Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00604241/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 14
1.5.2.) Miejscowość: Radziłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-213
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradzilow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzilow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-979cf94c-b76e-4443-ab8a-1ba8231d4e761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979cf94c-b76e-4443-ab8a-1ba8231d4e76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.271.24.2024 AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 511049,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych i wielkogabarytowych1) Zakres zamówienia dotyczy wszystkie nieruchomości zamieszkałe, które znajdują się na terenie Gminy Radziłów. Wykaz adresów tych nieruchomości, z których będą odbierane odpady zostanie przez Gminę Radziłów przekazany Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej siedem dni po podpisaniu umowy.
2) Liczba gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady komunalne może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
3) Powierzchnia Gminy Radziłów wynosi 19 940 ha.
4) Liczba zameldowanych mieszkańców Gminy Radziłów wynosi 4575 osób (stan według ewidencji ludności stan na dzień 10.10.2024 r.).
5) Liczba gospodarstw domowych na terenie gminy Radziłów – 1070. Na terenie Gminy Radziłów obok zabudowy jednorodzinnej jest 14 budynków wielorodzinnych, z których każdy właściciel gospodarstwa oddzielnie składa deklarację (liczba gospodarstw ok. 47, które wliczone są w liczbę gospodarstw domowych).
6) W skład Gminy wchodzą następujące miejscowości: Barwiki, Borawskie – Awissa, Brychy, Brodowo, Czachy, Czerwonki, Dusze, Dębówka, Janowo, Glinki, Klimaszewnica, Karwowo, Kieljany, Konopki – Awissa, Konopki, Kramarzewo, Kownatki, Łoje – Awissa, Mścichy, Mikuty, Okrasin, Ostrowik, Racibory, Radziłów, Rydzewo – Pieniążek, Rydzewo Szlacheckie, Sośnia, Słucz, Szlasy, Szyjki, Święcienin, Wiązownica, Wypychy, Zakrzewo. Odbiór odpadów komunalnych w latach poprzednich odbywał się na następujących trasach:
a) 1 trasa: Radziłów: ul. Karwowska, ul. Bargłówek, ul. Sportowa, ul. Szkolna, ul. Sadowa, ul. Słoneczna, ul. Pogodna, ul. Plac 500-lecia, ul. Ogrodowa, ul. Szczuczyńska, ul. Kościelna, ul. Długa, ul. Gęsia, ul. Krótka, ul. Mickiewicza, Instalacja Komunalna; czas realizacji trasy – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 4,35 Mg/miesiąc,
b) 2 trasa: Radziłów: ul. Grzybowa, ul. Gumienna, ul. Piękna, ul. Nadstawna, ul. Łomżyńska, Radziłów Kolonia, Radziłów, Instalacja Komunalna; czas realizacji trasy – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 3,6 Mg/miesiąc,
c) 3 trasa: Radziłów, Mikuty, Słucz, Glinki, Wiązownica, Zakrzewo, Radziłów, Instalacja Komunalna; czas realizacji trasy – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 4,2 Mg/miesiąc,
d) 4 trasa: Radziłów, Dębówka, Dusze, Wypychy, Konopki, Barwiki, Szyjki, Racibory, Brychy, Czachy, Brodowo, Łoje-Awissa, Szlasy, Klimaszewnica, Sośnia, Radziłów, Instalacja Komunalna; czas realizacji – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 4,5 Mg/miesiąc,
e) 5 trasa: Radziłów, Mścichy, Okrasin, Ostrowik, Karwowo, Radziłów, Instalacja Komunalna; czas realizacji – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 5,8 Mg/miesiąc,
f) 6 trasa: Radziłów, Rydzewo Szlacheckie, Rydzewo Pieniążek, Janowo, Czerwonki, Kieljany, Kownatki, Święcienin, Kramarzewo, Borawskie-Awissa, Konopki-Awissa, Radziłów, Instalacja Komunalna; czas realizacji – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 3,8 Mg/miesiąc.
Masa odebranych odpadów komunalnych niesegregowanych w poszczególnych latach wygląda następująco:
- w 2021 r. zebrano: 310,38 Mg,
- w 2022 r. zebrano: 303,08 Mg,
- w 2023 r. zebrano : 298,23 Mg,
- w 2024 r. (I-IX) zebrano: 224,22 Mg.
Masa odebranych odpadów wielkogabarytowych wygląda następująco:
- w 2021 r. zebrano: 27,38 Mg,
- w 2022 r. zebrano: 30,40 Mg,
- w 2023 r. zebrano: 24,18 Mg.
- w 2024 r. zebrano: 28,28 Mg.
7) Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru, transportu i zagospodarowania w czasie trwania umowy wynosi:
1) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - 300 Mg,
2) odpady wielkogabarytowe – 28 Mg,
Zamawiający zastrzega, że podane ilości mają charakter szacunkowy i służą przede wszystkim oszacowaniu kosztów realizacji usługi.
Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radziłów:
a) odpady niesegregowane (zmieszane) – raz na miesiąc;
b) odpady wielkogabarytowe - raz w roku w miesiącu lipcu (lub innym miesiącu - zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego i Wykonawcę szczegółowymi terminami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 363944,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych1) Zakresem II części zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych o następujących kodach:
- 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury,
- 20 01 01- papier i tektura,
- 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
- 15 01 04- opakowania z metali,
- 15 01 05- opakowania wielomateriałowe,
- 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe,
- 15 01 07 – opakowania ze szkła,
- 16 01 03- zużyte opony,
- 20 01 99 - inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół z palenisk domowych),
- 17 09 04- zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 02 i 17 09 03,
- 17 01 01- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,
- 17 01 07- zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06,
- 20 01 08- odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
- 20 02 01- odpady ulegające biodegradacji,
- 20 01 36 - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- 20 01 31, 20 01 32 - przeterminowane leki,
- 20 01 34 - zużyte baterie,
- 20 01 11 – tekstylia,
- ex 20 01 99 – odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek.
2) Odpady wskazane w pkt 1 odbierane będą ze wskazanego miejsca na terenie miejscowości Radziłów – Wykonawca nie odbiera tych odpadów bezpośrednio od właścicieli.
3) Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia kontenerów na szkło i popiół w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4) Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru, transportu i zagospodarowania w czasie trwania umowy wynosi:
a) opakowania z tworzyw sztucznych – 6 Mg
b) opakowania z metali – 8 Mg
c) opakowania wielomateriałowe – 5 Mg
d) zmieszane odpady opakowaniowe – 46 Mg
e) opakowania ze szkła – 60 Mg
f) zużyte opony – 1 Mg
g) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury – 3 Mg
h) odpady ulegające biodegradacji – 1 Mg
i) odpady kuchenne ulegające biodegradacji – 1 Mg
j) popiół – 130 Mg
k) materiały budowlane i rozbiórkowe – 1 Mg
l) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 0,5 Mg
ł) przeterminowane leki – 0,1 Mg
m) zużyte baterie – 0,1 Mg
n) tekstylia, odzież – 1Mg
o) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek – 0,02 Mg.
Zamawiający zastrzega, że podane ilości mają charakter szacunkowy i służą przede wszystkim oszacowaniu kosztów realizacji usługi.
5) Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radziłów:
a) odpady ulegające biodegradacji – raz w miesiącu;
b) popiół - raz na dwa miesiące w okresie październik – maj i dodatkowo w lipcu;
c) szkło – raz w miesiącu,
d) tworzywa sztuczne, metale – raz w miesiącu,
e) papier – raz na trzy miesiące,
f) zmieszane odpady z betonu oraz gruzu z rozbiórek i remontów – raz w roku,
g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – raz w roku
h) zużyte baterie – dwa razy w roku,
i) przeterminowane leki – dwa razy w roku
j) tekstylia, odzież – raz w roku
k) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych – raz w roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 147105,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369472,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369472,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369472,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050025892
7.3.3) Ulica: 42 Pułku piechoty 48
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-950
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369472,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty w zakresie II części zamówienia, która wpłynęła w postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na realizację zamówienia dysponuje kwotą w wysokości 178 000,00 zł brutto, natomiast cena ofertowa oferty najkorzystniejszej wynosi 226 429,99 zł brutto.
INNE PRZETARGI RADZIŁÓW
- Przebudowa dachu na budynku użyteczności publicznej w Klimaszewnicy
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY RADZIŁÓW
więcej: przetargi RADZIŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Jaśliska oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jaśliskach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie ex 20 01 99 (popioły z palenisk) odebranych z terenów obsługiwanych przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy Gminy Mieleszyn w okresie od 01.10.2025 r. do 30.09.2026 r.
- Modernizacja oświetlenia ulicznego miasta Sieradza
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.