eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Słupia › Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych, dobudowa oświetlenia ulicznego, budowa OZE, i zakup taboru zeroemisyjnego na potrzeby Gminy Nowa Słupia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych, dobudowa oświetlenia ulicznego, budowa OZE, i zakup taboru zeroemisyjnego na potrzeby Gminy Nowa Słupia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SŁUPIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-006

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-78-700

1.5.8.) Numer faksu: 41 31-77-221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowaslupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych, dobudowa oświetlenia ulicznego, budowa OZE, i zakup taboru zeroemisyjnego na potrzeby Gminy Nowa Słupia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4afef5c5-9cb5-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część nr 2 współfinansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 projekt pn. „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Eugeniusza de Mazenoda w Jeziorku”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8078629,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rudkach”. Zakresem objęte są 2 budynki.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac objętych dokumentacją projektową w tym prace wynikające z termomodernizacji budynku wielolokalowego nr 5B zlokalizowanego przy ul. Górniczej w Rudkach, gmina Nowa Słupia na części działki nr ewid. 535/19. czyli: docieplenie ścian fundamentowych i piwnicznych wraz z remontem schodów, docieplenie stropu, ścian zewnętrznych powyżej gruntu, wymiana okien, parapetów i drzwi zewnętrznych, wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne, wymiana instalacji c.o., wymiana instalacji wod. – kan., odwodnienie budynku wraz z izolacja ścian fundamentowych wraz z wykonaniem opaski, modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu ogrzewania, tj. wymiana pieca na gazowy, montaż instalacji gazowych w lokalach mieszkalnych znajdujących się w budynku wraz z montażem ciepłomierzy oraz liczników gazu zamontowanych na częściach wspólnych budynku, montaż instalacji fotowoltaicznej, uporządkowanie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych, wybudowanie kominów ponad dach budynku, pozostałe roboty związane z naprawa tynków, elewacji, posadzek, malowanie ścian i sufitów, likwidacja bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac. Zakresem objęte są również roboty nie ujęte w dokumentacji ale niezbędne w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku garażu położonego przy ul. Kolejowej w msc. Rudki na działce nr ewid. 647/1obręb 0021 według następującego zakresu prac: niwelacja terenu, częściowa rozbiórka i przemurowanie szczytów ścian zewnętrznych, tynkowanie pomieszczeń, malowanie pomieszczeń, wykonanie instalacji elektrycznej (lampy 7 szt. 5 gniazd 230 V, tablica + zabezpieczenia kpl., gniazdo siłowe), docieplenie ścian zewnętrznych powyżej gruntu styropian gr. 8 cm, docieplenie ścian zewnętrznych poniżej gruntu styropian gr. 5 cm, malowanie 2 bram, wymiana 1 szt. bramy, roboty brukarskie (opaska + podjazd), prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną.
Szczegółowy opis stanowi SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45262522-6 - Roboty murarskie

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

4.5.5.) Wartość części: 1867742,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Jeziorku” Zakres prac obejmuje demontaż instalacji centralnego ogrzewania i instalacji kotłowni montaż pieca na pelet oraz 3 szt. pomp ciepła (woda - powietrze). Remont pomieszczenia kotłowni oraz wykonanie jej wentylacji wymiana okien, drzwi na p.poż, wymiana płytek, roboty malarskie itp. Oczyszczenie metodą mechaniczna powierzchni ścian przeznaczonych do docieplenia. Demontaże na elewacji np. flag, reklam, masztów, kamer, rolet, parapetów obróbek blacharskich, rur spustowych rynien dachowych. Docieplenie: stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry (strop nad kotłownią) – wełna mineralna, stropodachu (stropodach na łączniku do kotłowni) - styropapa wraz z warstwami wykończeniowymi + obróbka, stropodach ( stropodach sali gimnastycznej) - wełna mineralna, strop przy przepływie ciepła z dołu do góry (strop nad I piętrem - wełna mineralna), strop przy przepływie ciepła z dołu do góry (strop nad poddaszem) - wełna mineralna, istniejących ścian poddasza typu lekkiego wełna mineralna na ruszcie drewnianym z wykończeniem płyta gk. Wykonanie komunikacji z płyt OSB na legarach w części budynku objętego opracowaniem. Wymiana stolarki okiennej. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej. Demontaż: podsiębitki na całym budynku oraz pasa pod rynnowego jak i rynnowego, części pokrycia dachu wraz z elementami koniecznymi nad salą gimnastyczną, częścią przedszkola oraz częścią środkową nad głównym wejściem. Montaż nowego pokrycia dachu wraz z obróbkami elementami wykończeniowymi oraz elementami konstrukcyjnymi niezbędnymi do prawidłowo wykonanego pokrycia dachu wraz z warstwami wykończeniowymi i izolacyjnymi pokrycia dachowego. Docieplenie - ścian zewnętrznych elewacja powyżej cokołu (ściana zewnętrzna). Docieplenie ściana cokołu oraz fundamentowa poniżej gruntu (ściana zewnętrzna). Rozbiórka istniejącej opaski wokół budynku z kostki brukowej. Wykopy koło ścian fundamentowych oraz ich przygotowanie do izolacji oraz ocieplenia. Montaż instalacji: odgromowej oraz fotowoltaicznej. Wymiana źródeł oświetlenia. Prace porządkowe, naprawcze i kosmetyczne wokół budynku oraz na terenie budynku objętego zamówieniem. Dokładny zakres prac i robót zaplanowanych w budynku opisany jest w opracowaniach branżowych projektu. Dodatkowy szczegółowy opis stanowi SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314310-7 - Układanie kabli

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 4343670,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 „Dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy”. Obejmujący niżej wymienione odcinki: 3.1 Budowa sieci elektroenergetycznej obejmującej napięcie nie wyższe niż 1KV dla oświetlenia drogi wojewódzkiej nr 751 ul. Bodzentyńskiej w Nowej Słupi dz. nr ewid. 2047/1 obręb 0001 Nowa Słupia. 3.2. Budowa sieci elektroenergetycznej obejmującej napięcie nie wyższe niż 1KV dla oświetlenia drogi wojewódzkiej nr 756 w m. Sosnówka dz. nr 401/1; 401/2 obr. 0016 Sosnówka, oraz dz. Nr 511/4; 512 obr. 0021 Rudki. 3.3.Budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, dz. Nr. ewid.: 350, 351, 347/2, 356/3, obręb 0016 Sosnówka. 3.4. Budowa sieci elektroenergetycznej n/N oświetlenia ulicznego, na dz. nr. ewid.: 357/2, obręb 0019 Włochy oraz na dz. nr ewid. 219, 67/1 obręb 0015 Skały. 3.5 Budowa sieci elektroenergetycznej n/N oświetlenia ulicznego, na dz. nr. ewid.: 272, 271, 268, 269, 270, 826, obręb Baszowice. 3.6 Budowa sieci elektroenergetycznej do 1 KV oświetlenia ulicznego drogi wojewódzkiej nr 756 w msc. Serwis w km 15+840 do km 15+900 na dz. nr ewid. 150/1 obręb 0014 Serwis. 3.7 Budowa sieci elektroenergetycznej do 1 KV oświetlenia ulicznego drogi wojewódzkiej nr 751 w msc. Mirocice na odcinku w km drogi 24+761 do 25+307, linia napowietrzna na szesnastu słupach wirowanych; dz. nr ewid. 633/5, 633/3 obręb 0009 Mirocice. 3.8 Budowa sieci elektroenergetycznej obejmującej napięcie nie wyższe niż 1 KV dla oświetlenia drogi w msc. Dębno dz. nr ewid. 344/2, 404, 437, 539, 502/1, 226, 236, 413, 414/1, 418/1, 422, 439, 440, 378, 485 obręb 0004 Dębno. 3.9 Budowa oświetlenia na dz. nr ewid. 203 obręb 0021 Rudki. Szczegółowy opis dla powyższych odcinków stanowi SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1037155,74 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 „Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby ujęcia wody i stacji uzdatniania wody”. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z PFU kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków, pozwoleń i decyzji oraz wykonanie robót budowlanych na jej podstawie. Przedmiot zamówienia zakłada dostawę i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej: 1. Działki o nr ewid. 1787/1, 1787/2, i 1790/2 Nowa Słupia, gm. Nowa Słupia. Montaż instalacji PV o mocy w przedziale 49,05 – 49,99 kWp. Instalacja powinna być umiejscowiona na gruncie. 2. Działki o nr ewid. 653 lub 645/71 Rudki, gm. Nowa Słupia. montaż instalacji PV o mocy w przedziale 49,05 – 49,99 kWp. Instalacja powinna być umiejscowiona na gruncie. Na działce nr 653 obowiązuje nadzór konserwatora zabytków. Łączna moc systemów z instalacji fotowoltaicznych nie może być większa niż 99,98 kWp. Szczegółowy opis stanowi SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.5.) Wartość części: 674011,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 „Zakup dostawczego samochodu elektrycznego”. Zamówienie obejmuje dostawę nowego, nieużywanego samochodu 100% elektrycznego zgodnie ze szczegółowym opisem danych technicznych, wyposażenia i wymagań dla zamawianego samochodu stanowiącym załącznik nr 9.5 do SWZ, wraz z przeprowadzeniem szkolenia z obsługi pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 156050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie dla tej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp ze względu na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1670000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2780232,12 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3639155,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4950000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3639155,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przemysłowo - Usługowe HOTEX Marek i Tomasz Snopek Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-12-64-527

7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich 57 A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-671

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3639155,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490461,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553217,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490461,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEKTRUM Kielce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572966273

7.3.3) Ulica: Górna 20/120

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490461,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM STARBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642140013

7.3.3) Ulica: Składowa 25

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie dla tej części zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.