eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZIEMI MIĘDZYRZECKIEJ IM. ALFA KOWALSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000636063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podzamcze 2

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.miedzyrzecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.miedzyrzecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca15918b-c885-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność muzeów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca15918b-c885-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050657/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT.26.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego, zlokalizowanego na terenie Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego, przy ul. Podzamcze 2, 66-300 Międzyrzecz, działka nr 375/4, obręb ewidencyjny Międzyrzecz-0002. 2. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach zadania pn.: „Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego”. 3. Inwestycja składa się z następujących elementów:
- rozbiórka istniejącej kładki dla pieszych,
- budowę kładki dla pieszych o parametrach zapewniających jej dostępność dla osób niepełnosprawnych,
- wykonanie ciągów pieszych- dojścia do kładki i terenów ją otaczających,
- wykonanie utwardzenia terenów pod elementy małej architektury- ławki parkowe, kosze na śmieci, tablice informacyjne,
- przebudowę istniejącego oświetlenia parkowego,
- przebudowę elementów małej architektury-ławki, kosze na śmieci,
- budowę kanalizacji kablowej,
- urządzenie terenów zielonych,
- wycinkę kolidujących z inwestycją drzew i krzewów,
- przesadzenie kolidujących z inwestycją drzew i krzewów,
- nasadzenia kompensacyjne drzew, krzewów, bylin i roślin cebulowych oraz wodnych na terenie parku wraz z renowacją trawnika.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa, w tym: projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Uwaga: Na potrzeby wykonania przesadzenia kolidujących z inwestycją drzew i krzewów, wykonania nasadzeń kompensacyjnych drzew, krzewów, bylin, roślin cebulowych oraz wykonania renowacji trawnika została wykonana 2-częściowa dokumentacja projektowa przez firmę LANDGREEN ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU KAMIL LĄD, ul. Żorska 37D/9, 61-345 Poznań. Dla pozostałego zakresu zamówienia obowiązuje dokumentacja projektowa wykonana przez firmę Gorzowska Inżynierska Firma Konsultingowa ,,InterPROJEKT” Sp. z o.o., ul. Podmiejska 21a, 66-400 Gorzów Wlkp. 5. W Załączniku nr 1 do SWZ zamieszczony został również przedmiar robót. Zamawiający informuje, że udostępniony w postępowaniu ww. przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy - ilości podane w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiORB oraz zapisami niniejszej SWZ Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na Wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez Wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie. Zaleca się Wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty.
Cenę ryczałtową za wykonanie całości zakresu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien ustalić na podstawie sporządzonego przez siebie przedmiaru robót w oparciu o udostępniony opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i inne ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Udostępniane w ramach niniejszej specyfikacji warunków zamówienia przedmiary należy traktować jako udostępniane informacyjnie. 6. UWAGA! Zanieczyszczenia, materiały rozbiórkowe i odpady, powstałe w związku z realizacją niniejszego zamówienia (w tym odpady powstałe z wycinki drzew i krzewów), stanowią własność Wykonawcy i należy je wywieźć poza teren budowy z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797). Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, podejmowania wszelkich działań i wywiązywania się z obowiązków wynikających z ustawy o odpadach. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.