eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwilczMODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY KWILCZ



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY KWILCZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23

1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 3068230

1.5.8.) Numer faksu: 613068201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kwilcz.pl office@kwilcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwilcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwilcz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY KWILCZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13d0ea0c-f2c8-492a-b85c-afd295c2db9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007032/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja drogi gminnej w Mościejewie ( 238609P)

1.1.2 Modernizacja ulicy Wąskiej w Luboszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający posiada 100% udziałów w ZOMS Sp. z o.o. Funkcję Zgromadzenia Wspólników posiada organ wykonawczy Gminy Kwilcz- Wójt Gminy Kwilcz. Jako jedyny wspólnik- Wójt Gminy Kwilcz ma prawo do powoływania i odwoływania członków Rady Nadzorczej. Dominujący wpływ w jednoosobowej spółce gminy oznacza w zasadzie zdolność do samodzielnej kontroli i swobody decyzji we wszystkich kluczowych sprawach spółki; AD.2. ZOMS Sp. z o.o. podjęła działalność w 2021r, procent działalności o jakim stanowi art. 214 ust. 1 pkt 11 lit.b p.z.p. ustalony został się za pomocą średniego przychodu za lata 2022-2024 WYNOSI 92,85 na rok 2025. AD.3.wyłącznym udziałowcem
spółki jest gmina.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.3.2025.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 447482,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ulicy Wąskiej w Luboszu
Zakres prac obejmuje remont ulicy Wąskiej w Luboszu na odcinku 90 mb poprzez ułożenie kostki brukowej na drodze gruntowej oraz częściowo bitumicznej. Wzdłuż drogi należy ułożyć krawężnik– zgodnie z mapą. Zakres zadania obejmuje również sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia prac. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić w Starostwie Powiatowym w wydziale dróg przebudowę zjazdu z drogi powiatowej oraz ponieść koszty zajęcia pasa drogowego a w razie konieczności opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu.
Modernizacja grogi gminnej w Mościejewie (238609P)
Zakres prac obejmuje remont drogi z „ kocich łbów” na odcinku około 170 mb poprzez ułożenie kostki brukowej na drodze gruntowej oraz częściowo z kocich łbów. Wzdłuż drogi należy ułożyć krawężnik– zgodnie z mapą. Zakres zadania obejmuje również sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550403,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870008259

7.3.3) Ulica: Gumna 16

7.3.4) Miejscowość: Kwilcz

7.3.5) Kod pocztowy: 64-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550403,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.