eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Dragacz w ramach przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na liniach regularnych poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów miesięcznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Dragacz w ramach przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na liniach regularnych poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001113344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 7A

1.5.2.) Miejscowość: Dragacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-134

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 535436156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sapo@dragacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sapo.biposwiata.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Dragacz w ramach przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na liniach regularnych poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9ca47b5-e645-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002656/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 dowoz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Dragacz w ramach przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na liniach regularnych poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów miesięcznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119565/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAPO261.1.2020

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Dragacz w ramach przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na liniach regularnych poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów miesięcznych.
2. Dowożeniem objętych jest 320 dzieci 6-letnich spełniających roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne i uczniów szkół podstawowych, 14 dzieci 5 letnich niespełniających rocznego obowiązkowego przygotowania przedszkolnego oraz 4 opiekunki. Dowóz będzie odbywał się do:
1) Szkoły Podstawowej w Dragaczu,
2) Szkoły Podstawowej w Grupie,
3) Szkoły Podstawowej w Michalu,
4) Przedszkola Samorządowego w Górnej Grupie.
Dowozem objętych będzie ogółem 334 dzieci .
3. Wykonawca oświadcza, że posiada zdolność i uprawnienia (z wykorzystaniem infrastruktury komunikacji zbiorowej) do wykonywania usługi w zakresie i w czasie przewidzianym w umowie, w oparciu o swoje zasoby techniczne, osobowe i finansowe.
4. Szczegółowy harmonogram dowozów zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innego niż ustalony harmonogram dowozów.
6. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów i wykonywanie usługi jako przewóz okazjonalny:
1) w przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć,
2) w czasie ferii zimowych,
3) w czasie rekolekcji,
4) w przypadku zmiany organizacji pracy szkoły spowodowanej obchodami uroczystości szkolnych,
5) w razie czasowej zmiany organizacji ruchu na drogach, na których świadczone są usługi dowozu,
6) w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych , w szczególności oblodzeń, zamieci śnieżnych, intensywnych opadów śniegu, upałów.
7) w czasie innych, niż wymienione wyżej, wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne.
7. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, najpóźniej 1 dzień przed ich
zaistnieniem.
8. W razie awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) lub przeglądu pojazdu,
Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego zapewnienia zastępczego środka
transportu w czasie nie dłuższym niż 45 minut, spełniającego wymagania techniczne
określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016
r. poz. 2022).
9. W przypadku niepodstawienia pojazdu w czasie 45 min. od planowanej godziny
rozpoczęcia kursu, Wykonawca pokrywa pełne koszty wykonania usługi przewozu przez
innego przewoźnika.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie osób, którym powierzy wykonanie
określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.
11. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin dowozów i odwozów w czasie realizacji
przedmiotu umowy oraz zastrzega sobie prawo do modyfikacji trasy, poprzez ewentualne
zwiększenie lub zmniejszenie jej długości ze względu na zmiany w organizacji dowozów.
12.Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę w taki sposób, by zapewnić terminowe i bezpieczne przybycie uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół oraz ich powrót do miejscowości
zamieszkania.
13. Wykonawca biorąc pod uwagę opis przedmiotu zamówienia i wszystkie stawiane przez Zamawiającego warunki decyduje, jaka ilość pojazdów jest niezbędna do prawidłowego wykonania usługi. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów nie może być mniejsza niż 3 (oraz dodatkowo jeden zastępczy), z tym co najmniej jeden z 58 miejscami siedzącymi. Dopuszczalna jest zmiana pojazdu w miejsce pojazdu , który Wykonawca zawarł w ofercie przetargowej tylko wtedy, gdy pojazd zamieniony będzie posiadał identyczne lub lepsze parametry techniczne.
14. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wszystkie czynności niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu dzieci rano z domu do szkoły i po południu ze szkoły do domu.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji przedmiotu umowy w przypadku zmiany liczby uczniów uczęszczających do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Dragacz. Przewiduje się, że zmiana liczby uczniów może wynieść maksymalnie ok. +/- 10% w stosunku do liczby określonej w SWZ . Liczba uczniów dowożonych do szkół na dany miesiąc określana będzie na podstawie zapotrzebowania składanego Wykonawcy przez placówki oświatowe w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmniejszenia ilości uczniów+/- 10%.
Zamawiający wskazuje , że minimalna liczba uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji przedmiotu umowy może wynosić 20% liczby ogółem

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322790 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żana Usługi Przewozowe Kamil Gburczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591673778

7.3.3) Ulica: Domy Kolejowe 8

7.3.4) Miejscowość: Warlubie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-160

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.