eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZIEMI MIĘDZYRZECKIEJ IM. ALFA KOWALSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000636063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podzamcze 2

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.miedzyrzecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.miedzyrzecz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność muzeów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca15918b-c885-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050657/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca15918b-c885-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych jest Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego w Międzyrzeczu, ul. Podzamcze 2, 66-300 Międzyrzecz. Pozostałe informacje znajdują się
w SWZ w Rozdziale XXIV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AT.26.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego, zlokalizowanego na terenie Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego, przy ul. Podzamcze 2, 66-300 Międzyrzecz, działka nr 375/4, obręb ewidencyjny Międzyrzecz-0002. 2. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach zadania pn.: „Przebudowa ciągu pieszego wraz z kładką, prowadzącego do budynków muzeum i mostu zamkowego”. 3. Inwestycja składa się z następujących elementów:
- rozbiórka istniejącej kładki dla pieszych,
- budowę kładki dla pieszych o parametrach zapewniających jej dostępność dla osób niepełnosprawnych,
- wykonanie ciągów pieszych- dojścia do kładki i terenów ją otaczających,
- wykonanie utwardzenia terenów pod elementy małej architektury- ławki parkowe, kosze na śmieci, tablice informacyjne,
- przebudowę istniejącego oświetlenia parkowego,
- przebudowę elementów małej architektury-ławki, kosze na śmieci,
- budowę kanalizacji kablowej,
- urządzenie terenów zielonych,
- wycinkę kolidujących z inwestycją drzew i krzewów,
- przesadzenie kolidujących z inwestycją drzew i krzewów,
- nasadzenia kompensacyjne drzew, krzewów, bylin i roślin cebulowych oraz wodnych na terenie parku wraz z renowacją trawnika.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa, w tym: projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Uwaga: Na potrzeby wykonania przesadzenia kolidujących z inwestycją drzew i krzewów, wykonania nasadzeń kompensacyjnych drzew, krzewów, bylin, roślin cebulowych oraz wykonania renowacji trawnika została wykonana 2-częściowa dokumentacja projektowa przez firmę LANDGREEN ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU KAMIL LĄD, ul. Żorska 37D/9, 61-345 Poznań. Dla pozostałego zakresu zamówienia obowiązuje dokumentacja projektowa wykonana przez firmę Gorzowska Inżynierska Firma Konsultingowa ,,InterPROJEKT” Sp. z o.o., ul. Podmiejska 21a, 66-400 Gorzów Wlkp. 5. W Załączniku nr 1 do SWZ zamieszczony został również przedmiar robót. Zamawiający informuje, że udostępniony w postępowaniu ww. przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy - ilości podane w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiORB oraz zapisami niniejszej SWZ Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na Wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez Wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie. Zaleca się Wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty.
Cenę ryczałtową za wykonanie całości zakresu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien ustalić na podstawie sporządzonego przez siebie przedmiaru robót w oparciu o udostępniony opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i inne ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Udostępniane w ramach niniejszej specyfikacji warunków zamówienia przedmiary należy traktować jako udostępniane informacyjnie. 6. UWAGA! Zanieczyszczenia, materiały rozbiórkowe i odpady, powstałe w związku z realizacją niniejszego zamówienia (w tym odpady powstałe z wycinki drzew i krzewów), stanowią własność Wykonawcy i należy je wywieźć poza teren budowy z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797). Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, podejmowania wszelkich działań i wywiązywania się z obowiązków wynikających z ustawy o odpadach. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ust. 2 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na zasadach określonych w ust. 3.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
a) w zakresie doświadczenia:
 w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 1 zadanie polegające na budowie lub przebudowie obiektu mostowego typu: most, wiadukt, estakada o rozpiętości (długości) nie mniejszej niż 10 m każdy z tych obiektów mostowych.
 w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie alei dla pieszych lub drogi o nawierzchni mineralnej nie mniejszej niż 250 m2 każda.
b) skierował do realizacji zamówienia co najmniej zespół składający się z następujących osób:

 Kierownik robót branży mostowej: min. 1 osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń,
- min. 36-miesieczne doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub kierownika robót mostowych, licząc od uzyskania uprawnień,
- doświadczenie w realizacji min. 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie obiektu mostowego typu: most, wiadukt, estakada;
 Kierownik Budowy / Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej: min. 1 osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- min. 36-miesięczne doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych lub Inspektora Nadzoru Robót konstrukcyjno-drogowych licząc od uzyskania uprawnień,
- doświadczenie w realizacji min. 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie alei dla pieszych lub drogi o nawierzchni mineralnej;

 Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych – min. 1 osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;

 Kierownik robót ogrodniczych - min. 1 osoba posiadająca:

- tytuł zawodowy inżyniera, lub magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu studiów wyższych o kierunku: architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, ogrodnictwo, leśnictwo, lub ochrona środowiska, która posiada doświadczenie w zakresie kierowania pracami ogrodniczymi w zakresie nasadzeń drzew i krzewów, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) nadzorowała minimum 1 pracę – roboty w zakresie kształtowania terenów zieleni polegające na wykonaniu nasadzeń drzew i krzewów na publicznych terenach zielonych.

UWAGA:
• Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia funkcji Kierowników robót pod warunkiem posiadania odpowiedniego zakresu uprawnień budowlanych i posiadanego doświadczenia.
• za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
• wskazane powyżej doświadczenie w miesiącach (dot. Kierownika budowy / kierowników robót) należy liczyć od uzyskania uprawnień budowlanych wliczając miesiąc uzyskania uprawnień do miesiąca marca 2023 r. włącznie.
• zwrot „bez ograniczeń” należy rozumieć zgodnie z przepisami Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).
• w przypadku walut innych niż złoty polski, równowartość kwoty warunku oblicza się przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia, wystawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, zawarcia kontraktu, którego dotyczy
odpowiednia kwota lub ostatniego kursu sprzed tego dnia – w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był publikowany.
• W zakresie wskazanych w doświadczeniu stanowisk Zamawiający dopuszcza stanowiska równoważne o odpowiednim zakresie odpowiedzialności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu spełniania warunków udział w postępowaniu, tj.:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat (zgodnie z postawionym warunkiem udziału w postępowaniu, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te były wykonane – wg Wzoru Załącznika nr 4 do Formularza oferty, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Wzoru Załącznika nr 5 do Formularza oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.