Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury do placówek oświatowych Powiatu Polickiego - Dostawa i montaż tabliczek informacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914328100
1.5.8.) Numer faksu: 913178900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b46b2d8d-bc28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli, wyposażenia, tabliczek, żaluzji oraz zewnętrznych elementów architektury do placówek oświatowych Powiatu Polickiego - Dostawa i montaż tabliczek informacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b46b2d8d-bc28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043959/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Pomoce dydaktyczne w ramach projektu RPZP.08.06.00-32-K052/18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający prowadził uprzednio postępowanie EK.272.15.2022, które w części III zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu jako, że ich treść była niezgodna z warunkami zamówienia. W postępowaniu zostały złożone dwie oferty w zastrzeżonym terminie przez Wykonawców PH ENERGIA S.C. oraz TRONUS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. W rozdziale XVI ust. 1 SWZ wskazano, że Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 6 grudnia 2022 r. W modyfikacji treści specyfikacji warunków zamówienia z dnia 4 listopada 2022 r. wydłużono termin składania ofert i tym samym wydłużono termin związania ofertą do dnia 9 grudnia 2022 r. Obaj Wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz PH ENERGIA S.C. w złożonych ofertach błędnie oświadczyli, że są związani niniejszymi ofertami do dnia 06.12.2022 r. Wobec tego obie oferty podlegały odrzuceniu jako niezgodne z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EK.272.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do jednostek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Policki pomocy edukacyjnych obejmujących zróżnicowane pomoce dydaktyczne oraz elementy wyposażenia pracowni zawodowych dla celów edukacyjnych. Dostawa obejmuje dostawę i montaż tabliczek informacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAWERNIA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369338641
7.3.3) Ulica: Grodzka 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70675,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15INNE PRZETARGI Z POLIC
- Dostawa urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- Wykonywanie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych na terenie Powiatu Polickiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Wykonywanie w 2026 roku usług w zakresie produkcji, dostawy i złomowania tablic rejestracyjnych
- Dostawa agregatów prądotwórczych na przyczepie, walizkowych 2,2 kVA wraz z przedłużaczem, lamp warsztatowych oraz halogenów przenośnych w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026
- Dostawa namiotów pneumatycznych, pompek elektrycznych, nagrzewnic wraz z osprzętem oraz masek przeciwgazowych wraz z filtrami w ramach realizacji Programu OL i OC na lata 2025-2026
- Dostawa paczkowarki do wody, urządzeń do uzdatniania i oczyszczania wody pitnej oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Łęczycy".
- Dostawa tablic rejestracyjnych na 2026 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Prudnickiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
- Cz.1-Dostawa wyposażenia sanitarnego; Cz.2-Dostawa oświetlenia sceny i mobilnej pętli indukcyjnej dla niesłyszących; Cz.3-Dostawa sceny składanej modułowej; Cz.4-Dostawa i montaż oznakowania Braille'a
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





