eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Zakup i dostawa nowych wodomierzy do wody zimnej, półśrubunków do tych wodomierzy oraz regeneracja i legalizacja wodomierzy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nowych wodomierzy do wody zimnej, półśrubunków do tych wodomierzy oraz regeneracja i legalizacja wodomierzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73eba28e-b608-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Komunalna Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne i wod-kan

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowych wodomierzy do wody zimnej, półśrubunków do tych wodomierzy oraz regeneracja i legalizacja wodomierzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73eba28e-b608-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053714/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa nowych wodomierzy do wody zimnej, półśrubunków do tych wodomierzy oraz regeneracja i legalizacja wodomierzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053970

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych wodomierzy do wody zimnej wraz z urządzeniami do zdalnego odczytu oraz regeneracja i legalizacja wodomierzy w 2024 roku dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Muszynie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) sukcesywną dostawę wodomierzy do zimnej wody pitnej;
b) sukcesywną dostawę asortymentu do montażu wodomierzy;
c) sukcesywną dostawę modułów radiowych do systemu zdalnego odczytu wodomierzy montowanych na wodomierzu;
d) naprawę i legalizację wodomierzy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wyszczególniony w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Wymagania techniczno-jakościowe w stosunku do zamawianego asortymentu:
1) Każdy wodomierz musi posiadać zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar lub Certyfikat Badania Typu WE.
2) Klasę metrologiczną: wg MID – zachowany współczynnik R160 lub wyższy dla wodomierzy objętościowych DN15 – DN100.
3) Klasę metrologiczną: wg MID – zachowany współczynnik R125 w pozycji horyzontalnej oraz R63 w pozycji wertykalnej lub wyższy dla wodomierzy jednostrumieniowych DN15 – DN20.
4) Klasę metrologiczną: wg MID – zachowany współczynnik R400 lub wyższy dla wodomierzy ultradźwiękowych.
5) Wodomierze objętościowe DN15-40 z przeznaczeniem do pracy w każdej pozycji montażu z zachowaniem dokładności pomiaru R160.
6) Brak wymogów stosowania odcinków prostych dla wodomierzy.
7) Każdy wodomierz powinien mieć korpus wykonany z metalu (nie dotyczy wodomierzy z korpusem kompozytowym).
8) Każdy wodomierz musi być zalegalizowany w roku w którym zostało złożone zamówienie (musi posiadać aktualną cechę legalizacyjną).
9) Numer fabryczny wodomierza musi być trwale umieszczony na tarczy liczydła lub na obudowie.
10) Liczydło wodomierza powinno być hermetycznie zamknięte.
11) Liczydło sumujące pomiar przepływu wody w postaci cyfrowej.
12) Wszystkie wodomierze DN15-100 muszą mieć możliwość zamontowania przystawki do zdalnego odczytu bez konieczności dopasowania, demontażu i ponownej legalizacji wodomierza (nie dotyczy wodomierzy ultradźwiękowych).
13) Sprzężenie wodomierza DN15-100 i nakładki do zdalnego odczytu musi być zrealizowane w sposób zapewniający odporność na przepływy wsteczne i wahania wodomierza.
14) Wodomierz powinien być wyposażony w ochronę przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego.
15) Wymagania w zakresie wodomierzy podlegających naprawie i legalizacji – naprawa i legalizacja wodomierzy musi polegać na wytrawieniu i wyczyszczeniu korpusu oraz wymiany całej komory pomiarowej i liczydła na nowe. Każdy wodomierz musi posiadać dowód legalizacji oraz znak zatwierdzenia typu.
16) Wszystkie wodomierze (nowe jak i naprawiane) muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (t. j. Dz.U. 2022 poz. 2063, z póżn. zm.).
5. Zamawiający informuje, że posiada system zdalnego odczytu wodomierzy drogą radiową IZAR DIEHL Metering, Wersja 2.01. Zaproponowane przez Wykonawcę wodomierze, moduły radiowe, urządzenia służące do zdalnego odczytu muszą być zgodne i w pełni kompatybilne z posiadanym systemem, zapewniające bezawaryjną pracę.
6. Dostawa asortymentu następowała będzie sukcesywnie. Dostawy będą realizowane częściowo na podstawie zleceń przesyłanych do Wykonawcy pocztą elektroniczną lub pisemnie na wybrany asortyment składający się na przedmiot zamówienia. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Muszynie, przy ul. Lipowej 9.
7. Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment własnym transportem na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru.
8. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
9. Równoważność:
1) Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, SWZ lub załącznikach do SWZ, przedmiot zamówienia został opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. W przypadku wskazania w zapisach SWZ, nazw własnych, typów, modeli, symboli, itp., należy zapisy te rozumieć jako zapisy, któremu towarzyszy wyraz „lub równoważny”, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w opisie przedmiotu zamówienia i parametrów technicznych na poziomie co najmniej takim, jak wskazane przez Zamawiającego (w tym zakresie zamawiający dopuszcza również rozwiązania lepsze niż opisane przez niego, w szczególności wynikające z unowocześnienia technologicznego).
2) Zasady oceny rozwiązań równoważnych w niniejszym postępowaniu obejmuje zakres badania i oceny ofert, gdzie niewypełnienie wszystkich elementów tego opisu może być podstawą do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
3) Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
4) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych, niż wymagane przez Zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie lub jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy - w chwili zaistnienia konieczności dokonania takiej zmiany.
5) W przypadku zastosowania zasad wskazanych powyżej w trakcie realizacji umowy, mogą one wystąpić pod warunkiem, że zmiany te nie będą wpływać na oferowany w ofercie przedmiot zamówienia i efekt zakreślony niniejszą SWZ. Mogą to być także przypadki korzystne dla Zamawiającego. Obowiązkiem strony wnoszącej o takie rozwiązanie równoważne (w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego przypadku w formie pisemnej. Nie mogą one jednak zmienić istotnych elementów oferty czy umowy, przykładowo: wydłużenia terminu realizacji, podwyższenia wynagrodzenia, zmianę harmonogramu realizacji w stosunku do tego wymaganego zapisami SWZ.
6) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także przypadków, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się wskazania, o których mowa powyżej.
10. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207235,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207235,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207235,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIEHL METERING Sp. z o.o. z siedzibą w Bażanowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480077524

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 1A

7.3.4) Miejscowość: Goleszów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207235,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.