eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara B³otnicaZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA PLACU OBOK URZÊDU GMINY W STAREJ B£OTNICY



Og³oszenie z dnia 2021-09-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA PLACU OBOK URZÊDU GMINY W STAREJ B£OTNICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA PLACU OBOK URZÊDU GMINY W STAREJ B£OTNICY

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7609e09-1af1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00190566

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005220/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na placu obok urzêdu gminy w Starej B³otnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.starablotnica.bip.org.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: . W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:


• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,

• ePUAP: /5y8g1l1scq/skrytka

• poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

www.starablotnica.bip.org.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawcy sk³adaj±cy oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musz± posiadaæ konto na Platformie ePUAP. Wykonawca przesy³a w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zaszyfrowan± ofertê przez „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna ani aplikacja do szyfrowania ofert, ani plik z kluczem publicznym. Ca³y proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl i zosta³ opisany w za³±czniku do SWZ „Instrukcja u¿ytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/”.

Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y ww. instrukcji.

Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, o¶wiadczeñ lub oraz innych dokumentów i informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy w Starej B³otnicy Stara B³otnica 46, 26-806 Stara B³otnica tel. 48 385 77 90 w.22.
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Stara B³otnica; e-mail: rodo@starablotnica.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na placu obok Urzêdu Gminy w Starej B³otnicy ”
prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, (je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy);
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
• Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
• W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia 2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej na placu obok Urzêdu Gminy w Starej B³otnicy ( czê¶æ dzia³ki nr 187/6 obrêb 0001 B³otnica Stara)
Zakres robót inwestycji obejmuje:
• budowê miejsc parkingowych,
• budowa placu (wykorytowanie i u³o¿enie nowej nawierzchni placu publicznego),
• budowa ci±gów pieszych,
• budowa fontanny min 9-cio dyszowej wraz z niezbêdnymi instalacjami,
• budowa tê¿ni solankowej wraz z niezbêdnymi instalacjami,
• monta¿ ³awek parkowych,
• budowa ³awek betonowych z wbudowanym o¶wietleniem i siedziskiem z kompozytu,
• monta¿ koszy na ¶miecie,
• wykonanie instalacji elektrycznej oraz wodoci±gowej i kanalizacyjnej z istniej±cych przy³±czy,
• budowa nowego o¶wietlenia zewnêtrznego dla potrzeb projektowanego placu(lampy hybrydowe fotowoltaiczne moc 60W-160lm/W,
• wykonanie nowych nasadzeñ,
• wykonanie pod¶wietlonego napisu Stara B³otnica
• wykonanie tablicy informacyjnej z map± gminy Stara B³otnica,
Kolorystyka p³yt chodnikowych chodników i tê¿ni zostanie ustalona po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawc±.
UWAGA: W projekcie budowlanym opisana jest fontanna 12 dyszowa, Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie fontanny min 9 –cio dyszowej.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±: przedmiar robót, projekt budowlany, wzór umowy - stanowi±ce za³±czniki do Specyfikacji warunków zamówienia.
W cenê oferty nale¿y wliczyæ:
• wykonanie instalacji elektrycznych jak i wodno-kanalizacyjnych niezbêdnych do uruchomienia montowanych urz±dzeñ.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie tak¿e do:
1).Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ, Specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, projektem wykonawczym i wzorem umowy.
UWAGA:
Przedmiar robót bêd±cy czê¶ci± dokumentacji projektowej jest jedynie dokumentem pomocniczym w wycenie warto¶ci robót. Wykonawca jest zobowi±zany do wliczenia w cenê ofertow± wszelkich kosztów potrzebnych do prawid³owego i kompletnego wykonania zadania.
2) Skalkulowania ceny oferty tak aby zawiera³a wszelkie prace konieczne do wykonania przedmiotu umowy jak równie¿ w niej nie ujête, a bez których nie mo¿na wykonaæ zamówienia.
Z uwagi na rycza³tow± formê wynagrodzenia, za³±czony do dokumentacji przedmiar robót stanowi element pomocniczy.
Zgodnie z istot± wynagrodzenia rycza³towego Wykonawca musi przewidzieæ wszelkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê zamówienia.


Zamawiaj±cy wymaga dokonania przez Wykonawcê wizji lokalnej dla zapoznania siê z terenem, na którym realizowany bêdzie przedmiot zamówienia, jako warunku koniecznego do udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia za³±cznik do SWZ.


UWAGA: Zamawiaj±cy informuje, i¿ limit finansowy wynagrodzenia Wykonawcy na rok 2021 nie przekracza kwoty brutto 500 000,00 z³.(s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).

Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewniæ:

1) obs³ugê geodezyjn± robót obejmuj±c±: geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, czynno¶ci geodezyjne w toku budowy i obowi±zkowo przed rozpoczêciem robót wykonanie aktualnej inwentaryzacji uzbrojenia podziemnego przez uprawnionego geodetê,
2) organizacjê i zabezpieczenie placu budowy, opracowania projektu organizacji ruchu, utrzymanie zaplecza budowy, kosztów nadzoru ze strony w³a¶cicieli instalacji zlokalizowanych w obrêbie realizowanego przedsiêwziêcia, wszelkie roboty przygotowawcze i porz±dkowe, a tak¿e wykonanie innych mo¿liwych do przewidzenia, wynikaj±cych z przepisów, czynno¶ci mog±cych wyst±piæ w zwi±zku z prowadzonymi robotami,

3) uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót w tym naprawy uszkodzonych nawierzchni, humusowanie i posianie trawy na terenach zniszczonej zieleni a tak¿e ewentualn± wyp³atê odszkodowañ z tytu³u zniszczeñ powsta³ych w wyniku prowadzenia robót lub w zwi±zku z nimi,

4) uwzglêdnienie kosztów innych czynno¶ci, niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
5) oferowany okres rêkojmi i gwarancji na wykonane roboty (minimum 36 miesiêcy). Wyd³u¿enie tego okresu o kolejne miesi±ce (maksymalnie do 60) bêdzie powodowaæ odpowiedni± ocenê oferty w kryteriach oceny ofert. Wzór „Karty gwarancji jako¶ci robót budowlanych” okre¶la za³±cznik do SWZ.

Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ wypadkow±, a tak¿e za zniszczenia w³asno¶ci prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim dzia³aniem lub niedopatrzeniem zwi±zanym z realizacj± niniejszego zamówienia i równie¿ za uszkodzenie uzbrojenia podziemnego.

Wymagania ogólne:

• Wykonawca ma obowi±zek dzia³aj±c zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z nale¿yt± staranno¶ci± zapoznaæ siê z opisem przedmiotu zamówienia.
• Wykonawca zobowi±zany jest przed z³o¿eniem oferty zg³osiæ Zamawiaj±cemu wszelkie zauwa¿one braki i b³êdy dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia, a których poprawienie bêdzie warunkowa³o oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mog±cego samoistnie spe³niaæ funkcjê gospodarcz± lub techniczn±. Powy¿sze umo¿liwi Zamawiaj±cemu modyfikacjê tre¶ci SWZ przed z³o¿eniem ofert.

• Wykonawca zobowi±zany jest przed z³o¿eniem oferty zg³osiæ Zamawiaj±cemu wszelkie zauwa¿one w±tpliwo¶ci czy nieprecyzyjne ustalenia w SWZ oraz wzorze umowy, które z jego strony mog± stanowiæ o braku mo¿liwo¶ci podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach.

• Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ wypadkow±, a tak¿e za zniszczenia w³asno¶ci prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim dzia³aniem lub niedopatrzeniem zwi±zanym z realizacj± niniejszego zamówienia.

Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia tj.: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na placu obok Urzêdu Gminy w Starej B³otnicy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ePUAP: /5y8g1l1scq/skrytka

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) posiadaæ zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± tj.:

a) wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert:

• jednej roboty budowlanej, polegaj±cej na budowie fontanny wraz z jej monta¿em i uruchomieniem oraz zagospodarowaniem terenu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto, (s³ownie z³otych: jeden milion) .

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców.

b) wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:

• jedn± osob± - kierownik budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej lub w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
• jedn± osoba(kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych,
• jedn± osoba(kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych,

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców.

Wskazane powy¿ej uprawnienia budowlane musz± byæ zgodne z ustaw± dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadaj±cym im wa¿nym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ci.
Dla ww. warto¶ci wykazanych przez Wykonawcê w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – sporz±dzonego wg za³±cznika - DO¦WIADCZENIE ZAWODOWE.
UWAGA! Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert:

• jednej roboty budowlanej, polegaj±cej na budowie fontanny wraz z zagospodarowaniem terenu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000.000,00 z³ (brutto).

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców.

Do wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.

Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporz±dzonego wg za³±cznika - WYKAZ OSÓB.

Wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:

• jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
• jedn± osoba posiadaj±c± uprawnienia budowlane – bran¿a elektryczna,
• jedn± osoba posiadaj±c± uprawnienia budowlane – bran¿a sanitarna,

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

Wymóg z³o¿enia ww. dokumentów stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Przed³o¿enia kart katalogowych proponowanej fontanny i tê¿ni .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

10. Wymagania dotycz±ce wadium.

1) W przedmiotowym postêpowaniu oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:

15 000,00 z³ - na ca³y okres zwi±zania ofert±.

2) Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:

- pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy Rzemios³a w Radomiu O/Stara B³otnica
Nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003 w takim terminie aby najpó¼niej przed
up³ywem terminu sk³adania ofert 08.10.2021 r. godz.12.00 ) ¶rodki
finansowe z tytu³u wadium znajdowa³y siê na wskazanym wy¿ej rachunku
Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy stwierdzi wniesienie wadium na podstawie
informacji banku prowadz±cego w/w rachunek.
(w tytule przelewu nale¿y wpisaæ nazwê lub nr postêpowania co umo¿liwi
identyfikacjê wp³aty)

– gwarancjach bankowych,

– gwarancjach ubezpieczeniowych,

– porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.

W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wy¿ej.

Podstawy dotycz±ce wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ odrêbnie w sk³adanej ofercie (dotyczy o¶wiadczeñ i deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert.

Warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y opisane w czê¶ci SWZ odnosz±cej siê do wymaganych warunków udzia³u.

Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± maj± obowi±zek w formularzu „OFERTA” dok³adnie wskazaæ dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców.

Zasady sk³adania ofert wspólnych reguluj± zapisy pkt 12 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza siê zmiany postanowieñ zawartej umowy, które nie mog± prowadziæ do zmiany charakteru umowy, w przypadkach:

1) Zmiany czê¶ci zamówienia, któr± wykonuj± podwykonawcy.

2) Wprowadzenia podwykonawcy, w przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonania si³ami w³asnymi za wiedz± Zamawiaj±cego.
3) Zmiany zasad finansowania zamówienia – w przypadku uzyskania/nieuzyskania dofinansowania ze ¼róde³ zewnêtrznych.
4) Zmiany personelu Wykonawcy na osobê, która spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, wymagane przez zamawiaj±cego.
5) Zmiany personelu Zamawiaj±cego.

6) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy lub przez Zamawiaj±cego, w razie wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
7) Dzia³ania si³y wy¿szej, za które uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu umowy, a których strony nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i których zaistnienia lub skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy w sposób nale¿yty w okre¶lonym umownie terminie,

8) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: nieterminowe przekazanie placu budowy przez Zamawiaj±cego; wstrzymanie robót w zwi±zku z konieczno¶ci± usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,

9) wyst±pienia okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej,

10) Wykonania dodatkowych us³ug, maj±cych wp³yw na termin wykonania zamówienia podstawowego,
11) wyst±pienia innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, w szczególno¶ci: brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, protesty mieszkañców.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-08 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: • miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: /5y8g1l1scq/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.