe i dodatkowe: gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa, oznakowanie pojazdu belka świetlną itd.
9) Wykonawca zobowiązuje się do pierwszego uruchomienia ciągnika i przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu jego prawidłowej obsługi – czas trwania szkolenia nie krócej niż 1 godzina. Przeszkolenie zostanie potwierdzone adnotacją na protokole odbioru ciągnika.
10) Podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiający, w obecności Wykonawcy sprawdzi, czy dostarczony przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych oraz czy odpowiada on opisowi przedmiotu zamówienia ujętemu w Załączniku nr 1 do SWZ i ofercie Wykonawcy. W przypadku gdy dostarczony ciągnik lub głowica będą wadliwe lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SWZ lub w ofercie Zamawiający ma prawo do ich nie odebrania. W przypadku nie odebrania pojazdu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć ciągnik wolny od wad zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SWZ i w ofercie w terminie do 7 dni roboczych. Niedostarczenie pojazdu w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy. Uprawnienie do odstąpienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym może być wykonane w terminie do dnia do dnia 31.07.2025 roku. Dostarczenie ciągnika w tym dalszym terminie nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze wad lub usterek o charakterze nieistotnym Zamawiający może odebrać ciągnik oraz wyznaczyć Wykonawcy termin na usunięcie wad lub usterek, nie krótszy niż 7 dni roboczych. Usunięcie stwierdzonych wad lub usterek potwierdzone zostanie protokołem sporządzonym przez strony. Późniejsze niż przy odbiorze wykrycie wad pojazdu nie pozbawia Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji.
11) Z czynności odbioru ciągnika wraz osprzętem zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Brygady Drogowej Zamawiającego do momentu podpisania protokołu odbioru.
13) Wszystkie niezbędne do sprawdzenia przedmiotu zamówienia dokumenty, w tym dokumentacja techniczna, a także pomoc ze strony personelu Wykonawcy niezbędna do dokonania sprawdzenia przedmiotu zamówienia, będą dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę, bez ponoszenia z tego tytułu przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
14) Wykonawca gwarantuje, że wszystkie czynności wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, w szczególności konserwacje, przeglądy techniczne, serwis i naprawa, dokonywane będą przez autoryzowany serwis producenta ciągnika. Wykonawca lub sieć producenta, winien dysponować przynajmniej jednym autoryzowanym serwisem świadczącym usługi dojazdu do klienta, który może dokonać większość czynności wymaganych do zachowania udzielonej gwarancji, w szczególności konserwacji, przeglądów technicznych, serwisu i naprawy.
15) przypadku wystąpienia w okresie rękojmi lub gwarancji wad, usterek lub konieczności naprawy ciągnika lub jego części Wykonawca zobowiązany jest
do bezpłatnego ich usunięcia w terminie nie dłuższym niż do 7 dni roboczych od daty ich zgłoszenia, chyba że ze względów technologicznych, Strony ustalą inny termin.
16) Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 14 Zamawiający ma prawo zlecić usunięcie zgłoszonych Wykonawcy wad, usterek lub napraw wybranemu przez siebie podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez odrębnego upoważnienia Sądu i niezależnie od kosztów jakie poniesie z tego tytułu Wykonawca, zachowując przy tym prawo do roszczeń i naprawienia szkody powstałej z tytułu zwłoki.
17) W przypadku, o którym mowa w pkt. 15 Zamawiający zachowuje prawo do udzielonej w ramach niniejszego zamówienia gwarancji i rękojmi.
18) Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad, usterek lub wykonania napraw na swój koszt bez względu na ich wartość z zastrzeżeniem pkt. 18.
19) W przypadku stwierdzenia przez autoryzowany serwis ciągnika nieopłacalności (lub niemożliwości) usunięcia wad lub usterek w okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca może odmówić usunięcia wad lub usterek i na własny koszt wymieni pojazd na nowy zgodny z postanowieniami niniejszego zamówienia w terminie uzgodnionym przez Strony. W sytuacji stwierdzenia przez autoryzowany serwis ciągnika nieopłacalności (lub niemożliwości) usunięcia wad lub usterek w okresie trwania gwarancji lub rękojmi, żądanie wymiany pojazdu przysługuje również Zamawiającemu. W terminie do czasu dostawy nowego pojazdu Wykonawca zobowiązuje się udostępnić nieodpłatnie ciągnik zastępczy o parametrach maksymalnie zbliżonych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ.
20) W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże przy pomocy innego dowodu – w szczególności zawartej Umowy – istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przedmiotowych warunków gwarancji.
21) Pomimo upływu okresu gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad, usterek lub wykonania naprawy które zostały stwierdzone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji.
22) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz „Specyfikacja techniczno- użytkowa ciągnika rolniczego w wersji drogowej” stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia i musi być dołączony do Oferty. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym nazwę producenta (firmę), nazwę, model, rok produkcji oferowanego ciągnika
23) Warunki eksploatacji przedmiotu zamówienia: Ciągnik będzie narażony na czynniki pogodowe spotykane w polskiej strefie klimatycznej, ze względu na jego stałą eksploatację.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

16310000-1 - Kosiarki

39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMUNALNY.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861721259

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 1

7.3.4) Miejscowość: Sulęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-023

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.