Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00038021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bandy pneumatyczne – tor żużlowy – zakup, wymiana, utylizacja zużytych band”
Postępowanie nr 01/PN/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rybniku
1.3.) Oddział zamawiającego: MOSIR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 72
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 422 78 53 wew. 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir.zam@miastorybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosir.rybnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5280756a-b3a5-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport, rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bandy pneumatyczne – tor żużlowy – zakup, wymiana, utylizacja zużytych band”Postępowanie nr 01/PN/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5280756a-b3a5-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580788/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Stadion Miejski prze ulicy Gliwickiej - Bandy pneumatyczne - tor żużlowy - zakup, wymiana, utylizacja zużytej bandy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/PN/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325522 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż bandy pneumatycznej APD na Stadionie Miejskim przy ul. Gliwickiej 72 w Rybniku, obejmująca następujące elementy:
1). bandy pneumatyczne APD , składające się z (57 sztuk) segmentów/modułów o wymiarach:
- wysokość: 1,2m – 1,4m;
- szerokość: 0,78 – 1,0m;
- długość jednego modułu: 5,5m.
- Ilość modułów band APD:
a) Wiraż I – 28szt. modułów 5,5 m
b) Wiraż II – 25 szt. modułów 5,5 m
c) Rezerwa – 6 szt. modułów 5,5 m (w tym 2 szt. z rękawem)
2). trójkąty zabezpieczająco-reklamowe, zwane dalej „trójkątami” – 6 sztuk:
- ilość trójkątów na pierwszym wirażu -2 szt. (początek bandy APD – 1 szt. i koniec bandy APD – 1szt.)
- ilość trójkątów na drugim wirażu –2 szt. (początek bandy APD – 1 szt. i koniec bandy APD – 1 szt.)
- trójkąty zapasowe – 2 szt. (po jednym – początek APD i koniec APD)
3). dmuchawy do band APD - 6 sztuk
- Ilość dmuchaw na pierwszym wirażu - 2 szt.
- Ilość dmuchaw na drugim wirażu - 2 szt.
- dmuchawy zapasowe – 2 szt.
Uwaga: Ostatecznie o ilości wymaganych dmuchaw decyduje Wykonawca przedmiotu zamówienia. Ilość dmuchaw zapasowych pozostaje bez zmian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928300-1 - Bariery ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400292,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400292,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400292,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3SixtySports Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581877657
7.3.3) Ulica: Samoklęski Duże 16
7.3.4) Miejscowość: Szubin
7.3.5) Kod pocztowy: 89-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400392,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-06INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.