Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00099179/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Przedszkola Nr 3 w Kozienicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Przedszkola Nr 3 w Kozienicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcd1fef5-d8d3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003856/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 PT, budowa Przedszkola Nr 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.37.2.2019
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7298875,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Przedszkola Nr 3 wraz z zagospodarowaniem terenu na działce oznaczonej nr 3002/1 w Kozienicach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Budowę przedszkola integracyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, układem komunikacji wewnętrznej pieszej i kołowej, parkingiem oraz placem zabaw,
2) Dostawę i montaż wyposażenia obiektu: meble, sprzęt i urządzenia,
3) Uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń umożliwiających oddanie obiektu do użytku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
3. W ramach inwestycji przewiduje się w szczególności:
1) Wycinkę kolidujących z planowaną inwestycją drzew oraz krzewów w zakresie niezbędnym do realizacji planowanej inwestycji, w tym uzyskanie decyzji na wycinkę w imieniu Zamawiającego,
2) Rozbiórkę nawierzchni istniejącego boiska, a także niwelację poziomu terenu w minimalnym niezbędnym zakresie; roboty ziemne,
3) Budowę budynku mieszczącego sale zajęć wraz z niezbędnym zapleczem sanitarno-szatniowym, zapleczem żywieniowym, pomieszczeniami administracyjnymi i technicznymi;
4) Instalacje wewnętrzne: sanitarne wodno-kanalizacyjne, grzewcze, klimatyzacji, wody bytowej i hydrantowej, elektryczne, teletechniczne, wentylacji,
5) Roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne,
6) Budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, tłuszczowej i skrobi, kanalizacji deszczowej, wewnętrzną linię zasilającą (WZL), sieci oświetlenia zewnętrznego, przyłącza ciepłociągu,
7) Budowę drogi dojazdowej wraz z parkingiem,
8) Budowę niezbędnego dojazdu technicznego do pomieszczeń zaplecza żywieniowego,
9) Budowę utwardzonych ciągów pieszych,
10) Budowę placu zabaw,
11) Budowę elementów małej architektury (ławki, kosze na sieci, stojaki na rowery,
12) Oświetlenie terenu,
13) Budowę ogrodzenia terenu,
14) Nasadzenia - zieleń niska i średniowysoka.
15) Wyposażenie (dostarczenie i montaż):
a) pomieszczeń sanitarnych,
b) technologiczne bloku żywieniowego,
c) sal zajęć , pomieszczeń administracyjnych i technicznych
d) placu zabaw.
4. Charakterystyczne parametry budynku przedszkola:
1) Powierzchnia zabudowy 1782,15 m2,
2) Powierzchnia użytkowa 1542,30 m2,
3) Kubatura 5844,40 m2,
4) Ilość kondygnacji 1,
5) Grupa wysokości budynku niski [N],
6) Wysokość budynku 4,7 m
5. Zakres robót określony w ust. 3 nie wyczerpuje opisu zakresu robót przewidzianych do wykonania. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa zatwierdzona decyzją pozwolenia na budowę Nr 655/2019 z dnia 18 grudnia 2019 r. i Szczegółowe specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ . Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 9 do SWZ Projekt umowy.
6. Z uwagi na lokalizację budynku przedszkola w bliskim sąsiedztwie szkoły podstawowej i obiektów przyszkolnych wymaga się, ze względów bezpieczeństwa, stałego ogrodzenia placu budowy. Ogrodzenie placu budowy musi być trwałe, estetyczne, zmontowane na szkielecie stalowym zakotwionym w gruncie z wypełnieniem nieprzeziernym zamocowanym do szkieletu w sposób trudny do rozmontowania. Ogrodzenie musi być wykonane po prostych liniach, ustawione w sposób stabilny, aby mogło się oprzeć silnym podmuchom wiatru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928200-0 - Ogrodzenia
34992200-9 - Znaki drogowe
39290000-1 - Wyposażenie różne
44112310-4 - Ścianki działowe
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442110-1 - Malowanie budynków
71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6988000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7498000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6988000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Dawbud Paweł Grzywacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121532616
7.3.3) Ulica: ul. Krótka 16
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6988000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Budowa drogi powiatowej nr 1130W Stromiec - Wyborów od km 12+124 do km 12+407 i od km 12+488 do km 13+432 o łącznej długości 1227 m.
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Kozienice
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy PSP nr 4 w Kozienicach".
- Dostawa kruszywa dolomitowego
- Przebudowa drogi gminnej w m. Aleksandrówka - ul. Kryształowa w zakresie jezdni.
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Modernizacja wentylacji szatni na I piętrze w strefie rekreacyjnej w Wodnym Parku Tychy - etap I
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.