eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuliszków › Zakup i dostawa pojemników na odpady w ramach przedsięwzięcia "Rozwój istniejącego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Tuliszków"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pojemników na odpady w ramach przedsięwzięcia "Rozwój istniejącego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Tuliszków"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO TULISZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Powstańców Styczniowych 1863r. 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuliszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-740

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 31 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuliszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tuliszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pojemników na odpady w ramach przedsięwzięcia "Rozwój istniejącego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Tuliszków"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7595592e-cf92-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518470/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup pojemików na odpady w ramach przedsięwzięcia "Rozwój istniejącego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Tuliszków"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 941058,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część pierwsza:
Zakup i dostawa pojemników na bioodpady oraz pojemników na szkło.

Zakres zamówienia części pierwszej obejmuje zakup i dostawę:

a) Pojemnik 240 l na bioodpady brązowy – 3000 sztuk
b) Pojemnik 120 l na szkło zielony – 3000 sztuk
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 831000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część druga:
Zakup i dostawa pojemników typu „dzwon”

Zakres zamówienia części drugiej obejmuje zakup i dostawę:

a) Pojemnik na papier, kolor niebieski, pojemność 2,5 m3 – 15 sztuk
b) Pojemnik na metale / tworzywa sztuczne, kolor żółty, pojemność 2,5 m3
– 15 sztuk
c) Pojemnik na szkło, kolor zielony, pojemność 2,5 m3 – 15 sztuk
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 110058,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części pierwszej postępowania złożono 4 oferty na kwotę: 833 940,00 zł, 833 940,00 zł,
806 191,20 zł i 922 500,00 zł. Ceny wszystkich złożonych ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 513 647,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowa procedurą. Zamawiający ma prawo unieważnić postepowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, ponieważ ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postepowania ze względu na brak środków finansowych. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na podstawie art. 255 pkt. 3. Zamawiający unieważnia postepowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, ponieważ ceny wszystkich ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 806191,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części drugiej postepowania złożono 2 oferty na kwotę: 132 618,60 zł i 199 260,00 zł.
Ceny wszystkich złożonych ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 120 054,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowa procedurą. Zamawiający ma prawo unieważnić postepowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, ponieważ ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postepowania ze względu na brak środków finansowych. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na podstawie art. 255 pkt. 3. Zamawiający unieważnia postepowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, ponieważ ceny wszystkich ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132618,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.