eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszZakup samochodu ciężarowego



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu ciężarowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KALISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 625014222

1.5.8.) Numer faksu: 627572622

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d1c8056-f728-4d7b-a044-e04ea5fce72e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu ciężarowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d1c8056-f728-4d7b-a044-e04ea5fce72e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup samochodu ciężarowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132384,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie przez Powiat Kaliski samochodu ciężarowego typu „brygadówka” z kabiną do przewozu minimum 6 osób i z otwartą skrzynią ładunkową o długości minimum 3 m.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 1 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 5 do SWZ (Istotne postanowienia umowy).
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy samochód ciężarowy do siedziby Zamawiającego tj. do Starostwa Powiatowego w Kaliszu,
Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz.
4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie nazwy własne, ewentualnie podane w SWZ bądź innym integralnym z SWZ dokumencie, nie mają na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
5. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę/producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert, których przedmiotem są rozwiązania równoważne,
2) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienia do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne,
3) ewentualne użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania rozwiązań danego producenta, lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji zamówienia. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych,
4) rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać co najmniej takie same lub lepsze parametry, co najmniej w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów,
5) Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. przedłożyć wraz z ofertą wykaz rozwiązań równoważnych w szczególności wraz z ich opisem, oświadczeniem dotyczącym zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych elementów równoważnych, by wykazać ich równoważność w stosunku do elementów opisanych w SWZ.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę, transport,
2) szkolenie instruktażowe z obsługi przedmiotu zamówienia,
3) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania,
4) zapewnienia wsparcia technicznego.
7. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku, nie jest powystawowy, wolny od wad technicznych i prawnych.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsce określone przez Zamawiającego w ust. 3.
9. Transport krajowy i zagraniczny, podatki, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz inne opłaty leżą po stronie Wykonawcy.
10. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
11. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 34136000-9 – samochody półciężarowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamówienie publiczne unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty, które zostały odrzucone przez Zamawiającego.
Wobec powyższego, zgodnie z art. 255 ust. 2 Prawo zamówień publicznych postępowanie pn. „Zakup samochodu ciężarowego” zostaje unieważnione, gdyż wszystkie złożone oferty zostały
odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.