eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa mebli biurowych



Og³oszenie z dnia 2021-09-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Bydgoska im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001689

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. prof. S. Kaliskiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 52-374-92-06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pbs.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.utp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-47959a0c-1c5f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00190661

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005033/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.14 Dostawa mebli

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/utp

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/utp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg),
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
Szczegó³owe wymagania zosta³y okre¶lone w rozdziale X SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZZP.243.058.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBS. Ca³o¶æ zamówienia zosta³a podzielona na 2 czê¶ci.
Czê¶æ nr 1: Dostawa mebli biurowych dla Wydzia³u In¿ynierii Mechanicznej
Dostawa obejmuje:
a. dostarczenie przez Wykonawcê Mebli na w³asny koszt i ryzyko wraz z ich wniesieniem i monta¿em w miejsca wskazane przez Zamawiaj±cego;
b. przekazanie Zamawiaj±cemu Mebli na podstawie protoko³u odbioru; protokó³ odbioru sporz±dzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiaj±cemu po wykonanej dostawie.
Miejsce dostawy:
Politechnika Bydgoska im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich
Wydzia³u In¿ynierii Mechanicznej
Al. prof. S. Kaliskiego 7
85-796 Bydgoszcz

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39121100-7 - Biurka

39131000-9 - Rega³y biurowe

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty = Pc + Pt, gdzie Pc – liczba punktów w kryterium ceny
(waga 60%), Pt – liczba punktów w kryterium termin p³atno¶ci (waga 40%). Punkty bêd± liczone wg wzorów okre¶lonych w rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci (Pt)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBS. Ca³o¶æ zamówienia zosta³a podzielona na 2 czê¶ci.
Czê¶æ nr 2: Dostawa mebli biurowych dla Wydzia³u Hodowli i Biologii Zwierz±t
Dostawa obejmuje:
a. dostarczenie przez Wykonawcê Mebli na w³asny koszt i ryzyko wraz z ich wniesieniem i monta¿em w miejsca wskazane przez Zamawiaj±cego;
b. przekazanie Zamawiaj±cemu Mebli na podstawie protoko³u odbioru; protokó³ odbioru sporz±dzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiaj±cemu po wykonanej dostawie.
Miejsce dostawy:
Politechnika Bydgoska im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich
Wydzia³ Hodowli i Biologii Zwierz±t
ul. Mazowiecka 8
85-084 Bydgoszcz

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzes³a

39121100-7 - Biurka

39131000-9 - Rega³y biurowe

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty = Pc + Pg, gdzie Pc – liczba punktów w kryterium ceny, Pg – liczba punktów w kryterium okres gwarancji. Punkty bêd± liczone wg wzorów okre¶lonych w rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (Pg)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mog± siê ubiegaæ wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. 2. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w rozdziale VI pkt 1–2 SWZ. W zwi±zku z powy¿szym ka¿dy z Wykonawców (odrêbnie) sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (wzór o¶wiadczenia – za³±cznik nr 2 do SWZ). Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, s± oni zobowi±zani, na wezwanie Zamawiaj±cego, do z³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w rozdziale VII SWZ, przy czym dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 5 lit. „a” SWZ sk³ada ka¿dy z nich; 4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców, Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy mo¿e za¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian:
a) zmiana podwykonawcy na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiaj±cego. Zgoda ta mo¿e byæ udzielona, je¿eli konieczno¶æ takiej zmiany jest spowodowana okoliczno¶ciami, na które Wykonawca nie mia³ wp³ywu, w szczególno¶ci ¶mieræ lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcê mo¿liwo¶ci prawid³owego i terminowego zrealizowania powierzonej mu czê¶ci zamówienia itp;
b) zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiaj±cego. Zgoda ta mo¿e byæ udzielona, je¿eli konieczno¶æ takiej zmiany jest spowodowana okoliczno¶ciami, na które Wykonawca nie mia³ wp³ywu, w szczególno¶ci ¶mieræ lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcê mo¿liwo¶ci prawid³owego i terminowego zrealizowania powierzonej mu czê¶ci zamówienia itp.;
c) zmiana terminu wykonania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zaj¶cia si³y wy¿szej, w szczególno¶ci wyst±pienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i zapobie¿enia, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Stron umowy, które uniemo¿liwiaj± terminow± realizacjê zamówienia – wyd³u¿enie terminu realizacji zamówienia o ilo¶æ dni, w których nie by³o mo¿liwe dostarczenie/monta¿ Mebli. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, zagro¿enie epidemiologiczne. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z ww. powodów nie mo¿e powodowaæ dodatkowych roszczeñ wobec Zamawiaj±cego ze strony Wykonawcy;
d) zmiany, które nie maj± charakteru istotnego w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp;
e) zmiany na zasadach okre¶lonych w art. 455 ust 1 pkt 2-4 oraz ust 2 ustawy Pzp.
f) zmiany przewidziane w za³±czniku nr 4 projektowanych postanowieñ umowy
Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci, mog± byæ dokonywane na warunkach okre¶lonych przez przepisy prawa, wy³±cznie za zgod± obu Stron, w formie pisemnej, z uwzglêdnieniem przepisu art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/utp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 10:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy dopuszcza udzia³ podwykonawców przy realizacji zamówienie i nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania, w formularzu oferty, przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (o ile s± znani) oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. Zamawiaj±cy nie bêdzie weryfikowa³ podwykonawców pod k±tem braku istnienia podstaw do wykluczenia. W przypadku braku
informacji o podwykonawcach Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie bêdzie korzysta³ z podwykonawców przy jego realizacji. Wykonawca zawiadamia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej (WYKONAWCA ZAGRANICZNY):
a) zamiast dokumentów o których mowa pkt. 5 lit. „a” rozdzia³u VII SWZ niniejszego og³oszenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami,
jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaj sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem; b) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa pkt. 5 lit. „a” rozdzia³u VII SWZ lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich
przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±,
lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy; Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym sk³adane s± wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3. Je¿eli dotyczy do oferty nale¿y do³±czyæ: a. pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
b. pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
c. o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wzór – za³±cznik nr 2 do SWZ) – dla ka¿dego z podmiotów oddzielnie.


UWAGA!
Zamawiaj±cy informuje, i¿ posiada ¶rodki finansowe przeznaczone na realizacjê zamówienia z okresem wydatkowania do 31.12.2021 r. i w przypadku przekroczenia terminu wykonania dostawy/monta¿u Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do odst±pienia od umowy, bez konieczno¶ci wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu do spe³nienia ¶wiadczenia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.