eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont auli w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont auli w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 18

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-035

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 251 0688

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spnr1katowice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spnr1katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont auli w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73f7948-d5b9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00150733/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont auli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161850/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/274/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198649,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie auli, w szczególności:
Zakres robót budowlanych:
 elewacja południowa: malowanie okiennic, renowacja elementów drewnianych, renowacja schodów,
 demontaż listew przyściennych i boazerii - fragmenty;
 rozebranie posadzek z wykładzin rulonowych PCV;
 zerwanie posadzki parkietowej z oderwaniem listew przypodłogowych;
 oczyszczenie i posegregowanie deszczułek parkietowych;
 mechaniczne szlifowanie - usunięcie warstwy lepiku;
 przygotowanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzkę parkietową;
 wykonanie podkładu samopoziomującego pod posadzkę;
 ułożenie posadzki z deszczułek dębowych na kleju (80% materiał z odzysku, 20% nowy);
 cyklinowanie powierzchni parkietu;
 montaż listew przyściennych z drewna liściastego;
 gruntowanie lakierem do gruntowania wraz z szpachlowaniem;
 trzykrotne lakierowanie posadzek drewnianych lakierem chemoutwardzalnym z połyskiem;
 montaż listew aluminiowych progowych;
 przygotowanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzki;
 wykonanie podkładu samopoziomującego pod posadzkę;
 wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej PCV z wywinięciem na ścianę, (min. grubość wykładziny 2 mm, min. grubość warstwy ścieralnej 0,7 mm);
 demontaż boazerii z płyt wiórowych laminowanych - wywóz i utylizacja;
 przetarcie istniejących tynków na ścianach po zdemontowanej boazerii;
 wykonanie gładzi gipsowej o gr. do 3 mm ręcznie na ścianach - naprawa lamperii;
 rozebranie schodów drewnianych o szerokości 1 m, 2 stopnie { 2 kpi. );
 wykonanie schodów drewnianych o szerokości 1 m, 3 stopnie ( 2 kpi. );
 demontaż drewnianej antresoli w pomieszczeniu projektorów;
 demontaż drewnianych elementów w szatni (szafa wbudowana, obudowa drzwi wyjściowych ewakuacyjnych);
 demontaż i ponowny montaż rolet okiennych ( 10 szt. );
 montaż w oknach PCV nawiewników higro-sterowanych ( 5 szt. );
 demontaż i ponowny montaż osłon grzejnikowych ( 14 szt. );
 wymiana deszczułek w obudowach grzejników ( zgodnie z kolorem parkietu );
 czyszczenie i szlifowanie oraz dwukrotne malowanie osłon grzejnikowych i schodów na scenie;
 demontaż drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami ( 2 szt. );
 demontaż drzwi aluminiowych wraz z ościeżnicami ( 9,6 m2 );
 montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych z samozamykaczem i zamkiem ( 3 kpi. );
 montaż drzwi płytowych wraz z ościeżnicami stalowymi malowane ( 2 szt. );
 demontaż płyt - kaset sufitu podwieszonego w auli;
 dwukrotne malowanie konstrukcji metalowej sufitu podwieszonego wraz z oczyszczeniem;
 montaż płyt z włókien mineralnych na istniejącym ruszcie sufitu podwieszonego;
 wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym pojedynczych z pokryciem jednostronnym jednowarstwowo (okienka w pomieszczeniu projektorów, szatni, aula, podest przed sceną i ścianą sceny );
 dwukrotne malowanie farbami olejnymi grzejników w kolorze zgodnie z projektem remontu;
 dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian z gruntowaniem;
 dwukrotne malowanie farbami transparentnymi ścian zgodnie z projektem remontu;
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów;
 dwukrotne malowanie farbami olejnymi parapetów;
 dwukrotne malowanie farbami olejnymi rur instalacji centralnego ogrzewania;
 wymiana kratek wentylacyjnych zgodnie z projektem remontu;
 wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Zakres robót elektrycznych:
 demontaż istniejącej instalacji elektrycznej;
 mechaniczne wykonanie bruzd i przebicie otworów;
 ułożenie przewodów w tynku;
 przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny;
 montaż osprzętu instalacyjnego (puszek rozgałęźnych, przełączników świecznikowych, gniazd wtyczkowych);
 wykonanie tynków uzupełniających kat. III zaprawą cementowo-wapienną;
 przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe;
 montaż opraw oświetleniowych zgodnie z projektem remontu instalacji elektrycznych;
 montaż instalacji elektrycznej niskonapięciowej zgodnie z projektem remontu instalacji elektrycznych;
 zakup i montaż sprzętu elektroakustycznego ( kolumny głośnikowe 2 szt.);
 wykonanie pomiarów kontrolnych instalacji elektrycznych;
 wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową, decyzją o pozwoleniu na budowę i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – decyzje uzyskane przez Zamawiającego zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej

45442110-1 - Malowanie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu na składanie ofert, nie wpłynęła
żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.