eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BystraDostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do hodowli oraz oceny lekowrażliwości prątków gruźlicy oraz aparatu do monitorowania posiewów dla potrzeb CPiT w Bystrej



Ogłoszenie z dnia 2021-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do hodowli oraz oceny lekowrażliwości prątków gruźlicy oraz aparatu do monitorowania posiewów dla potrzeb CPiT w Bystrej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334991810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.szpitalbystra.pl/?id=885&mode=0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do hodowli oraz oceny lekowrażliwości prątków gruźlicy oraz aparatu do monitorowania posiewów dla potrzeb CPiT w Bystrej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26cf71f5-0b19-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003030/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do hodowli oraz oceny lekowrażliwości prątków gruźlicy oraz aparatu do monitorowania posiewów dla potrzeb CPiT w Bystrej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167553/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/EZP/380/MLA/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231588,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników - podłoży płynnych do hodowli i oznaczania lekowrażliwości prątków gruźlicy wraz z dzierżawą aparatu do hodowli oraz oceny lekowrażliwości prątków gruźlicy -szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych z częstotliwością średnio 3 razy w miesiącu. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Zakres zamówienia obejmuje również zainstalowanie i uruchomienie dostarczonego aparatu, przeszkolenie w zakresie obsługi i prawidłowej eksploatacji wybranych pracowników Zamawiającego, a ponadto zapewnienie w okresie dzierżawy aparatu wykonywania nieodpłatnie bieżącej konserwacji w tym okresowych przeglądów/ badań technicznych aparatu, a także świadczenie autoryzowanego serwisu dostarczonego aparatu. Zakres zamówienia obejmuje ponadto integrację oprogramowania do zarządzania aparatem z systemami LIS/HIS funkcjonującymi w zakładzie Zamawiającego. Wszystkie koszty związane z wykonaniem integracji, które mogą wystąpić w związku z koniecznością wykonania integracji zarówno po stronie wykonawcy jak i producentów posiadanych przez Zamawiającego systemów LIS/HIS ponosi Wykonawca. Minimalne parametry techniczne / warunki graniczne jakie musi spełniać oferowany aparat zostały opisane w załączniku nr 2 do SWZ.
Odczynniki winny być opatrzone w informację zawierające dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Informacje w języku polskim muszą znajdować się na opakowaniu bądź ulotce dołączonej do opakowania.
Termin ważności dostarczonych odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy odczynnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 132868,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników - podłoży płynnych do posiewu krwi z dzierżawą aparatu monitorującego posiewy dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej - szczegółowy asortyment oraz szacunkowe ilości określa załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych z częstotliwością średnio 3 razy w miesiącu. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Zakres zamówienia obejmuje również zainstalowanie i uruchomienie dostarczonego aparatu, przeszkolenie w zakresie obsługi i prawidłowej eksploatacji wybranych pracowników Zamawiającego, a ponadto zapewnienie w okresie dzierżawy aparatu wykonywania nieodpłatnie bieżącej konserwacji w tym okresowych przeglądów/ badań technicznych aparatu, a także świadczenie autoryzowanego serwisu dostarczonego aparatu. Zakres zamówienia obejmuje ponadto integrację oprogramowania do zarządzania aparatem z systemami LIS/HIS funkcjonującymi w zakładzie Zamawiającego. Wszystkie koszty związane z wykonaniem integracji, które mogą wystąpić w związku z koniecznością wykonania integracji zarówno po stronie wykonawcy jak i producentów posiadanych przez Zamawiającego systemów LIS/HIS ponosi Wykonawca. Minimalne parametry techniczne / warunki graniczne jakie musi spełniać oferowany aparat zostały opisane w załączniku nr 2 do SWZ.
Odczynniki winny być opatrzone w informację zawierające dane producenta, zasady bezpiecznego użytkowania, terminy ważności oraz charakterystykę właściwości. Informacje w języku polskim muszą znajdować się na opakowaniu bądź ulotce dołączonej do opakowania.
Termin ważności dostarczonych odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy odczynnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 98720,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146188,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146188,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146188,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011697403

7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146188,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108615,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108615,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108615,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011697403

7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108615,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.