eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz › ZP.271.9.2023 "Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pruszcz"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.271.9.2023 „Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pruszcz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52-56-24-323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pruszcz@pruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5633585e-d46e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.271.9.2023 „Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pruszcz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5633585e-d46e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006684/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa i i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pruszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168273

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2138294,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot inwestycji obejmuje modernizację systemu oświetlenia na terenie Gminy Pruszcz, na który składa się dostawa i wymiana opraw oświetleniowych oraz budowa i przebudowa odcinków oświetlenia w ramach zadania pn.: „Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pruszcz”.
4.2.1. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań:
4.2.1.1) MODENIZACJA: Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych, która obejmuje:
1) Demontaż istniejących opraw i wysięgników oraz ich utylizacja,
2) Wymianę przewodów w słupach i wysięgnikach, wymiana gniazd bezpiecznikowych, wymiana złącz słupowych, wymiana wkładek bezpiecznikowych, wymiana zacisków odgałęźnych na AlCu, Gniazdo bezpiecznikowe izolowane, Wkładka Bi 6A, Zacisk odgałęźny 6-35 Al.-Cu ,Przewód YDYp 2x1,5.
3) dostawa i instalacja 553 szt. opraw oświetleniowych ulicznych LED z zaprogramowaną redukcją mocy i strumienia świetlnego na etapie produkcji w godzinach: od załączenia do godz. 20:00 -100% mocy; od godz. 20:00 do godz. 23:00 – 70% mocy; od godz. 23:00 do godz. 4:00 – 50% mocy; od 4:00 do godz. 6:00 – 70% mocy; od 6:00 do wyłączenia – 100% mocy. Dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy danego rodzaju o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw) oraz mają spełniać parametry określone w załączniku nr 9 do SWZ: „Wymagania techniczne opraw dla realizacji zadania


4) Wymiana 698 szt. wysięgników na słupach będących własnością Enea ,
- Wysięgnik 1-ramienny 1,0m - 32 szt.
- Wysięgnik 1-ramienny 1,5m - 78 szt.
- Wysięgnik 1-ramienny 2,0m - 477 szt.
- Wysięgnik 1-ramienny 2,5m - 111 szt.
5) Zmniejszenie mocy umownych – przygotowanie wniosku do Dystrybutora DLA KAŻDEGO układu pomiarowego. Biorąc pod uwagę uzyskane znaczne zmniejszenie mocy zainstalowanych urządzeń oświetleniowych, przy jednoczesnej wymianie starych opraw oświetleniowych na oświetlenie ledowe nowej generacji należy przeliczyć w celu zmniejszenia mocy umownej i złożyć przygotować wniosek do dystrybutora (redukcja opłaty stałej sieciowej), wraz z wymiana zabezpieczeń w istniejących rozdzielnicach przed licznikowych i obwodowych. Dobór urządzeń i prace należy uzgodnić z Enea oświetlenie.
6) Zaprogramowanie redukcji mocy w istniejących 290 oprawach LED w mieście Pruszcz z redukcją mocy w godzinach: od załączenia do godz. 20:00 -100% mocy; od godz. 20:00 do godz. 23:00 – 70% mocy; od godz. 23:00 do godz. 4:00 – 50% mocy; od 4:00 do godz. 6:00 – 70% mocy; od 6:00 do wyłączenia – 100% mocy. Istniejące oprawy są zamontowane na sieci napowietrznej niskiego napięcia Enea Operator podłączone do sieci Enea oświetlenie spółka z o.o.
7) Montaż zegarów sterujących astronomicznych z modułem bluetooth i GPS – 57 szt. na wszystkich szafkach oświetleniowych nie posiadających obecnie takiego rozwiązania (sterowanie czasem załączenia/wyłączenia oświetlenia poprzez Bluetooth),
4.2.1.2) ROZBUDOWA:
1) montaż 7 szafek, wymiana 7 słupów, montaż 20 opraw ulicznych LED zaprogramowana redukcja mocy i strumienia świetlnego na etapie produkcji w godzinach: od załączenia do godz. 20:00 -100% mocy; od godz. 20:00 do godz. 23:00 – 70% mocy; od godz. 23:00 do godz. 4:00 – 50% mocy; od 4:00 do godz. 6:00 – 70% mocy; od 6:00 do wyłączenia – 100% mocy. Dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy danego rodzaju o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw) oraz mają spełniać parametry określone w załączniku nr 9 do SWZ: „Wymagania techniczne opraw dla realizacji zadania

4.2.1.3) BUDOWA:
1) Budowa nowej sieci zasilającej celem włączenia do istniejących obwodów oświetleniowych oraz dwóch nowych,
2) Montaż szafek (1 szafka zasilająco sterująca w Konstantowie – bez układu pomiarowego), druga szafka z układem pomiarowym,
3) montaż 30 opraw ulicznych LED z zaprogramowaną redukcją mocy i strumienia świetlnego na etapie produkcji w godzinach w godzinach: od załączenia do godz. 20:00 -100% mocy; od godz. 20:00 do godz. 23:00 – 70% mocy; od godz. 23:00 do godz. 4:00 – 50% mocy; od 4:00 do godz. 6:00 – 70% mocy; od 6:00 do wyłączenia – 100% mocy. Dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy danego rodzaju o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw) oraz mają spełniać parametry określone w załączniku nr 9 do SWZ: „Wymagania techniczne opraw dla realizacji zadania

Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiór wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujący wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót), projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.