eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa przełączników sieciowych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przełączników sieciowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814416533

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: martyna.buczkowska@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przełączników sieciowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb1696dc-cc5c-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051992/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa przełączników sieciowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146465/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LCIT-AO-II.251.13.2022.MBU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 przełączników sieciowych w następujących ilościach:
- Przełączniki sieciowe 48 portowe - sztuk 7 o parametrach ujętych w rozdz. III pkt 1 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,
- Przełączniki sieciowe 48 portowe - sztuk 17 o parametrach ujętych w rozdz. III pkt 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,
- Przełączniki sieciowe 48 portowe dedykowane do pracy w datacenter - sztuk 4 o parametrach ujętych w rozdz. III pkt 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest budynek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie przy ulicy Artura Grottgera 4 w Lublinie. Wykonawca zapewni transport do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji.
5. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia dostarczy wszelkie niezbędne materiały, licencje, akcesoria oraz okablowanie potrzebne do podłączenia i uruchomienia dostarczanego urządzenia.
6. Wszystkie dostarczane komponenty muszą być fabrycznie nowe, sprawne, pozbawione wszelkich wad i pochodzić z legalnego, autoryzowanego kanału dystrybucyjnego Producenta na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą określającą termin do składania oferty.
7. Zamawiający wymaga, aby serwis na sprzęt świadczony był w okresie 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru przedmiotu umowy.
8. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
9. Oferowane rozwiązania w dniu składania ofert nie mogą być przez producenta przeznaczone do wycofania ze sprzedaży.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660133,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660133,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660133,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Apius Technologies S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452155088

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 50

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660133,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.