eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pogórze › Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Pogórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/748218

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da66358-cef3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie trzech strzeżonych kąpielisk morskich, w tym zapewnienie jednego pieszego patrolu ratowniczego na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2023. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności organizację i prowadzenie trzech kąpielisk na terenie gminy Kosakowo (szczegółowa lokalizacja znajduje się w Rozdziale 4 ust. 3 pkt. 1) SWZ) oraz w ramach organizacji kąpieliska strzeżonego w miejscowości Mechelinki zapewnienie jednego pieszego patrolu ratowniczego w obsadzie 2 (dwóch) dodatkowych ratowników wodnych; patrol pełnić będzie stały dozór wyznaczonego odcinka plaży i lustra wody w dniach i w godzinach pracy kąpieliska (szczegółowa lokalizacja znajduje się w Rozdziale 4 ust. 3 pkt. 2) SWZ). 2. Pełna gotowość wszystkich trzech kąpielisk strzeżonych musi być zapewniona na dzień 30.06.2023 rok. W przypadku niedochowania tego terminu, Wykonawca zostanie ukarany karą umowną zgodnie z zapisami wzoru umowy. Prace Wykonawcy polegające na przygotowaniu, oznakowaniu, zabezpieczeniu (w tym sprzętu ratowniczego) trzech strzeżonych kąpielisk morskich objętych zamówieniem muszą zakończyć się najpóźniej w dniu 30.06.2023 roku do godziny 16:00 oraz muszą spełniać co najmniej wymogi określone przepisami wskazanymi w §3 ust. 1 pkt. 2) i 3) wzoru umowy. 3. W przypadku wystąpienia konieczności, związanej z pracami refulacyjnymi, czasowego zamknięcia któregokolwiek z kąpielisk lub brakiem możliwości jego rozstawienia trwającego dłużej niż jeden dzień Wykonawca zobowiązany będzie do skierowania ratowników, pracujących na tym kąpielisku, do prowadzenia, w godzinach 09:00-17:00, patroli od strony wody i lądu na plażach gminy Kosakowo. Patrol zobowiązany jest do ciągłego monitorowania oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z plaż poza terenem kąpieliska w miejscach najbardziej uczęszczanych. 4. W ramach przedmiotu zamówienia w okresie od dnia 01.07.2023 r godz. 09:00 rano do dnia 31.08.2023 rok do godziny 17:00 Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpieczeństwo osób korzystających z kąpielisk stosownie do obwiązujących przepisów prawa w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U z 2022 r. poz.147) oraz ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 882 z pozn. zm) wraz z aktami wykonawczymi:1)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2012 r. poz. 747);2) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 roku w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1979);3)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1607);4)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1981);5) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 roku w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452 z pozn. zm).5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób, żeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wymaganych opisem przedmiotu zamówienia to jest nie mniej niż 12 (dwunastu) ratowników, w tym minimum 3 (trzech) ratowników wodnych na każde 100m kąpieliska oraz minimum 2 (dwóch) ratowników wodnych pełniących funkcję pieszego patrolu ratowniczego, zgodnie z właściwymi przepisami, w tym z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego. 6. Zamawiający nie wymaga doświadczenia zawodowego od osób, o których mowa w ust. 5 do realizacji przedmiotu umowy jednak z zastrzeżeniem, iż nie dotyczy to osoby pełniącej funkcję koordynatora ratownictwa wodnego zgodnie z ust. 8 SWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć spośród osób skierowanych do świadczenia usług ratowniczych na kąpieliskach na terenie gminy Kosakowo, o których mowa w ust. 5 stałego koordynatora ratownictwa wodnego, który będzie świadczył usługi objęte przedmiotem umowy. Koordynator będzie obowiązany do utrzymania stałego kontaktu telefonicznego i e-mailowego z Zamawiającym. Do zadań koordynatora będzie należało bieżące organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym świadczeniem usługi, zarządzanie personelem Wykonawcy oraz współpraca z Zamawiającym w prowadzeniu dokumentacji kontroli wewnętrznej jakości wody w kąpielisku w formie pisemnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2019 r. w sprawie nadzoru nad jakością wody w kąpielisku i miejscu okazjonalnie wykorzystywanym do kąpieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 255).8. Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca funkcję Koordynatora ratownictwa wodnego, o którym mowa w ust. 7, posiadał doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora lub kierownika lub szefa stanowiska ratowniczego sprawującego nadzór nad zespołem ratowników świadczących usługi ratownicze na strzeżonych kąpieliskach morskich przez minimum 2 lata tj. 2 pełne sezony letnie (trwające przez minimum 60 dni w danym roku), nad zespołem ratowników liczących co najmniej 3 osoby. 9. Zamawiający uprawniony będzie na każdym etapie realizowania przedmiotu umowy do weryfikacji wymaganych uprawnień oraz posiadanego doświadczenia zawodowego osób skierowanych do wykonywania usług ratownictwa wodnego na kąpieliskach. Wykonawca w terminie 7 dni od wezwania zobowiązany jest przedstawić do wglądu Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia określone przepisami prawa, aktualny certyfikat ukończonego kwalifikowanego kursu pierwszej pomocy KPP. 10. W przypadku zatrudnienia i skierowania do wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę osób będących cudzoziemcami Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji przedmiotu umowy znały język polski w mowie i w piśmie na poziomie niezbędnym do wykonywania zawodu ratownika wodnego i prowadzenia dokumentacji. 11. Wykonawca ma obowiązek dbać o dobry wizerunek gminy Kosakowo oraz spółki Kosakowo Sport Sp z o.o. i kształtować pozytywny wizerunek Gminy oraz Spółki na plaży i akwenie morskim.12. Wykonawca bierze odpowiedzialność za kompletne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.13.Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie, a w szczególności za kulturę obsługi kąpiących. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą zarówno wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody majątkowe i niemajątkowe powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3) Ustawy z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 175.000,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Natomiast oferta z najniższą ceną podlega odrzuceniu z postępowania oraz jednocześnie przewyższa wartość przeznaczonych przez Zamawiającego środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289445,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289445,76 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.