eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawy materiałów do aparatów neurochirurgicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów do aparatów neurochirurgicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy materiałów do aparatów neurochirurgicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fd1745c-d69e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030205/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.35 dostawy materiałów do aparatów neurochirurgicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165645/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77437,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Wiertła do wiertarki neurochirurgicznej EC -300 firmy Medtronic zalecane przez producenta , wiertła kręte ,kulkowe , walcowe i stożkowe, zwykłe lub diamentowe w całym zakresie katalogowym . Nieodpłatne użyczenie instrumentarium zawierające kątnicę(prostnicę )dł. 8 cm do wierteł krętych. op. 500
2. Kraniotomy do wiertarki neurochirurgicznej EC -300 firmy Medtronic zalecane przez producenta , rozmiar w całym zakresie katalogowym. op. 500
3. Ostrze do trepana do wiertarki neurochirurgicznej EC -300 firmy Medtronic szt 2
4. Użyczenie dodatkowych wiertarek neurochirurgicznych- 2 szt , kompatybilnej do posiadanego osprzętu wiertarki neurochirurgicznej EC -300 firmy Medtronic.W ramach dzierżawy Wykonawca zobowiązuje się do pokrywania wszelkich kosztów eksploatacji i wymaganych przeglądów .Zwrot na koszt użyczającego po zakończeniu umowy. miesięcy 24
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Elektroda igłowa typu Trygon (dł igły 20mm, dł 2
przewodu 3m, zielona) wtyczka typu touchproof 1.5mm, produkt sterylny, opakowanie zbiorcze 10 szt. op. 2
2. Trzy elektrody podskórne SDN ,( dł. igły 15mm, dł.przewodu 1,5m) wtyczka touchproof 1,5mm czerwona/czarna/zielona, produkt sterylny jednorazowy ,opakowanie zbiorcze 10 kompletów op. 10
3. Sonda bipolarna ,widełkowa Cortex (dwie kulki o śr. 2mm, długość robocza 4,5 cm, dł, całkowita 15 cm, przewód 3m) do mapowania kory mózgowej, produkt jednorazowy, każdy komplet osobno sterylnie, pakowany, opakowanie x 10 szt. op. 1
4. Sonda bipolarna prosta mikrowidelec (dł.robocza 4.5cm, przewód 3m) do bezpośredniej stymulacji nerwów produkt jednorazowy, opakowanie zbiorcze op. 1
5. Elektrody igłowe Trygon (dł igły 15mm, dł przewodu 2m) sterylna para, opakowanie zbiorcze
10 par, różne kolory przewodów przeplot:
czerwony /czarny, czerwony /biały,
niebieski/czarny, niebieski/biały, żółty/czarny, żółty/biały, fioletowy/czarny, fioletowy/ biały, szary/czarny, szary/ biały - 1 zestaw op. 10
6. Elektrody igłowe Trygon (dł igły 20mm, dł przewodu 2m) sterylna para, opakowanie zbiorcze
10 par, różne kolory przewodów przeplot:
czerwony /czarny, czerwony /biały,
niebieski/czarny, niebieski/biały, żółty/czarny, żółty/biały, fioletowy/czarny, fioletowy/ biały, szary/czarny, szary/ biały - 1 zestaw op. 10
7. Elektrody podskórne igłowe spiralne typu korkociąg, średnica 0.6mm, przewód długości 1m, wtyczka touchproof 1.5mm, komplet 6 elektrod
(czerwona, zielona, żółta, niebieska, czarna i biała); produkt sterylny jednorazowy, opakowanie zbiorcze 10 kompletów / 60 sztuk op. 2
8. Para elektrod igłowych pod kątem 90stopni, izolowanych z odsłoniętą końcówką 3mm (dł. igły 20mm, dł. przewodu 1.2m), produkt jednorazowy, opakowanie zbiorcze 10 par op. 2
9. Gąbka do słuchawek wewnątrzusznych, żółta, wielkość standardowa, opakowanie zbiorcze 50 szt. op. 2
10. Wymienne łączniki do słuchawek wewnątrzusznych, opakowanie 10szt op. 1
11. Przewody akustyczne do słuchawek
wewnątrzusznych (niebieski i czerwony), komplet op. 1
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 39112 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Folia sterylna do ramy stereotaktycznej CRW x 10 szt. op. 5
2. Piny do ramy stereotaktycznej CRW, długie 48 mm, pakowane sterylnie 2 szt x 5 kpl op. 10
3. Jednorazowe igły biopsyjne Nashold do stereotaksji - 5 szt. op. 5
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 38325,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 1 albowiem nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42240,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271238,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42240,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INOMED POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 2040003017

7.3.3) Ulica: UL. BURSZTYNOWA 4/D1

7.3.4) Miejscowość: ROKITNICA

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42240,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41391,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41391,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41391,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMEF SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6342833798

7.3.3) Ulica: UL. GDAŃSKA 2

7.3.4) Miejscowość: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-719

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41391,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.