Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00157194/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
- 2022/BZP 00333374/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 814 24 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitallapy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84171234-0403-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003436/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Artykuły spożywcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157194/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/27/2021/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190044,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 20028,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 25038,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 29595,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnieze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety
od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 29394,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnieze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety
od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 10125,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnieze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety
od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnieze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety
od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 15360,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnieze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety
od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 20756,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnieze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety
od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 7847,09 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnieze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety
od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 5503,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnieze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety
od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 11470,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnieze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 7 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety
od nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
4.5.5.) Wartość części: 11027,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15175,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15175,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15175,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM", UL. RYNEK KOŚCIUSZKI 15, 15-950 BIAŁYSTOK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420000771
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-950
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15175,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21072,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23629,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21072,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mięsny „BOST” Jakim Bogdan Jakim Stanisław spółka jawna, 18-106 Turośń Kościelna, ul. Lipowa 48
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661308573
7.3.4) Miejscowość: Turośń Kościelna
7.3.5) Kod pocztowy: 18-106
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21072,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25871,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38013,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25871,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM", UL. RYNEK KOŚCIUSZKI 15, 15-950 BIAŁYSTOK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420000771
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-950
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25871,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33675,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33675,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33675,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33675,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8950,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14899,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14899,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14899,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SOKOŁÓW" S.A. CENTRALNE BIURO CEN, ALEJA 550-LECIA 1, 08-300 SOKOŁÓW PODLASKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8230001444
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14899,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22922,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22922,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22922,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW POPOW PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MANGO" DETAL-HURT, 17-200 HAJNÓWKA, UL. PODDOLNA 63
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431000332
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22922,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8019,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8321,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8019,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8019,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7240,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17409,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7240,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7240,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11821,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11821,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11821,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11821,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9997,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9997,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9997,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11821,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej Gminy Łapy i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.06.2024 r. - 31.05.2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i budowy dróg w Gminie Łapy
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz mleka modyfikowanego dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny".
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego zamawiającego nabiału i tłuszczów
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.