Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00186278/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00245084/01 - Wynik z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie PFU w celu realizacji zadania pn.: „Przebudowa i dostosowanie szybu i szybika „Guido” do potrzeb obsługi zjazdów załogi i osób niebędących pracownikami kopalni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 630 30 91 wew. 2200
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190089
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00186278/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Dot. "Okres realizacji zamówienia": Termin realizacji zamówienia - do 15.12.2022 r. w tym:
-Etap I i II dotyczący szybika „Guido” - nie później niż do 15.12.2021 r.
-Etap III i IV dotyczący szybu „Guido” - nie później niż do 15.12.2022 r.
Zamawiający określa termin realizacji zamówienia datą dzienną z uwagi na konieczność rozliczenia dotacji przyznawanej na realizację zadania do końca danego roku.
II. Dok. zmian do umowy: e. zmiany, o których mowa w ust. 1.3, mogą być wprowadzane nie częściej niż raz w roku poprzez zestawienie kosztów świadczenia usług wymienionych w § 5 ust. 1 lit. d oraz wskaźnika o którym mowa w ust. 1.3 lit. a. Strony będą uprawnione do wnioskowania o dokonanie kolejnej zmiany pod warunkiem, że wskaźnik o którym mowa w ust. 1.3 lit. a ulegnie zmianie o minimum 10 punktów procentowych w stosunku do miesiąca w którym dokonano poprzedniej zmiany.
f. Poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów, o których mowa w ust. 1.3 należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie, zatem uprawnienie do zmiany
wynagrodzenia przysługuje zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającemu.
g. W przypadku obniżenia cen lub kosztu w stosunku do cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie zapisy ust. 1.3 stosuje się odpowiednio do Zamawiającego.
h. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania i po podpisaniu aneksu.
i. brak zgody na zmianę po stronie Zamawiającego powoduje, że Wykonawca obowiązany jest wykonywać umowę na dotychczasowych zasadach.
j. w przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia w oparciu o zapis ust. 1.3 Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania powyższej zmiany w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany niniejszej umowy oraz przedłożenia oświadczenia Podwykonawcy o dokonanej zmianie.
1.4. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia w oparciu o regulację wynikającą z art. 436 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem następujących reguł:
a. zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia
zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących
niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że
wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie; (....) Pozostałe zmiany umowy oraz określenie warunków wprowadzania tych zmian znajduje się w § 12 Zmiany umowy Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
I. Dot. "Okres realizacji zamówienia": Termin realizacji zamówienia - do 15.12.2022 r. w tym:
-Etap I dotyczący szybika „Guido” - nie później niż do 15.12.2021 r.
-Etap II dotyczący szybika „Guido” - do 10 tygodni od daty wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do wykonania prac. Zamawiający wezwie Wykonawcę do wykonania prac nie później niż do 10.01.2022 r.
-Etap III i IV dotyczący szybu „Guido” - nie później niż do 15.12.2022 r.
Zamawiający określa termin realizacji zamówienia datą dzienną z uwagi na konieczność rozliczenia dotacji przyznawanej na realizację zadania do końca danego roku.
II. Dok. zmian do umowy: e. zmiany, o których mowa w ust. 1.3, mogą być wprowadzane nie częściej niż raz w roku poprzez zestawienie kosztów świadczenia usług wymienionych w § 5 ust. 1 lit. d oraz wskaźnika o którym mowa w ust. 1.3 lit. a. Strony będą uprawnione do wnioskowania o dokonanie kolejnej zmiany pod warunkiem, że wskaźnik o którym mowa w ust. 1.3 lit. a ulegnie zmianie o minimum 10 punktów procentowych w stosunku do miesiąca w którym dokonano poprzedniej zmiany.
f. Poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów, o których mowa w ust. 1.3 należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie, zatem uprawnienie do zmiany
wynagrodzenia przysługuje zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającemu.
g. W przypadku obniżenia cen lub kosztu w stosunku do cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie zapisy ust. 1.3 stosuje się odpowiednio do Zamawiającego.
h. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania i po podpisaniu aneksu.
i. brak zgody na zmianę po stronie Zamawiającego powoduje, że Wykonawca obowiązany jest wykonywać umowę na dotychczasowych zasadach.
j. w przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia w oparciu o zapis ust. 1.3 Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania powyższej zmiany w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany niniejszej umowy oraz przedłożenia oświadczenia Podwykonawcy o dokonanej zmianie.
1.4. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia w oparciu o regulację wynikającą z art. 436 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem następujących reguł:
a. zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia
zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących
niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że
wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie; (....) Pozostałe zmiany umowy oraz określenie warunków wprowadzania tych zmian znajduje się w § 12 Zmiany umowy Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w roku 2026
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





