Og³oszenie z dnia 2022-06-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00229300/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00229003/01 - Wynik z dnia 2022-06-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw ciek³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WRÓBLEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wróblew
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438286612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.wroblew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw ciek³ych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-16ce6fb5-e23e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00190120
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00001766/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa paliw ciek³ych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.wroblew.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne: 1)Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. 2) W postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP-u dostêpnego pod
adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal /UGWroblew/skrytkaESP.
4)Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do
komunikacji”. 5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
6)Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami
prawa tj. m. in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .png, .tif, .dwg, .zip, .rar, przy czym
Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych
za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150MB.
9)Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - dla dokumentów w
formacie „PDF” zaleca siê podpis formatem PAdES, - dokumenty w formacie innym ni¿ „PDF” zaleca
siê podpisywaæ formatem XAdES. 10)W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu
elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku
podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.Z³o¿enie oferty 1)Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Adres
skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego do z³o¿enia oferty: EPUAP: /UGWroblew/skrytkaESP. Funkcjonalno¶æ
do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
3) Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
4) Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”,
dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. W celu prawid³owego z³o¿enia oferty wykonawcy
powinni siê pos³ugiwaæ 32 znakowym Identyfikatorem z miniPortalu. W sytuacji, w której Wykonawca
sk³adaj±c ofertê przez miniPortal, wprowadzi inny identyfikator postêpowania, oferta taka nie bêdzie
widoczna na li¶cie z³o¿onych ofert i nie bêdzie mo¿liwo¶ci na jej odszyfrowanie. 3.Sposób
komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)1)W postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci
sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt 2), zawiadomieñ oraz przekazywanie
informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do
komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.2) Zamawiaj±cy mo¿e
równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej. Szczegó³owy opis - Rozdzia³ 10 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Dostawa pali ciek³ych” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.14.2022.RR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa n/w paliw:
a) Oleju napêdowego ON w ilo¶ci do 40.000,00 litrów odpowiadaj±cego normie PN-EN 590 i wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015, poz. 1680 ze zm.),
b) Benzyny bezo³owiowej Pb 95 w ilo¶ci do 6.000,00 litrów odpowiadaj±cej normie PN-EN 228 i wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015, poz. 1680 ze zm.).
2. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia zawiera rozdzia³ III SWZ (projekt umowy)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta³y upust udzielony w odniesieniu do ceny jednostkowej netto oleju napêdowego ON
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta³y upust udzielony w odniesieniu do ceny jednostkowej netto benzyny bezo³owiowej Pb -95
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1 ) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrêbnych przepisów.
Wykonawca spe³ni niniejszy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do prowadzenia
dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym
zamówieniem – Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w
zakresie wskazanym w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2020,
poz. 833 ze zm.) – koncesja na obrót paliwami ciek³ymi.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek, dotycz±cy
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zostanie
uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê, ¿e dysponuje przynajmniej jedn± stacj± paliw
po³o¿on± nie dalej ni¿ 5 km od siedziby Urzêdu Gminy Wróblew i czynn± 24 h/dobê z powodu na
prowadzenie akcji „zima” oraz akcji ratunkowych prowadzonych przez Ochotnicze Stra¿e
Po¿arne z terenu Gminy Wróblew.
Uzasadnienie:
Zawê¿a siê odleg³o¶æ stacji paliw do 5 km ze wzglêdu na posiadane ci±gniki rolnicze oraz
koparko-³adowarkê Waryñski, które s± pojazdami wolnobie¿nymi tankowanymi 3 – 4 razy w
tygodniu. Krótszy czas przejazdu zwi±zany z zatankowaniem paliwa a przez to d³u¿szy czas
pracy tych pojazdów w wykonaniu wyznaczonych zadañ. Mniejsze zu¿ycie paliwa zwi±zanie z
dojazdem do stacji paliw i zwi±zane z tym mniejsze koszty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych na potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postepowaniu.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert±, oprócz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ ni¿ej wymienione dokumenty:a) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp
b) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo – je¶li dotyczy.
c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nichnie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 1 i 4
ustawy pzp, natomiast spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawcy wykazuj±
zgodnie z ust. 4 pkt 2 IDW.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie wykonawców, o¶wiadczenie o którym
mowa w ust. 6 pkt. 2 IDW sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci
pe³nomocnictwa.
Uwaga !
Pe³nomocnictwa winny byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo
zosta³o wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie
tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej dokonuje mocodawca.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e
dokonaæ równie¿ notariusz.
5) Wype³niaj±c formularz ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na wykonawcê:
w miejscu np.: „oznaczenie wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów
wystêpuj±cych wspólnie, a nie tylko pe³nomocnika.
6) Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ korespondencjê do ustanowionego pe³nomocnika.
7) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, których oferta zosta³a wybrana, zobowi±zani s± przed
zawarciem umowy do przedstawienia zamawiaj±cemu kopii umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej umowy o charakterze nieistotnym, przez conale¿y rozumieæ w szczególno¶ci zmianê danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjnoorganizacyjn±
umowy, zmianê osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami, zmianê osób
pe³ni±cych funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia.
2. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej
z okoliczno¶ci, o której mowa art. 455 Ustawy Pzp.
3. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej
z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
3.1 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest mo¿liwa w przypadku zmiany sposobu
realizacji zamówienia wynikaj±cej ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa b±d¼
wytycznych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
3.2. Zmiany dotycz±ce podwykonawcy - dopuszczalne s± zmiany podwykonawcy lub
powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcy w przypadku gdy wykonawca nie wskaza³
w ofercie powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
3.3 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, jest mo¿liwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-10 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty na ePUAP i udostepnionego równie¿ na miniportalu na adres skrzynki ePuap: skrzynka EPUAP: /UGWroblew/skrytkaESP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-09
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych do samochodów s³u¿bowych oraz innych jednostek sprzêtowych dla Zak³adu Wodoci±gów i Kanalizacji w ¦wilczy
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego oraz tankowanie pojazdów i sprzêtu w benzynê bezo³owiow± z dystrybutorów na potrzeby w³asne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw p³ynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana ¯abiñskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego do gara¿owej stacji paliw zamawiaj±cego o pojemno¶ci 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciek³ych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urz±dzeñ jedn. organ. powiatu olsztyñskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw p³ynnych dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





