Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113636/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00118727/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
- 2025/BZP 00121872/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00122297/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowo-treningowych w ramach projektu pn.
„Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811783595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 27a
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 765 25 78, 601742578
1.5.8.) Numer faksu: 95 765 25 78 wew. 121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprchoszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprchoszczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8284a638-af4c-450b-9411-0d1132361f4d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowo-treningowych w ramach projektu pn.„Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8284a638-af4c-450b-9411-0d1132361f4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035941/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług szkoleniowo- treningowych w ramach projektu pn. "DOM- Rodzina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn. „Dom- RODZINA” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2025/PCPR/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie ,,Szkoły dla Rodziców”.Program warsztatów „Szkoły dla Rodziców” winien zawierać poniższe zagadnienia:
- Fundamenty rodziny, w tym: Mama i Tata oraz ich zasoby, Dziecko i jego zasoby;
- Emocje w życiu dziecka i rodziny;
- Jak optymalnie wychować w rodzinie DOJRZAŁE DZIECKO?;
- Komunikacja w rodzinie;
- Konflikty w rodzinie;
- Samodzielność dziecka – kompetencje społeczne;
- Współpraca dzieci z rodzicami;
- Seksualność dziecka i nastolatka;
- Wzmacnianie relacji między rodzeństwem.
Zajęcia dla 4 grup po 15 osób. Każde szkolenie po 120 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) (po 2 grupy w 2025 roku i po 1 grupie w 2026 roku i 2027 roku). Łącznie 480 godzin. Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do czwartku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie.
Miejsce realizacji - ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Catering na zajęcia zapewnia zamawiający. Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 83520 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe i spokrewnione.Program szkolenia winien obejmować zagadnienia wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 6 listopada 2023 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2452).
8 szkoleń po 60 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) dla grup minimum 4 osobowych. Planuje się 3 szkolenia w 2025 roku i 4 szkolenia w 2026 roku oraz 1 szkolenie w 2027 roku.
Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie także do zapewnienia cateringu na zajęcia obejmującego bufet kawowy oraz 1 ciepły posiłek. Bufet kawowy winien obejmować zapewnienie kawy, herbaty, wody, mleka, cukru, cytryny, drobnych słonych lub słodkich przekąsek typu paluszki lub ciastka lub owoce. Ciepły posiłek z kolei obejmuje drugie danie lub dwa dania (zupa i drugie danie).
Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie. Miejsce realizacji - ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 112000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze zawodowe i prowadzących Rodzinne Domy Dziecka.Program szkolenia winien obejmować zagadnienia wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 6 listopada 2023 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2452).
Szkolenie obejmuje 20 godzin dydaktycznych dla minimum 3 osób (1 godzina = 45 minut). Planuje się 1 szkolenie w 2025 roku bądź w 2026 roku.
Po stronie wykonawcy jest zapewnienie materiałów edukacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie także do zapewnienia cateringu na zajęcia obejmującego bufet kawowy oraz 1 ciepły posiłek. Bufet kawowy winien obejmować zapewnienie kawy, herbaty, wody, mleka, cukru, cytryny, drobnych słonych lub słodkich przekąsek typu paluszki lub ciastka lub owoce. Ciepły posiłek z kolei obejmuje drugie danie lub dwa dania (zupa i drugie danie).
Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie. Miejsce realizacji- ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń podnoszących kompetencje rodzin zastępczych i prowadzących Rodzinne Domy Dziecka pn. „Dobro dziecka”.Tematyka szkoleń winna obejmować następującą tematykę:
- Bezpiecznie blisko w relacji dziecko – rodzic. Budowanie więzi z przyjętym dzieckiem.
- Kryzys emocjonalny dziecka i nastolatka. Jak rozpoznać, jak reagować?
- Jak poprzez komunikację i zabawę wspierać regulacje emocji u dzieci przyjętych do rodzinnej pieczy zastępczej.
- Jak dodawać dziecku skrzydeł?- czyli o konstruktywnym docenianiu.
- Co zamiast kar? Metoda kroków do odpowiedzialności.
- Rodzina biologiczna dziecka w pieczy zastępczej- zło konieczne, czy kluczowy element tożsamości dziecka?
- Strategie radzenia sobie ze stresem, obciążeniami życiowymi oraz wyzwaniami związanymi z opieką zastępczą. Wypalenie zawodowe rodzin zastępczych.
- Potrzeby dziecka a potrzeby opiekuna- jak sprostać wyzwaniom rodzicielstwa zastępczego.
- Różnice w potrzebach dzieci z Rodzin Zastępczych i RDD, a dzieci wychowywanych w rodzinach biologicznych.
- Wpływ zaburzeń przywiązania, deprywacji sensorycznej i przeżytych traum na funkcjonowanie dzieci i rodziny.
Szkolenia obejmują 10 spotkań (1 spotkanie 6 godzin dydaktycznych, tj. 1 godzina = 45 minut) dla 4 grup po minimum 8 osób. Planuje się spotkania dla 2 grup w 2025 roku i 2 grup w 2026 roku.
Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Catering na spotkania zapewnia zamawiający. Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie. Miejsce realizacji- ul. Grunwaldzka 30, 73- 200 Choszczno, tj. siedziba Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Choszcznie (sale zapewnia zamawiający). Uczestnicy szkolenia po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 41760,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Przeprowadzenie cyklu 6 treningów (każdy po 18 godzin) umiejętności społecznych i kulturowychZajęcia dla osób usamodzielnianych i opuszczających pieczę (m.in. gospodarowanie budżetem domowym, rozwiązywanie konfliktów i inne). Tematyka do zaproponowania przez wykonawcę.
Łącznie 108 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut), tj. 6 treningów x 3 dni x 6 godzin dydaktycznych. Planuje się po 3 treningi trzy dniowe w 2025 roku i 2026 roku.
Po stronie wykonawcy jest też zapewnienie materiałów edukacyjnych. Catering na spotkania zapewnia zamawiający.
Szczegółowe terminy realizacji zostaną ustalone pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w późniejszym czasie. Miejsce realizacji zapewnia Wykonawca na terenie miasta Choszczno. Uczestnicy po zakończeniu spotkań mają otrzymać zaświadczenia o ich ukończeniu potwierdzających uzyskanie dodatkowych kompetencji.
Usługa musi być realizowana z zapewnieniem dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 18792,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyna oferta złożona przez firmę Veritum- Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49/312, 15-002 Białystok w ramach części 1 postępowania została odrzucona ze względu na brak podpisu. W związku z odrzuceniem jedynej oferty postępowanie unieważnia się.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109120,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Grenda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Osoba fizyczna
7.3.3) Ulica: ul. Słowicza
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Grenda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Osoba fizyczna
7.3.3) Ulica: ul. Słowicza
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie części 4 w postępowaniu wpłynęły dwie oferty:
1. Oferta nr 1 firmy Veritum- Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49/312, 15-002 Białystok, która podlegała odrzuceniu,
2. Oferta nr 3 Pani Natalii Urbańczyk, Szydłowo 62G, 64-930 Szydłowo na kwotę 80 000,00 zł.
Oferta firmy Veritum- Centrum Szkoleniowe podlegała odrzuceniu, w związku z czym zaoferowana cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 41760,00 zł. Wobec faktu, że zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113760,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie części 4 w postępowaniu wpłynęły dwie oferty:
1. Oferta nr 1 firmy Veritum- Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49/312, 15-002 Białystok, która podlegała odrzuceniu,
2. Oferta nr 3 Pani Natalii Urbańczyk, Szydłowo 62G, 64-930 Szydłowo na kwotę 36 000,00 zł.
Oferta firmy Veritum- Centrum Szkoleniowe podlegała odrzuceniu, w związku z czym zaoferowana cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 18792,00 zł. Wobec faktu, że zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu dla części 1-5 odrzucono ofertę firmy Veritum- Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49/312, 15-002 Białystok zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 Pzp. Przesłana oferta nie zawiera wymaganego elektronicznego podpisu.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy i nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona przez firmę Veritum- Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49/312, 15-002 Białystok nie zawiera wymaganych podpisów elektronicznych. Przesłana oferta stanowi skan dokumentu, który również w wersji papierowej nie został podpisany przez osoby uprawnione. Oferta, które nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź osobistym, podlega odrzuceniu jako niezgodna z przepisami ustawy Pzp i zapisów SWZ .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2026
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkoleń
- Kompleksowa organizacja i obsługa zajęć w Placówkach Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Szaflary wynikających z pracy podwórkowej.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





