Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00092734/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
- 2025/BZP 00098530/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00107986/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i przeprowadzanie w social mediach kampanii informacyjnych Google Ads
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i przeprowadzanie w social mediach kampanii informacyjnych Google Ads2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e621e308-a573-4926-8f69-dec5bb6e9ad0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032267/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.43 Przygotowywanie i prowadzenie w social mediach kampanii informacyjnych Google Ads, You Tube
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.21.2025.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357542,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i przeprowadzanie kampanii informacyjnych Google Ads.
2) Zamawiający wymaga publikacji kampanii reklamowych w systemie reklamowym Google Ads w ciągu 48 godzin od przekazania ich treści przez Zamawiającego.
3) Szczegółowy przedmiot umowy i zakres obowiązków znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52773,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12709,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Audience Network Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512384089
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-075
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12709,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Najwyższa zaoferowana marża: 12%
Najniższa zaoferowana marża (wybrany Wykonawca): 2,89%
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie okresowych przeglądów węzłów ciepłowniczych, urządzeń kotłowni, instalacji gazowej oraz utrzymanie w pełnej sprawności instalacji c.o. w budynkach IAS w Poznaniu na terenie woj. wlkp.
- usługa uprzątnięcia odpadów z terenów Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pn. " Rozwój rolnictwa ekologicznego i przetwórstwo produktów ekologicznych" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczna i wynajęcie sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem Sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Wykonanie platformy edukacyjnej eduROPS
- AD/ZP/93/25 Przedmiotem zamówienia jest zdalny dostęp do infrastruktury kwantowego komputera optycznego wraz z platformą obliczeniową dla Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ogólnokrajowa kampania informacyjna skierowana do pracowników 50+ oraz do pracodawców w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025
- Kampania promocyjna marki WORKATION dla Miasta Ełku w ramach projektu "WORKATION jako cel turystyki transgranicznej"
- Kampania informacyjno-promocyjna Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.