eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec Kujawski › Wykonanie usługi kompleksowego utrzymania terenów zieleni miejskiej w obrębie Gminy Solec Kujawski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi kompleksowego utrzymania terenów zieleni miejskiej w obrębie Gminy Solec Kujawski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 23 Stycznia 7

1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.gutowska@soleckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi kompleksowego utrzymania terenów zieleni miejskiej w obrębie Gminy Solec Kujawski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5da6e74-e359-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028394/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej w obrębie Gminy Solec Kujawski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. Z.o.o., któremu Zamawiający zlecił wykonanie usługi jest osobą prawną, która spełnia łącznie następujące warunki: a) Zamawiający sprawuje nad nią kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Gmina Solec Kujawski posiada w tej spółce 100,00 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Gminy. ZGK Sp. z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. b) Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę. c) w kontrolowanej spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIPP.BZPiFZ.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
 pielęgnację zieleni niskiej (krzewy, byliny, trawniki): intensywna i ekstensywna,
 pielęgnację zieleni wysokiej (drzew młodych, w pierwszych latach po posadzeniu),
 wysianie/obsadzenie kwietników wraz pielęgnacją kwiatów rabatowych,
 pielęgnacja donic z trwałą zielenią wysoką i niską,
 zakładanie trawnika siewem ręcznym,
 renowację trawnika,
 roboty agrotechniczne związane z uprawą gleby w miejscach sadzenia roślin,
 sadzenie drzew liściastych,
 sadzenie krzewów liściastych i pnączy,
 sadzenie drzew iglastych i kolumnowych krzewów iglastych,
 sadzenie krzewów iglastych,
 sadzenie bylin, traw ozdobnych,
 przesadzanie drzew,
 przesadzanie krzewów,
 przygotowanie dołu pod nasadzenie w miejscu wyciętego drzewa,
 podlewanie,
 montaż i demontaż worków do kropelkowego podlewania drzew,
 zakładanie osłon na pnie drzew,
 ochronę drzew kasztanowca przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem,
 wycinkę krzewów wraz z karczowaniem,
 wycinkę drzew,
 usuwanie wywrotów/złomów,
 usuwanie odrostów,
 prace (cięcia) w koronach drzew,
 frezowanie pni drzew,
 ściółkowanie nasadzeń,
 zabezpieczenie roślin na zimę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem terenów zieleni miejskiej określony został w załączniku nr 1 do zaproszenia.
3. Zestawienie ilości i częstotliwość prac do wykonania określone zostało w załączniku nr 2 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-031-42-88

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 3

7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 86-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444999,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.