eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłonieWykonanie robót remontowo-budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku świetlicy na budynek usługowy o funkcji przedszkola publicznego przy ul. Lesznowskiej 15a w Błoniu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo-budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku świetlicy na budynek usługowy o funkcji przedszkola publicznego przy ul. Lesznowskiej 15a w Błoniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błonie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Błonie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 725-30-04

1.5.8.) Numer faksu: 22 725-30-67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.blonie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót remontowo-budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku świetlicy na budynek usługowy o funkcji przedszkola publicznego przy ul. Lesznowskiej 15a w Błoniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a8f000f-0ca2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000365/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie robót remontowo-budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku świetlicy na budynek usługowy o funkcji przedszkola publ. przy ul. Lesznowskiej 15a w Błoniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1390964,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w istniejącym obiekcie budowlanym prowa-dzące do zmiany sposobu użytkowania budynku

Główne założenia projektowe:
• Rozbiórka ścian działowych i wykonanie kilku nowych ścian, usunięcie części instalacji z pom. 1.01, 1.02, 1.04, 1.05 (wraz z wywozem złomu) wraz z podniesieniem poziomu podłogi, wykonanie ściany oddzielenia ppoż. pomiędzy istniejącą kotłownią a korytarzem.
• Poszerzenie otworu drzwiowego wejściowego z montażem drzwi zewnętrznych
• Drobne zmiany w zakresie stolarki zewnętrznej
• Wykonanie sufitów podwieszonych w części pomieszczeń
• Wymiana istniejącej stolarski drzwiowej wewnętrznej na nową – w całości,
• Wymiana okładzin podłogowych na wykładzinę PCV i nowy gres
• Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, oświetlenia awaryjnego, instalacji oświetleniowej, CCTV i SSWIN, instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej, przeróbka instalacji CO wg projektów wykonawczych.
• Wykonanie dwóch nowych sanitariatów z wykonaniem nowych podłączeń do kanalizacji, przebudowa istniejących sanitariatów wraz z armaturą. Wykonanie hydrantów wewnętrznych.
• Uzupełnienie ubytków i naprawy, przejścia instalacyjne przez ściany i stropy
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Roboty brukarskie, wykonanie nowych schodów żelbetowych oraz wykonanie furtki w ogrodzeniu.
• naprawy zgodne z ekspertyzą techniczną:
- wymiana części elementów więźby dachowej
- zabezpieczenie więźby dachowej
- usunięcie rys i pęknięć
- zszycie ścian
- zabezpieczenie przeciwwilgociowe

Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:
powierzchnia zabudowy: 403,05 m2
powierzchnia użytkowa: 260,56m2
powierzchnia całkowita: 403,05 m2
kubatura: 2331 m3
wysokość budynku: 7,18m
liczbę kondygnacji : 1 nadziemna
Budynek został zakwalifikowany do grupy budynków niskich (N).

2. Wyposażenie obiektu w meble i urządzenia sanitarne stanowi załącznik Nr 1 i 2 do Opisu przedmiotu zamówienia.

Podstawowy zakres i opis planowanych robót objętych zamówieniem znajduje się w załączniku nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązywać będzie najszerszy, najkorzystniejszy dla Zamawiającego zakres robót.
UWAGA: Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą wyceny robót jest dokumentacja projektowa i STWiOR.

UWAGA :
Zgodnie z rozdz. XXXI. SWZ Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez Wykonawcę, tj. zapoznaniu się z terenem na którym odbędą się roboty budowlane oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty.
Odbycie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
W niniejszym postępowaniu powyższe stanowi przesłankę odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45262300-4 - Betonowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:
- art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

Podstawa faktyczna:
- zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 578.720,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną w wysokości 1.781.040,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 1.202.320,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1781040,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.