Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169954/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo-budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku świetlicy na budynek usługowy o funkcji przedszkola publicznego przy ul. Lesznowskiej 15a w Błoniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błonie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Błonie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 725-30-04
1.5.8.) Numer faksu: 22 725-30-67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.blonie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowo-budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku świetlicy na budynek usługowy o funkcji przedszkola publicznego przy ul. Lesznowskiej 15a w Błoniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a8f000f-0ca2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000365/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie robót remontowo-budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku świetlicy na budynek usługowy o funkcji przedszkola publ. przy ul. Lesznowskiej 15a w Błoniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169954/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1390964,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w istniejącym obiekcie budowlanym prowa-dzące do zmiany sposobu użytkowania budynku
Główne założenia projektowe:
• Rozbiórka ścian działowych i wykonanie kilku nowych ścian, usunięcie części instalacji z pom. 1.01, 1.02, 1.04, 1.05 (wraz z wywozem złomu) wraz z podniesieniem poziomu podłogi, wykonanie ściany oddzielenia ppoż. pomiędzy istniejącą kotłownią a korytarzem.
• Poszerzenie otworu drzwiowego wejściowego z montażem drzwi zewnętrznych
• Drobne zmiany w zakresie stolarki zewnętrznej
• Wykonanie sufitów podwieszonych w części pomieszczeń
• Wymiana istniejącej stolarski drzwiowej wewnętrznej na nową – w całości,
• Wymiana okładzin podłogowych na wykładzinę PCV i nowy gres
• Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, oświetlenia awaryjnego, instalacji oświetleniowej, CCTV i SSWIN, instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej, przeróbka instalacji CO wg projektów wykonawczych.
• Wykonanie dwóch nowych sanitariatów z wykonaniem nowych podłączeń do kanalizacji, przebudowa istniejących sanitariatów wraz z armaturą. Wykonanie hydrantów wewnętrznych.
• Uzupełnienie ubytków i naprawy, przejścia instalacyjne przez ściany i stropy
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Roboty brukarskie, wykonanie nowych schodów żelbetowych oraz wykonanie furtki w ogrodzeniu.
• naprawy zgodne z ekspertyzą techniczną:
- wymiana części elementów więźby dachowej
- zabezpieczenie więźby dachowej
- usunięcie rys i pęknięć
- zszycie ścian
- zabezpieczenie przeciwwilgociowe
Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:
powierzchnia zabudowy: 403,05 m2
powierzchnia użytkowa: 260,56m2
powierzchnia całkowita: 403,05 m2
kubatura: 2331 m3
wysokość budynku: 7,18m
liczbę kondygnacji : 1 nadziemna
Budynek został zakwalifikowany do grupy budynków niskich (N).
2. Wyposażenie obiektu w meble i urządzenia sanitarne stanowi załącznik Nr 1 i 2 do Opisu przedmiotu zamówienia.
Podstawowy zakres i opis planowanych robót objętych zamówieniem znajduje się w załączniku nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązywać będzie najszerszy, najkorzystniejszy dla Zamawiającego zakres robót.
UWAGA: Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą wyceny robót jest dokumentacja projektowa i STWiOR.
UWAGA :
Zgodnie z rozdz. XXXI. SWZ Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez Wykonawcę, tj. zapoznaniu się z terenem na którym odbędą się roboty budowlane oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty.
Odbycie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
W niniejszym postępowaniu powyższe stanowi przesłankę odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:- art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
Podstawa faktyczna:
- zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 578.720,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną w wysokości 1.781.040,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 1.202.320,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1781040,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BŁONI
- "Wzmocnienie systemu ochrony ludności poprzez zakup wyposażenia i sprzętu kryzysowego" w ramach Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla OSP
- Zagospodarowanie albo wariantowo odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (...) z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...) w ilości około 1182 Mg rocznie.
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji pojazdów sanitarnych oraz innych pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego
- Zakup sprzętu diagnostycznego i terapeutycznego oraz materiałów jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





