eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Modernizacja infrastruktury informatycznej - etap 1



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury informatycznej – etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ryglice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury informatycznej – etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15f28535-ba2e-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017742/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa urządzeń: wielofun. -3szt ,NAS-1szt.,Komputer-12szt.,Skaner-1szt., UPS-25szt., Drukarka kodów -1szt., Czytnik kodów-5szt.,Szafa, okabl., wyposaż., Oprogramowanie-25szt.,UTM-1szt., Ksero-1szt.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie w zakresie części I-V jest finansowane w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119459/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 259997,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195597,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury informatycznej – etap 1: Część I: Dostawa sprzętu IT w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”".
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu IT zgodnie z poniższym wykazem:
1. Serwer kopii bezpieczeństwa - 1 szutka
2. Komputer typu AiO – 12 sztuk
3. Skaner A4 – 1 sztuka
4. Zasilacz awaryjny – 25 sztuk
5. Drukarka kodów kreskowych - 1 sztuka
6. Czytnik kodów kreskowych - 5 sztuk
Szczegółowa specyfikacja poszczególnych elementów Części I zamówienia:

1. Serwer kopii bezpieczeństwa
Serwer plików NAS przeznaczony do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji danych.
Model wzorcowy: QNAP - TS-853BU-RP
Specyfikacja:
- fabrycznie nowy
- 8 kieszeni HDD
- 4 GB Ram
- 4x USB
- 2x LAN
- min 4x1,7 GHz.
- urz. fabrycznie przystosowane do montażu szafowego
- wyposażony w 3 dyski twarde HDD o pojemności 4TB, prędkość obrotowa min.7200, interfejs SATA, dyski dedykowane do serwerów NAS, znajdujące się na liście kompatybilności producenta sprzętu,
-dostarczone odpowiednie szyny/kieszenie umożliwiające montaż wszystkich dysków w urządzeniu.

2. Komputer stacjonarny typu AiO (All in One) zespolony
z monitorem
Liczba sztuk: 12
Produkt wzorcowy: AiO MSI Pro 24X i3-7100U
Parametry sprzętu:
- fabrycznie nowy
- zespolony z monitorem (w jednej obudowie stacja robocza i monitor)
- monitor przekątna, minimum 23.8"
- procesor odpowiadający standardowi technologii "i3" lub wyższej
- taktowanie procesora minimum 2,4GHz
- liczba rdzeni procesora minimum 2
- pamięć RAM minimum 8GB
- dysk twardy typu SSD
- pojemność dysku twardego minimum 512GB
- port LAN
- USB 2.0 - 2 szt.
- USB 3.1 (USB 3.0) - 2 szt.
- wyjście słuchawkowe
- wyjście mikrofonowe
- HDMI – 1szt
- DisplayPort - 1 szt.
- WiFi
- głośniki
- kamera internetowa (może być zintegrowana)
- mikrofon (może być zintegrowana)
- Klawiatura
- Mysz optyczna
- system operacyjny w standardzie: Windows 10 Pro lub równoważny zgodnie z poniższym opisem.

Równoważność dla Microsoft Windows 10 Pro:
1. Licencja na zaoferowany system operacyjny musi być w pełni zgodna z warunkami licencjonowania producenta oprogramowania.
2. Interfejsy użytkownika dostępne w kilku językach do wyboru - minimum w Polskim i Angielskim.
3. Funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, wraz z modułem „uczenia się” głosu użytkownika.
4. Możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne - wymagane podanie nazwy strony serwera www.
5. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego.
6. Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego.
7. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6.
8. Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami.
9. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe.
10. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim.
11. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi).
12. Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer.
13. Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe - przez politykę Zamawiający rozumie zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji.
14. Rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa - polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji.
15. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe.
16. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
17. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
18. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
19. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).
20. Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach - wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny
21. Mechanizmy logowania w oparciu o:
a. Login i hasło,
b. Karty z certyfikatami (smartcard),
c. Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM).
22. Wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu.
24. Wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk.
25. Wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 4.x - możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach.
26. Wsparcie dla JScript i VBScript - możliwość uruchamiania interpretera poleceń.
27. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji - możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem.
28. Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową.
29. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe.
30. Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe.
31. Udostępnianie modemu.
32. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej.
33. Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci.
34. Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.).
35. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu).
36. Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych.
37. Mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika.
38. Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych.
39. Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych.
40. Możliwość nieodpłatnego instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu.
3. Skaner A4
Sztuk: 1
Produkt przykładowy: EPSON Skaner WF DS-730N

Parametry:
- Typ skanera: szczelinowy
- Układ optyczny: CIS (stykowy przetwornik obrazu)
- Rozdzielczość optyczna: min. 1200 DPI
- Skanowane rozmiary: A4,A5,A6
- Podajnik dokumentów (ADF): tak
- Maksymalna szerokość oryginału: 215.9 mm
- Maksymalna długość oryginału: 6096 mm
- Szybkość skanowania: minimum 40 str./min. (A4, 200/300 dpi)
- Interfejs : USB-B,Ethernet 10/100/1000

4. Zasilacz awaryjny z akumulatorem
Sztuk: 25
Produkty wzorcowe:
Eaton EL650USBDIN
Green cell UPS04
Gembird EG-UPS-034
Specyfikacja:
- Fabrycznie nowy zasilacz przeznaczony do podtrzymania zasilania stacji roboczej w przypadku braku zasilania sieciowego z wbudowanymi akumulatorami.
- wyposażony w minimum: 4 gniazda zasilania AC
- minimum 2 z tych gniazd muszą być typu: "Schuko", Typ F (CEE 7/3, CEE7/4) lub Typ C (CEE 7/1) lub Typ E (CEE 7/5)
- minimalna moc: 1500 VA (900 W)
5. Drukarka kodów kreskowych

Produkt wzorcowy: Zebra GX430t
Wymagane parametry:
- Rozdzielczość: min. 300dpi
- Termotransfer: TAK
- Komunikacja: USB, RS232, LPT

6. Czytnik kodów kreskowych

Liczba sztuk: 5
Model wzorcowy: MJ-4209A
Specyfikacja:
- Szybkość odczytu: min. 200 razy/sekunda
- Potwierdzenie odczytu (światło): tak
- Potwierdzenie odczytu (dźwięk): tak
- Interfejs: USB
- Stojak na czytnik

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 49166,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury informatycznej – etap 1: Część II: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”"
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wg poniższej specyfikacji:

Urządzenia wielofunkcyjne – 3 sztuki o różnych parametrach

Specyfikacja ogólna, dot. wszystkich urządzeń:
- urządzenia fabrycznie nowe
- Urządzenie ma być dostarczone do zamawiającego, uruchomione, gotowe do pracy.
- Zainstalowane oryginalne pełnowartościowe tonery oraz materiały eksploatacyjne.
- Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia.
Specyfikacja poszczególnych urządzeń:
a) Urządzenie wielofunkcyjne nr 1 (kolorowe)
Specyfikacja urządzenia:
Szybkość kopiowania min. 30 kopii/min.
Format oryginału maks. A3
Format kopii/wydruku A6-A3
Kopiowanie ciągłe 999 kopii.
Rozdzielczość: 600x600dpi
Zoom 25-400% ze skokiem 1%
Czas wyjścia pierwszej strony min. 7 sek.
Pojemność papieru min. 2 kasety uniwersalne po 500 ark. podajnik boczny na 100 ark.
Obsługa papieru o gramaturach 60-250g/m2
Duplex( automatyczne drukowanie dwustronne)
Dwustronny podajnik dokumentów - pojemność min. 60 stron
Podstawa pod urządzenie mobilna.
Dysk twardy min. 256 GB
Specyfikacja drukarki:
Kolorowa z prędkością min 30 stron/min.
Interfejs: Ethernet 10/100/1000 BaseT, USB 2.0
Język drukarki: PCL5c, PCL6, PostScript 3 (emulacja), PDF Direct (emulacja)
Rozdzielczość wydruku: 1 200 x 1 200 dpi
Środowisko: Windows 7/8/8.1/10 Serwer , Linux, Mac OS
Wydruk z pamięci zewnętrznej USB
Specyfikacja skaner:
Prędkość min 40 stron/min.
Skaner kolorowy o rozdzielczości min. 600dpi
Formaty plików: TIFF, PDF, JPEG,XPS
Rodzaj skanowania: Skanowanie do e-mail, SMB, serwera FTP, pamięć zewnętrzna USB.
Eksploatacja:
Toner czarny na min. 28 tys. stron.
Tonery kolorowe na min. 18 tys. stron.

b) Urządzenie wielofunkcyjne nr 2 (kolorowe)
Specyfikacja urządzenia:
Szybkość kopiowania min. 25 kopii/min.
Format oryginału maks. A3
Format kopii/wydruku A6-A3
Kopiowanie ciągłe 999 kopii.
Rozdzielczość: 600x600dpi
Zoom 25-400% ze skokiem 1%
Czas wyjścia pierwszej strony min. 7 sek.
Pojemność papieru min. 2 x 500 ark. podajnik boczny na 100 ark.
Obsługa papieru o gramaturach 60-250g/m2
Duplex( automatyczne drukowanie dwustronne)
Dwustronny podajnik dokumentów - pojemność min. 50 stron
Podstawa pod urządzenie mobilna.
Dysk twardy min. 256 GB
Specyfikacja drukarki :
Kolorowa z prędkością min 25 stron/min.
Interfejs: Ethernet 10/100/1000 BaseT, USB 2.0
Język drukarki: PCL5c, PCL6, PostScript 3 (emulacja), PDF Direct (emulacja)
Rozdzielczość wydruku: 1 200 x 1 200 dpi
Środowisko: Windows 7/8/8.1/10 Serwer , Linux, Mac OS
Wydruk z pamięci zewnętrznej USB
Specyfikacja skaner:
Prędkość min 40 stron/min.
Skaner kolorowy o rozdzielczości min.600 dpi
Formaty plików: TIFF, PDF, JPEG,XPS
Rodzaj skanowania: Skanowanie do e-mail, SMB, serwera FTP, pamięć zewnętrzna USB.
Eksploatacja:
Toner czarny na min. 24 tys. stron.
Tonery kolorowe na min. 20 tys. stron.

c) Urządzenie wielofunkcyjne nr 3 (monochromatyczne)
Specyfikacja urządzenia:
Szybkość kopiowania min. 30 kopii/min.
Format oryginału maks. A3
Format kopii/wydruku A6-A3
Kopiowanie ciągłe 999 kopii.
Rozdzielczość: 600x600dpi
Zoom 25-400% ze skokiem 1%
Czas wyjścia pierwszej strony min. 7 sek.
Pojemność papieru min. 2 x 500 ark. podajnik boczny na 100 ark.
Obsługa papieru o gramaturach 60-250g/m2
Duplex( automatyczne drukowanie dwustronne)
Dwustronny podajnik dokumentów - pojemność min. 60 stron
Podstawa pod urządzenie mobilna.
Dysk twardy min. 256 GB.
Specyfikacja drukarki :
Monochromatyczna z prędkością min 30 stron/min.
Interfejs: Ethernet 10/100/1000 BaseT, USB 2.0
Język drukarki: PCL5c, PCL6, PostScript 3 (emulacja), PDF Direct (emulacja)
Rozdzielczość wydruku: 1 200 x 1 200 dpi
Środowisko: Windows 7/8/8.1/10 Serwer , Linux, Mac OS
Wydruk z pamięci zewnętrznej USB
Specyfikacja skaner:
Prędkość min 40 stron/min.
Skaner kolorowy o rozdzielczości min. 600dpi
Formaty plików: TIFF, PDF, JPEG,XPS
Rodzaj skanowania: Skanowanie do e-mail, SMB, serwera FTP, pamięć zewnętrzna USB.
Eksploatacja:
Toner czarny na min. 24 tys. stron.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury informatycznej – etap 1:
Część III: Dostawa szafy teletechnicznej z wyposażeniem, dostawa gniazd sieciowych i okablowania wraz z montażem okablowania i wyposażenia w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”"
Zadanie obejmuje poprowadzenie okablowania z każdego gniazda do serwerowni zlokalizowanej na I piętrze pok. nr 10. oraz montaż wyposażenia sieci, wg załączonych rzutów kondygnacji. Przedmiot zamówienia obejmuje ułożenie przewodów, montaż gniazd sieciowych oraz podłączenie przewodów do gniazd i patchpaneli. Sprawdzenie i zagwarantowanie poprawności komunikacji pomiędzy gniazdami a panelami krosowymi. Naniesienie numeracji na gniazda UTP oraz panele krosowe w szafie w taki sposób aby była możliwa identyfikacja gniazd w poszczególnych pomieszczeniach. Montaż wyposażenia serwerowni w fabrycznie nowe urządzenia zgodnie z opisem poniżej.

Wymagane elementy:

Szafa krosowa RACK – 1 sztuka
- zapewniająca swobodne pomieszczenie wszystkich przewodów, paneli krosowych, switch-ów oraz zasilacza awaryjnego.
- posiadająca wentylację (wbudowany wentylator)
- drzwi szklane
- wymiary minimum 32U, 600x800
- kolor czarny lub szary
Panele krosowe:
- przystosowane do montażu szafowego
- zapewniające przyłączenie min. 144 przewodów

Przełączniki sieciowe (switch):
- ilość sztuk zapewniająca przyłączenie minimum 96 stanowisk kablem RJ-45
- zarządzalny,
- wyposażony w porty RJ45
- minimum 4 porty SFP+
- przystosowane do montażu szafowego (lub dołączone uchwyty mocujące)
- z możliwością łączenia portów (agregacji)
- z możliwością blokady portów
- z możliwością łączenia w stos

Zasilacz awaryjny UPS:
- przystosowany do montażu szafowego
- minimum 2000VA

Przewód UTP – cat.6 – 2500 metrów

Koryta kablowe wraz z akcesoriami:
110m listwa kablowa biała 25x16
35 szt. - zakończenie listwy kablowej 25x16 białe
20m - listwa kablowa biała 60x40
6 - zakończenie listwy kablowej 60x40
150m - listwa kablowa biała 100x40 (bez wewnętrznej przedziałki)
6 szt. - kolano wewnętrzne (białe) dla listwy 100x40
20 szt. - Rozpórka do listwy (100x40)
6 szt. - zakończenie kanału kablowego (100x40)
10 szt. - łącznik kątowy 100x40
1x skrzynka uciosowa (przystosowana do docinania listew 100x40)
1000szt. - Kołek wbijany 6x60 do szybkiego montażu

Gniazda UTP
Zamontowane na 3 poziomach budynku wg załączonego planu.
- ilość punktów 120
Parter – 25 punktów
Piętro 1 – 44 punkty
Piętro 2 – 51 punktów
- typ gniazda: RJ-45
- pojedyncze lub podwójne (jak w załącznikach do SWZ)
Przewód UTP - patchcord:
- przewody sieciowe UTP łączące panel krosowniczy ze switch-ami. Zakończony dwustronnie wtykiem RJ-45
- ilość sztuk – 144
- długość min. 0,5 m
- wtyki RJ45
- cat.6
- zapewniające transmisję 10/100/1000Mb/s
Przewód UTP :
- przewody sieciowe UTP łączące gniazda z komputerami użytkowników. Zakończony dwustronnie wtykiem RJ-45
- cat.6
- ilość: 40 sztuk:
- długość min. 3 m – 10 sztuk
- długość min. 2 m – 30 sztuk
- zapewniające transmisję 10/100/1000Mb/s

Przewód SFP+:
- ilość: 4 sztuki
- długość: 3 metry
Załączniki do SWZ:
Plany poglądowe poszczególnych kondygnacji budynku z zaznaczonymi trasami przewodów oraz lokalizacją gniazd UTP.
- załącznik nr 1 (parter)
- załącznik nr 2 (piętro I)
- załącznik nr 3 (piętro II)

UWAGI:
1) Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ryglicach, w celu sporządzenia prawidłowej oferty.

2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i etapowania prac w uzgodnieniu z zamawiającym tak, by minimalizować ich uciążliwość dla osób korzystających z Urzędu Miejskiego w Ryglicach, przy czym prace te nie mogą zakłócać, naruszać i uniemożliwiać funkcjonowania Urzędu. Harmonogram montażu uwzględniać musi konieczność zapewnienia ciągłości pracy Urzędu na wszystkich stanowiskach.

3) Prace związane z montażem korytek nie są przedmiotem zamówienia. Termin dostawy korytek kablowych należy uzgodnić z zamawiającym tak aby w harmonogramie montażu, wraz z pomiarami i testami instalacji oraz dostawą wyposażenia, uwzględnić termin 7 dni roboczych niezbędnych na dokonanie montażu listew przez zamawiającego. Montaż kabli i wyposażenia musi odbyć się po montażu listew.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32428000-9 - Modernizacja sieci

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 68430,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury informatycznej – etap 1:Część IV: Dostawa i wdrożenie urządzenia firewall klasy UTM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia klasy UTM wraz z niezbędnymi serwisami i aktualizacjami oraz wdrożeniem i szkoleniem.
Minimalne wymagania dla urządzenia:
1. Obsługa sieci: Wsparcie dla protokołu IPv4 oraz IPv6 co najmniej na poziomie konfiguracji adresów dla interfejsów, routingu, firewall, systemu IPS oraz usług sieciowych takich jak np. DHCP.
2. Zapora korporacyjna:
1) Firewall klasy Stateful Inspection.
2) Obsługa translacji adresów NAT n:1, NAT 1:1 oraz PAT.
3) Tryb pracy jako router warstwy trzeciej, jako bridge warstwy drugiej oraz hybrydowo.
4) Interface (GUI) do konfiguracji firewall musi umożliwiać tworzenie odpowiednich reguł przy użyciu prekonfigurowanych obiektów.
5) Administrator musi mieć możliwość budowania reguł firewall na podstawie: interfejsów wejściowych i wyjściowych ruchu, źródłowego adresu IP, docelowego adresu IP, geolokalizacji hosta źródłowego bądź docelowego, reputacji hosta, użytkownika bądź grupy bazy LDAP, pola DSCP nagłówka pakietu, godziny oraz dnia nawiązywania połączenia.
6) Rozwiązanie musi umożliwiać między innymi filtrowanie jedynie na poziomie warstwy 2 modelu OSI tj. na podstawie adresów mac.
7) zdefiniowanie minimum 10 różnych, niezależnie konfigurowalnych, zestawów reguł na firewall.
8) Edytor reguł na firewallu musi posiadać wbudowany analizator reguł, który eliminuje sprzeczności w konfiguracji reguł lub wskazuje na użycie nieistniejących elementów (obiektów).
9) Firewall musi umożliwiać uwierzytelnienie i autoryzację użytkowników w oparciu o bazę lokalną, zewnętrzny serwer RADIUS, LDAP (wewnętrzny i zewnętrzny) lub przy współpracy z uwierzytelnieniem Windows 2k (Kerberos).
3. INTRUSION PREVENTION SYSTEM (IPS):
System detekcji i prewencji włamań (IPS) musi być zaimplementowany w jądrze systemu i ma wykrywać włamania oraz anomalia w ruchu sieciowym przy pomocy analizy protokołów, analizy heurystycznej oraz analizy w oparciu o sygnatury kontekstowe.
Urządzenie musi posiadać moduł wykrywania typu i wersji oprogramowania sieciowego, którego ruch jest filtrowany przez urządzenie.
Moduł skanujący musi działać na urządzeniu. Nie dopuszcza się stosowania rozwiązania z agentem instalowanym na komputerach w sieci.
Moduł musi wykrywać oprogramowanie oraz informować o lukach i podatnościach występujących w wykrytym oprogramowaniu.
Moduł IPS musi być opracowany przez producenta urządzenia. Nie dopuszcza się, aby moduł IPS pochodził od zewnętrznego dostawcy.
Moduł IPS musi zabezpieczać przed co najmniej 10 000 ataków i zagrożeń.
Administrator musi mieć możliwość tworzenia własnych sygnatur dla systemu IPS.
Moduł IPS ma wykrywać i usuwać szkodliwą zawartość w kodzie HTML oraz JavaScript żądanej przez użytkownika strony internetowej.
Możliwość inspekcji ruchu tunelowanego wewnątrz protokołu SSL, co najmniej w zakresie analizy HTTPS, FTPS, POP3S oraz SMTPS.
Administrator urządzenia musi mieć możliwość konfiguracji jednego z trybów pracy urządzenia, to jest: IPS, IDS lub Firewall dla wybranych adresów IP (źródłowych i docelowych), użytkowników, portów (źródłowych i docelowych) oraz na podstawie pola DSCP.
Możliwość ochrony między innymi przed atakami typu SQL injection, Cross Site Scripting (XSS) oraz złośliwym kodem Web2.0.
4. Kształtowanie pasma (Traffic Shapping):
Możliwość kształtowania pasma w oparciu o priorytetyzację ruchu oraz minimalną i maksymalną wartość pasma.
Ograniczenie pasma lub priorytetyzacja musi być określana względem reguły na firewallu w odniesieniu do pojedynczego połączenia, adresu IP lub autoryzowanego użytkownika oraz pola DSCP.
Możliwość tworzenia tzw. kolejki nie mającej wpływu na kształtowanie pasma a jedynie na śledzenie konkretnego typu ruchu (monitoring).
Umożliwienie kształtowania pasma na podstawie aplikacji generującej ruch.
5. Ochrona antywirusowa:
Rozwiązanie musi zezwalać na zastosowanie jednego z co najmniej dwóch skanerów antywirusowych dostarczonych przez firmy trzecie (innych niż producent rozwiązania).
Co najmniej jeden z dwóch skanerów antywirusowych musi być dostarczany w ramach podstawowej licencji.
Administrator musi mieć możliwość określenia maksymalnej wielkości pliku jaki będzie poddawany analizie skanerem antywirusowym.
Urządzenie musi być dostarczone wraz z komercyjnym skanerem Antywirusowym, nie dopuszcza się stosowania skanera rozwijanego w ramach projektów OpenSource.
Administrator musi mieć możliwość zdefiniowania treści komunikatu dla użytkownika o wykryciu infekcji, osobno dla infekcji wykrytych wewnątrz protokołu POP3, SMTP i FTP. W przypadku SMTP i FTP ponadto ma być możliwość zdefiniowania 3-cyfrowego kodu odrzucenia.
6. Ochrona antyspam w zakresie minimum:
Producent musi udostępniać mechanizm klasyfikacji poczty elektronicznej określający czy jest pocztą niechcianą (SPAM).
Ochrona antyspam musi działać w oparciu o: białe/czarne listy, DNS RBL, heurystyczny skaner.
W przypadku ochrony w oparciu o DNS RBL administrator może modyfikować listę serwerów RBL lub skorzystać z domyślnie wprowadzonych przez producenta serwerów. Może także definiować dowolną ilość wykorzystywanych serwerów RBL.
Wpis w nagłówku wiadomości zaklasyfikowanej jako spam musi być w formacie zgodnym z formatem programu Spamassassin.
7. WIRTUALNE SIECI PRYWANTE (VPN:
Urządzenie z wbudowanym serwer VPN umożliwiający budowanie połączeń VPN typu client-to-site (klient mobilny – lokalizacja) lub site-to-site (lokalizacja-lokalizacja).
Kanały VPN można budować w oparciu o: PPTP VPN, IPSec VPN, SSL VPN SSL VPN musi działać w trybach Tunel i Portal.
W ramach funkcji SSL VPN producent powinien dostarczać klienta VPN współpracującego z oferowanym rozwiązaniem.
Urządzenie musi posiadać funkcjonalność przełączenia tunelu na łącze zapasowe na wypadek awarii łącza dostawcy podstawowego (VPN Failover).
Urządzenie musi posiadać wsparcie dla technologii XAuth, Hub ‘n’ Spoke oraz modconf.
Urządzenie musi umożliwiać tworzenie tuneli w oparciu o technologię Route Based.
8. Filtr dostępu do stron WWW:
Wbudowany filtr URL. Filtr URL musi działać w oparciu o klasyfikację URL zawierającą co najmniej 50 kategorii tematycznych stron internetowych. Administrator musi mieć możliwość dodawania własnych kategorii URL. Urządzenie nie jest limitowane pod względem kategorii URL dodawanych przez administratora. Moduł filtra URL, wspierany przez HTTP PROXY, musi być zgodny z protokołem ICAP co najmniej w trybie REQUEST. Administrator musi posiadać możliwość zdefiniowania akcji w przypadku zaklasyfikowania danej strony do konkretnej kategorii. Do wyboru jest jedna z trzech akcji: blokowanie dostępu do adresu URL, zezwolenie na dostęp do adresu URL, blokowanie dostępu do adresu URL oraz wyświetlenie strony HTML zdefiniowanej przez administratora. Administrator musi mieć możliwość zdefiniowania co najmniej 4 różnych stron z komunikatem o zablokowaniu strony. Strona blokady powinna umożliwiać wykorzystanie zmiennych środowiskowych. Filtrowanie URL musi uwzględniać także komunikację po protokole HTTPS. Urządzenie musi pozwalać na identyfikację i blokowanie przesyłanych danych z wykorzystaniem typu MIME. Możliwość stworzenia białej listy stron dostępnych poprzez HTTPS, które nie będą deszyfrowane.
9. Uwierzytelnianie :
Systemu uwierzytelniania użytkowników w oparciu o: lokalną bazę użytkowników (wewnętrzny LDAP), zewnętrzną bazę użytkowników (zewnętrzny LDAP), usługę katalogową Microsoft Active Directory. Rozwiązanie musi pozwalać na równoczesne użycie co najmniej 5 różnych baz LDAP. Rozwiązanie musi zezwalać na uruchomienie specjalnego portalu, który umożliwia autoryzacje w oparciu o protokoły:SSL, Radius, Kerberos.Urządzenie musi posiadać co najmniej dwa mechanizmy transparentnej autoryzacji użytkowników w usłudze katalogowej Microsoft Active Directory.Co najmniej jedna z metod transparentnej autoryzacji nie wymaga instalacji dedykowanego agenta. Autoryzacja użytkowników z Microsoft Active Directory nie wymaga modyfikacji schematu domeny.
Pozostałe wymagania dotyczące poniższych podpunktów określono w SWZ
10. Administracja łączami do internetu (isp) w zakresie minimalnym:
11. Dodatkowe wymagania minimalne:
12. Administracja urządzeniem – wymagania minimalne:
13. Raportowanie – zakres minimalny:
14. Parametry minimalne dla sprzętu:

Wdrożenie
-Wstępna konfiguracja urządzenia (zaadresowanie interface'ów, konfiguracja routingu, DNS, NTP),
-Konfiguracja: profilów administracyjnych, obiektów adresowych na potrzeby polityk Firewall, lokalnej bazy użytkowników oraz zdefiniowanie grup, oraz podłączenie do usługi LDAP/AD, VPN wg potrzeby, IPSec VPN site-to-site, IPSec VPN client-to-site, SSL VPN client-to-site, profilów kontroli Antywirusowej i podpięcie do polityk FW, profilów ochrony przed atakami IPS i podpięcie do polityk FW, profilów kontroli aplikacji i podpięcie do polityk FW, profilów kontroli WWW i podpięcie do polityk FW, profilów antyspamowych i podpięcie do polityk FW, Test zastosowanych funkcji ochronnych,
Podpięcie weryfikacja statusu licencji,
Weryfikacja komunikacji pomiędzy strefami bezpieczeństwa,
-Przygotowania ogólnej dokumentacji z zakresu zdefiniowanych funkcji.
Wymagane:
- Przeszkolenie z zakresu zarządzania wszystkimi elementami podlegającymi konfiguracji w punkcie “Wdrożenie”
- Szkolenie musi trwać minimum 3h
- Szkolenie z odtwarzania konfiguracji po awarii urządzenia backup lokalny/backup z chmury producenta.
- Przeszkolenie z zakresu prostych narzędzi do rozwiązywania problemów.
Ilość sztuk: 1 szt.
Termin wdrożenia: nie wcześniej niż 50 dni od podpisania umowy, prace wdrożeniowe stacjonarnie w siedzibie urzędu

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury informatycznej – etap 1: Część V: Dostawa oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”"

Dostawa oprogramowania w postaci pakietu biurowego
Liczba sztuk: 25 sztuk
Produkt wzorcowy: Microsoft Office 2021 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL
Specyfikacja:
Microsoft Office 2021 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL lub oprogramowanie równoważne.

Równoważność:
Kryteria oprogramowania równoważnego dla Microsoft Office 2021 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL
- Licencja (nieograniczona w czasie oraz przestrzeni) na pakiet oprogramowania biurowego
- oprogramowanie biurowe wchodzące w skład pakietu, zawierającego co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do tworzenia prezentacji, klienta poczty MAPI w polskiej wersji językowej, wykonujące wszystkie funkcjonalności ww. pakietu oprogramowania biurowego, zapewniające możliwość instalacji i poprawnego działania na zaoferowanym systemie operacyjnym, w pełni obsługujące wszystkie istniejące pliki i dokumenty Zamawiającego, wytworzone przy użyciu oprogramowania Microsoft Office: 2003 do 2021 bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (odpowiednio dla oprogramowania: pliki tekstowe, dokumenty, arkusze kalkulacyjne zawierające makra i formularze, prezentacje multimedialne, itp.), w pełni kompatybilne i zgodne z obecnie zainstalowanym oraz pracującym u Zamawiającego systemem MS Exchange, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, narzędziowym, systemowym, niewymagającym dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego w celu dostosowania zaoferowanego oprogramowania do ww. systemów). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich możliwych kosztów, wymaganych w czasie wdrożenia oferowanego rozwiązania, w szczególności związanych z dostosowaniem infrastruktury informatycznej, oprogramowania nią zarządzającego, systemowego i narzędziowego (licencje, wdrożenie), serwisu gwarancyjnego oraz kosztów certyfikowanych szkoleń dla administratorów i użytkowników oferowanego rozwiązania.
1. Oprogramowanie musi posiadać pełną polską wersję językową interfejsu użytkownika.
2. Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) - użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się.
3. Narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy - zgodny z Visual Basic for Application).
4. Pakiet musi zawierać: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami).
5. Licencja bezterminowa;
6. Edytor tekstów musi umożliwiać:
a) Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty;
b) wstawianie oraz formatowanie tabel;
c) wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych;
d) wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne);
e) automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków;
f) automatyczne tworzenie spisów treści;
g) formatowanie nagłówków i stopek stron;
h) sprawdzanie pisowni w języku polskim; śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników;
i) nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności;
j) określenie układu strony (pionowa/pozioma);
k) wydruk dokumentów; wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną;
l) pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Microsoft Word w wersjach 2003 do 2021 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu;
m) zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
7. Arkusz kalkulacyjny umożliwiający:
a) Tworzenie raportów tabelarycznych; tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych;
b) tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu;
c) tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych;
d) wyszukiwanie i zamianę danych;
e) wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego;
f) nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie;
g) nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności;
h) formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem;
i) zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku; zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Microsoft Excel w wersjach 2003, 2007, 2010, 2013 i 2016 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń;
j) zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
8. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwiające:
a) Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego; drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek; zapisane jako prezentacja tylko do odczytu;
b) nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji;
c) opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera;
d) umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo;
e) umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego;
f) odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym;
g) tworzenie animacji obiektów i całych slajdów;
h) prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania MS PowerPoint w wersjach 2003, 2007, 2010, 2013 i 2016.
9. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną umożliwiające:
a) Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego;
b) filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców;
c) tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną;
d) tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy;
e) oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia;
f) zarządzanie kalendarzem;
g) udostępnianie kalendarza innym użytkownikom;
h) przeglądanie kalendarza innych użytkowników;
i) zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach;
j) zarządzanie listą zadań;
k) zlecanie zadań innym użytkownikom;
l) zarządzanie listą kontaktów;
m) udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom;
n) przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników;

4.5.3.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.5.) Wartość części: 21666,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury informatycznej – etap 1: Część VI: Dostawa kserokopiarki
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki o niżej wymienionych parametrach:

Specyfikacja urządzenia:
Szybkość kopiowania min. 25 kopii/min.
Format oryginału maks. A3
Format kopii/wydruku A6-A3
Kopiowanie ciągłe 999 kopii.
Rozdzielczość: 600x600dpi
Zoom 25-400% ze skokiem 1%
Czas wyjścia pierwszej strony min. 7 sek.
Pojemność papieru min. 2 x 500 ark. podajnik boczny na 100 ark.
Obsługa papieru o gramaturach 60-250g/m2
Duplex( automatyczne drukowanie dwustronne)
Dwustronny podajnik dokumentów - pojemność min. 50 stron
Podstawa pod urządzenie mobilna.
Dysk twardy min. 256 GB
Specyfikacja drukarki :
Kolorowa z prędkością min 25 stron/min.
Interfejs: Ethernet 10/100/1000 BaseT, USB 2.0
Język drukarki: PCL5c, PCL6, PostScript 3 (emulacja), PDF Direct (emulacja)
Rozdzielczość wydruku: 1 200 x 1 200 dpi
Środowisko: Windows 7/8/8.1/10 Serwer , Linux, Mac OS
Wydruk z pamięci zewnętrznej USB
Specyfikacja skaner:
Prędkość min 40 stron/min.
Skaner kolorowy o rozdzielczości min.600 dpi
Formaty plików: TIFF, PDF, JPEG, XPS
Rodzaj skanowania: Skanowanie do e-mail, SMB, serwera FTP, pamięć zewnętrzna USB.
Eksploatacja:
Toner czarny na min. 24 tys stron.
Tonery kolorowe na min. 20 tys. stron.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 12333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78992,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78992,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852051675

7.3.3) Ulica: al. T. Rejtana 20

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów,

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78992,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41881,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47968,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41881,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852051675

7.3.3) Ulica: al. T. Rejtana 20

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41881,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39502,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42474,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39502,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852051675

7.3.3) Ulica: al. T. Rejtana 20

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39502,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13327,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13327,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13327,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perceptus Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9291808578

7.3.3) Ulica: ul. Nowy Kisielin - Antoniego Wysockiego 10

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-002

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13327,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26598,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26598,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852051675

7.3.3) Ulica: al. T. Rejtana 20

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26598,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14141,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19065,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14141,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETFIBER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930687361

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 10

7.3.4) Miejscowość: Ryglice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-160

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14141,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI, pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII, pkt 8.2 podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.