Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00157439/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3000000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2021 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOŚCIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gościeradów Ukazowy 61
1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 158381105
1.5.8.) Numer faksu: 158381140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@goscieradow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.goscieradow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goscieradow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3000000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2021 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ebc7df-03fd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011209/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3000000,00 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157439/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2095225,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł w banku krajowym, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 2021 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Oprocentowanie oparte na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy powiększone o marżę banku. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SWZ, jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie od faktycznie wykorzystanej kwoty. Przez cały okres kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje niezmienna. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do:
• niewykorzystania pełnej kwoty kredytu,
• wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów,
• wydłużenia terminu spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów w trakcie trwania umowy.
2. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny „in blanco” podpisany przez Wójta Gminy Gościeradów wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy.
3. Termin wykonania zamówienia: Okres kredytowania od 2021 roku do 2031 roku. Kredyt będzie pobrany jednorazowo w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2021 roku, na podstawie dyspozycji Kredytobiorcy o uruchomieniu środków. Realizacja kredytu w formie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego. Spłata kapitału w ratach kwartalnych w latach 2022 - 2031 płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał, począwszy od 31 marca 2022 roku. Spłata odsetek w okresach kwartalnych, płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał, tj. naliczane od ostatniego dnia roboczego poprzedniego kwartału do przedostatniego dnia roboczego kwartału w latach 2021 - 2031, poczynając od 31 grudnia 2021 roku. W przypadku gdy ostatni dzień kwartału/roku przypada na dzień wolny od pracy spłata kapitału i odsetek będzie następować ostatniego dnia roboczego kwartału/roku bez dodatkowych dyspozycji ze strony Zamawiającego.
4. Spłata kapitału będzie następowała w ratach kwartalnych w latach 2022-2031 płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał poczynając od 31 marca 2022 roku, według harmonogramu. Spłata odsetek w okresach kwartalnych w latach 2021-2031, płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał, od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu, poczynając od 31 grudnia 2021 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209522,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230060,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209522,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Iłży
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961102403
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Iłża
7.3.5) Kod pocztowy: 27-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209522,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2031-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.