eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi renowacji rowów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi renowacji rowów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 638 6639

1.5.8.) Numer faksu: (84) 638 6639

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administrowanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi renowacji rowów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b61202a6-1cfd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.57 RDW w Zamościu Usługi renowacji rowów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html,

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. W przypadku jeżeli wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej ( tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym ) Zamawiający rekomenduje podpisywanie oferty, oświadczeń oraz innych dokumentów tzw. podpisem wewnętrznym, znajdującym się wewnątrz pliku podpisywanego (np. podpis w formacie PAdES, używany do podpisywania plików w PDF). To oznacza, że tak podpisany dokument jest przekazywany Zamawiającemu jako jeden plik.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
 z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:

Usługi renowacji rowów

prowadzonym trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp
.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R8.372.15.2021.z.c.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 789835,20 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144453,49 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Obwód Drogowy Biłgoraj

Odtworzenie rowów wykonywane mechanicznie (łącznie z wyprofilowaniem skarp) w gruntach kat. III wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku samochodami samowyładowczymi - lokalizacja odcinków do realizacji ( bez odejmowania długości zjazdów- wlot i wylot przepustu pod zjazdem należy oczyścić z naniesionej podczas kopania ziemi ) wg poniższego zestawienia

1) Droga wojewódzka nr 858
droga nr 858 od km 33+979 do km 34+015 strona prawa, długość 0,036 km
droga nr 858 od km 33+979 do km 34+036 strona lewa, długość 0,057 km
droga nr 858 od km 34+065 do km 34+098 strona prawa, długość 0,033 km
droga nr 858 od km 34+400 do km 34+620 strona lewa, długość 0,220 km
droga nr 858 od km 37+698 do km 37+794 strona prawa, długość 0,096 km
droga nr 858 od km 37+901 do km 38+035 strona prawa, długość 0,134 km
droga nr 858 od km 38+698 do km 38+910 strona lewa, długość 0,212 km
droga nr 858 od km 38+999 do km 39+035 strona prawa, długość 0,036 km
droga nr 858 od km 39+354 do km 39+837 strona lewa, długość 0,483 km
droga nr 858 od km 39+995 do km 40+074 strona lewa, długość 0,079 km
droga nr 858 od km 39+217 do km 40+259 strona lewa, długość 1,042 km
droga nr 858 od km 40+373 do km 40+396 strona lewa, długość 0,023 km
droga nr 858 od km 40+383 do km 40+903 strona prawa, długość 0,520 km
droga nr 858 od km 41+440 do km 41+646 strona lewa, długość 0,206 km
droga nr 858 od km 42+849 do km 43+247 strona lewa, długość 0,398 km
droga nr 858 od km 43+290 do km 43+500 strona prawa, długość 0,210 km
droga nr 858 od km 53+167 do km 53+296 strona prawa, długość 0,129 km
droga nr 858 od km 53+267 do km 53+416 strona prawa, długość 0,149 km
droga nr 858 od km 53+460 do km 53+501 strona lewa, długość 0,041 km
droga nr 858 od km 53+541 do km 53+560 strona lewa, długość 0,019 km

4.2.5.) Wartość części: 36631,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena punktowa

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Obwód Drogowy Józefów

Odtworzenie rowów wykonywane mechanicznie (łącznie z wyprofilowaniem skarp) w gruntach kat. III wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku samochodami samowyładowczymi - lokalizacja odcinków do realizacji ( bez odejmowania długości zjazdów - wlot i wylot przepustu pod zjazdem należy oczyścić z naniesionej podczas kopania ziemi) wg poniższego zestawienia

1) Droga wojewódzka nr 849
droga nr 849 od km 37+360 do km 37+950 strona lewa, długość 0,590 km
droga nr 849 od km 51+000 do km 51+600 strona prawa, długość 0,600 km
droga nr 849 od km 54+930 do km 55+050 strona prawa, długość 0,120 km

2) Droga wojewódzka nr 853
droga nr 853 od km 36+650 do km 36+720 strona lewa, długość 0,070 km
droga nr 853 od km 39+820 do km 39+900 strona lewa, długość 0,080 km
droga nr 853 od km 39+990 do km 40+020 strona lewa, długość 0,030 km
droga nr 853 od km 40+420 do km 40+440 strona lewa, długość 0,020 km


3) Droga wojewódzka nr 863
droga nr 863 od km 42+620 do km 43+040 strona prawa, długość 0,420 km
droga nr 863 od km 44+760 do km 45+020 strona lewa, długość 0,260 km
droga nr 863 od km 50+150 do km 50+310 strona lewa, długość 0,160 km
droga nr 863 od km 56+660 do km 56+800 strona prawa, długość 0,140 km
droga nr 863 od km 56+800 do km 57+100 strona lewa, długość 0,300 km
droga nr 863 od km 57+100 do km 57+810 strona prawa, długość 0,710 km

4.2.5.) Wartość części: 48381,55 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena punktowa

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 Obwód Drogowy Zamość

Odtworzenie rowów wykonywane mechanicznie (łącznie z wyprofilowaniem skarp) w gruntach kat. III wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku samochodami samowyładowczymi - lokalizacja odcinków do realizacji ( bez odejmowania długości zjazdów- wlot i wylot przepustu pod zjazdem należy oczyścić z naniesionej podczas kopania ziemi) wg poniższego zestawienia

1) Droga wojewódzka nr 843
droga nr 843 od km 35+050 do km 35+500 strona lewa, długość 0,400 km
droga nr 843 od km 50+300 do km 50+600 strona lewa, długość 0,300 km

2) Droga wojewódzka nr 849
droga nr 849 od km 8+100 do km 9+600 strona lewa, długość 1,600 km
droga nr 849 od km 9+600 do km 9+750 strona prawa, długość 0,150 km
droga nr 849 od km 23+020 do km 23+100 strona lewa, długość 0,080 km

3) Droga wojewódzka nr 848
droga nr 848 od km 2+300 do km 2+600 strona prawa, długość 0,300 km
droga nr 848 od km 2+300 do km 2+600 strona lewa, długość 0,300 km
droga nr 848 od km 2+830 do km 3+000 strona prawa, długość 0,170 km

4) Droga wojewódzka nr 858
droga nr 858 od km 59+100 do km 59+600 strona prawa, długość 0,200 km
droga nr 858 od km 60+100 do km 60+300 strona lewa, długość 0,200 km
droga nr 858 od km 60+750 do km 60+950 strona prawa, długość 0,200 km
droga nr 858 od km 60+750 do km 61+450 strona lewa, długość 0,400 km

4.2.5.) Wartość części: 59440,19 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena punktowa

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
1) zdolności technicznej lub zawodowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy dotyczące potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym w oparciu o załącznik „Wykaz potencjału technicznego”. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (wraz z podstawą dysponowania) stosownie do oferowanego zakresu zamówienia minimum 1 koparką i samochodem samowyładowczym

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 500,00 zł, (słownie złotych : pięćset 00/100zł ) zadanie nr 2 - 700,00 zł, (słownie złotych : siedemset 00/100zł ) zadanie nr 3 - 800,00 zł, (słownie złotych : osiemset 00/100zł )

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97, ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW
w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z adnotacją „Wadium do postępowania: Usługi renowacji rowów. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

3. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

4. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt b)-d) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.

5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit b)-d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej poprzez Platformę.


6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1) zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo,
a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie
2) zmianach podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się
w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia- w przypadku , gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 12 umowy
5) zmianie terminu zakończenia czyszczenia w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu uniemożliwiających wykonywanie usługi zgodnie ze Specyfikacją Techniczną ) klęskami żywiołowymi lub stanami nadzwyczajnymi mającymi wpływ na realizację zamówienia .
6) zmianach redakcyjnych Umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana danych stron ujawnionych
w rejestrach publicznych oraz zmiany dotyczące wskazania stron.

3. Strony zgodnie postanawiają, że wymienione w ust. 2 niniejszego paragrafu przypadki dopuszczające zmianę Umowy nie stanowią zobowiązania Stron do dokonania takiej zmiany.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
5. W przypadku odstąpienia od umowy, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu prawidłowo zrealizowanej części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Dróg Wojewódzkich w Zamościu, 22-400 Zamość ul. Stefana Batorego 2 platforma zakupowa - https://zdw-lublin.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.