Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych z zakresu konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwa Kościerzyna na terenie Leśnictwa Ludwikowo, Debrzyno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościerzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 6
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo- gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych z zakresu konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwa Kościerzyna na terenie Leśnictwa Ludwikowo, Debrzyno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-032c53e0-d4b1-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1) Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych
2) Uzasadnienie faktyczne:
W trakcie wykonywania czynności gospodarczych, polegających na wywozie drewna samochodami wysokotonażowymi w I kwartale 2023 roku uległy uszkodzeniu nawierzchnie gruntowych dróg leśnych położonych na terenie Leśnictw Ludwikowo, Debrzyno. Drogi są niezbędna do dalszego wykonywania czynności gospodarczych poprzez udostępnienie kompleksów leśnych, w tym do dalszych wywozów pozyskanego i wyrobionego drewna. Prace, które zostaną wykonane (rozłożenie tłucznia, zagęszczenie, profilowanie), zostały ujęte w umowie o zamówienie publiczne nr 271.6.004.1.22 z dnia 14 grudnia 2022 roku (zamówienie podstawowe). Zamawiający przewidział zamówienia dodatkowe, w zamówieniu podstawowym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 61513,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych z zakresu konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwa Kościerzyna na terenie Leśnictwa Ludwikowo, Debrzyno.
2. Zadanie obejmuje wykonanie profilowania równiarką, zagęszczanie walcem wibracyjnym samojezdnym lub ogumionym, wbudowanie i zagęszczenie ubytków w drogach.
3. Zamawiający przewiduje: (1) zakup, dostawę, wbudowanie i zagęszczenie ubytków w nawierzchni dróg leśnych kruszywem łamanym/tłuczniem o głębokości wybojów 10 cm na łącznej powierzchni: 470,00 m2; (2) powierzchnia profilowania i zagęszczania: około 11.410,00 m2.
Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji, zwanego dalej Zaproszeniem, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 3 do Zaproszenia.
4. Miejsce realizacji zamówienia: teren administracyjny Leśnictwa Ludwikowo, Debrzyno.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji każdej części zamówienia, których wykonanie polega na realizacji pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane polegające na obsłudze równiarki oraz walca wibracyjnego samojezdnego lub (i) walca statycznego ogumionego.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacją projektową (techniczną). Materiały muszą wymogom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.) oraz w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz.U. 2021 poz. 1213 z późn. zm.).
8. Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 3 miesiące i nie więcej niż 6 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 (projekt umowy) do Zaproszenia oraz w karcie gwarancyjnej, która stanowi załącznik nr 1 do powyższego projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75661,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75661,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75661,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Ziemnych, Transportowych i Elektromechanika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911006866
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 19/1
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ LASKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ LASKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75661,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków mieszkalnych w Kościerzynie
- DZP/30/25 HISTEROSKOP
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Kaliska Kościerskie
- Wykonanie zatoki autobusowej na drodze powiatowej nr 2417G w Wysinie
- Wykonanie zasilania rezerwowego agregatem prądotwórczym wraz z dostosowaniem głównego wyłącznika PPOŻ - budynków administracyjnych Gminy Kościerzyna
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej
- Przebudowa placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Łubnicach
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby siedziby Centrum Zarządzania Kryzysowego w Czerwonaku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.