eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceUtworzenie klubu "Senior +" (Zespół Szkół w Chojnicach)



Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie klubu „Senior +” (Zespół Szkół w Chojnicach)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 39 66 501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie klubu „Senior +” (Zespół Szkół w Chojnicach)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-631d0e3f-0fd2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000685/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Utworzenie klubu Senior + ( Zespół Szkół w Chojnicach)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173163/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285655,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie realizowane jest na podstawie Umowy nr 2906/2021 w sprawie dofinansowania zadania realizowanego w ramach Programu Wieloletniego “Senior+” na lata 2021-2025 Edycja 2021 Moduł I Utworzenie i wyposażenie Klubu “Senior+” zawartej w dniu 12 lipca 2021 r.

Utworzenie klubu „Senior +” polega na wykonaniu robót budowlanych w pomieszczeniu „Klub pod Budą” znajdującego się w przyziemiu budynku auli Zespołu Szkół w Chojnicach. Układ funkcjonalny obejmuje wykonanie wiatrołapu o pow. 4,6 m2, sali spotkań z szatnią o pow. 43,3 m2, części jadalnianej z aneksem kuchennym o pow. 43,0 m2 oraz pomieszczeniem WC o pow. 5,2 m2 dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres prac:
I. Zagospodarowanie terenu
- schody terenowe i dojście w formie chodników o szerokości 1,5 m z kostki betonowej i obrzeży
- podziemny przewód wentylacji mechanicznej Ø 150 m, dł. 4,0 m z wyrzutnią powietrza o wysokości 2,0 m murowany z cegły klinkierowej

II. Roboty wewnętrzne
1. Roboty budowlane
- posadzki z płytek ceramicznych na warstwie wyrównawczej w postaci szlichty cementowej
- schody żelbetowe o grubości płyty 15 cm, wykończone płytkami ceramicznymi
- tynki wewnętrzne – zwykłe, cementowo – wapienne kat. III wykonywane ręcznie na podłożu z cegły i pustaków na ścianach pomieszczeń oraz kolebach
- ścianki działowe systemowe z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym
- glazura – w WC oraz aneksie kuchennym do wysokości 2,0 m od posadzki
- malowanie ścian farbami od wymalowani wewnętrznych: farba klejowo – emulsyjna, zmywalna
- okna wewnętrzne (ściana wiatrołapu) U(max) = 1,1 [W/(m2 x K)
- okna wewnętrzne (wiatrołap, wejście od strony klatki schodowej, WC) U(max) = 1,3 [W/(m2 x K)

2. Roboty instalacyjne
a) instalacja elektryczna
- wewnętrzna infrastruktura elektroenergetyczna (zasilenie proj. Rozdzielnicy RKS-WLZ) kabel YKY 5x6 mm2 w RL p/t.
- rozdzielenie
- instalacja gniazd przewodami YDY 3x2.5mm2 750V i oświetleniową przewodem YDY 3/4x1.5mm2 750V.
- ochrona przeciwprzepięciowa
- ochrona od porażeń
- ochrona przeciwpożarowa

b) instalacja wodociągowa: ciepła i zimna woda
- Instalacja wody zimnej i ciepłej z rur z tworzywa sztucznego. Ciepła woda dla potrzeb bytowo – gospodarczych dla urządzeń zamontowanych w części jadalnej + aneks kuchenny uzyskana będzie z projektowanego elektrycznego pojemnościowego ogrzewacza wody o pojemności 10 dm3, natomiast dla urządzeń w pomieszczeniu łazienki z w.c. elektrycznego przepływowego podgrzewacza.

c) kanalizacja sanitarna
- przewody kanalizacyjne – rury PCVØ160

d) centralne ogrzewanie
- Przewody c.o. miedziane, instalacyjne, twarde.
- Elementy grzejne – zastosowano grzejniki istniejące oraz zaprojektowano dodatkowo nowe grzejniki w pomieszczeniu łazienki z wc i wiatrołapie. Nowoprojektowane grzejniki są płytowe z profilowanymi płytami grzejnymi i elementami konwekcyjnymi, wyposażone w osłony boczne i osłony górne typu grill.

e) wentylacja: mechaniczna
- Nawiew/wywiew powietrza od pomieszczeń 02 (sala spotkań), 03 (część jadalna
+ aneks kuchenny) zaprojektowano poprzez nawiewno-wywiewny system wentylacji mechanicznej z rekuperacją, natomiast nawiew do pomieszczenia w.c. Rekuperatory ścienne należy zamontować na wysokości 2,0m od terenu.

5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: .: Utworzenie klubu „Senior +” (Zespół Szkół w Chojnicach)
5.2. Zadanie realizowane jest na podstawie Umowy nr 2906/2021 w sprawie dofinansowania zadania realizowanego w ramach Programu Wieloletniego “Senior+” na lata 2021-2025 Edycja 2021 Moduł I Utworzenie i wyposażenie Klubu “Senior+” zawartej w dniu 12 lipca 2021 r.
5.3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki nr 7 do SWZ.
5.4.O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej , specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
5.5.Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
5.6.Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 2021 ze zm.). Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 267 000,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną: 315 047,80 brutto. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji
o zwiększeniu kwoty na w/w część. Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 267 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną: 315 047,80 brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315047,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315047,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.