eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinSzkolenia grupowe dla osób bezrobotnych EFS PLUS (II) "Operator koparkoładowarki klasa III"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych EFS PLUS (II) "Operator koparkoładowarki klasa III"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niecała 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665200

1.5.8.) Numer faksu: 814665201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bd7c0fa-1e22-48bb-a965-15ed18349c10

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych EFS PLUS (II) "Operator koparkoładowarki klasa III"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bd7c0fa-1e22-48bb-a965-15ed18349c10

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088071/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 szkolenie grupowe w ramach projektu"Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych (II)" - Operator koparkoładowarki klasa III - 10 osób

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa – projekty PUP , realizowane w ramach projektu pt: „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (II)”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, jeżeli w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226
ust.1 pkt 2, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały
w istotny sposób zmienione.
Prowadzone uprzednio postępowanie w trybie podstawowym o numerze MUP.PK III.371.6.2025 zostało unieważnione w
dniu 21.03.2025r.
Uzasadnienie prawne i faktyczne: na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W toczącym się ww postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt) 2
lit. b ustawy. Biorąc pod uwagę wskazane wyżej okoliczności Zamawiający dokonał czynności unieważnienia postępowania.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-caa0c9ed-419d-494b-826c-fc9b0be64aca

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MUP.PK III.371.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 31926,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Operator koparkoładowarki klasa III
Liczba godzin: 100 godzin zegarowych i 30 minut zajęć + egzamin przed Komisją powołaną przez Sieć Badawczą
Łukasiewicz –Warszawski Instytut Technologiczny
Kod zawodu: 834206 (operator koparko-ładowarki)
Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób)
Termin realizacji szkolenia – wymagane jest, aby szkolenie realizowane było w okresie kwiecień - maj z zakończeniem nie
później niż do dnia 31.05.2025 r. łącznie z egzaminem zewnętrznym.
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• bezpieczeństwo i higiena pracy
• użytkowanie i obsługa maszyn roboczych
• budowa koparko-ładowarek
• technologia robót
• zajęcia praktyczne
Wykonawca przedstawia program zatwierdzony przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny.
Szkolenie musi być realizowane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie
bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych,
budowlanych i drogowych ( Dz. U. 2001r. Nr 118, poz. 1263 ze zmianami)
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia
w ramach w/w liczby godzin.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Częstotliwość zajęć:
• zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze
do 8 godzin zegarowych dziennie i 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od
potrzeb;
• przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych;
• zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 20.00.
Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin. Szkolenie powinno być prowadzone w wyłącznie miejscu zatwierdzonym przez
Sieć Badawczą Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30930 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30930 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30930 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr Kursor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462713354

7.3.3) Ulica: Prezydenta Gabriela Narutowicza 62

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-013

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30930 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.