Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00382910/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00396373/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00403577/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DĄBRÓWKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-252
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowka.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowka.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6727921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DĄBRÓWKA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bcd2787-461e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072273/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382910/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 615000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Dąbrówka.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Podane wielkości są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i mogą ulec zarówno pomniejszeniu jak i zwiększeniu w zależności od potrzeb Odbiorcy.
2. Ze względu na to, że głównie pojazdy zamawiającego wykorzystywane są na terenie Gminy Dąbrówka, Wykonawca musi zapewnić dostęp do dystrybutora umożliwiającego tankowanie oleju napędowego i benzyny bezołowiowej w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego liczonej jako średnia odległość od siedziby zamawiającego do dystrybutora i z powrotem.
3. Warunki zakupu paliwa:
a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych,
b) tankowanie do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego.
4. Zakup paliw polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do pojazdów i sprzętu zgodnie z bieżącymi potrzebami Odbiorców.
5. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę pracowników upoważnionych do bezgotówkowego zakupu paliwa na wskazanych stacjach paliw Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do wielokrotnej zmiany listy upoważnionych osób, powiadomienie o zmianie powinno nastąpić na piśmie. Zmiana nie wymaga aneksu do umowy. Dostawca ma obowiązek weryfikować tożsamość osób dokonujących zakupu paliwa.
6. Rozliczenie za zakupy realizowane będzie w systemie bezgotówkowym na stacji paliw Dostawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 702205,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702205,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 702205,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. AGBUD Agnieszka Kaszuba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250193331
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Małopole
7.3.5) Kod pocztowy: 05-252
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "AGBUD" Agnieszka Kaszuba
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "AGBUD" Agnieszka Kaszuba
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 702205,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw ciekłych i gazowych do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego używanego w jednostkach Politechniki Warszawskiej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów samochodowych, będących w użytkowaniu Sądu Najwyższego.
- Dostawa paliwa do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy paliwa do samochodów służbowych oraz maszyn eksploatowanych w Przedsiębiorstwie Usług Gminnych Sp. z o.o.
- Dostawa sukcesywna oleju napędowego dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.