Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123100/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt "Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych oraz dostosowanie do wytycznych architektonicznych osób z niepełnosprawnościami"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_mikolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt "Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych oraz dostosowanie do wytycznych architektonicznych osób z niepełnosprawnościami"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba56c52-b187-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021756/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi projektowe dotyczące obiektów budowlanych (budynki, drogi, sieci, instalacje)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123100/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.4.2022.UM.MOSiR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej z niezbędnymi uzgodnieniami na zadanie pod nazwą "Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych oraz dostosowanie do wytycznych architektonicznych osób z niepełnosprawnościami".
2. Należy zaprojektować dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie, ul. Ks. Bandurskiego 1 do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników.
3. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów w przypadku przedmiotowego budynku Szkoły Podstawowej nr3, podstawą stwierdzenia, że w budynku występują warunki techniczne, wpływające na zagrożenie życia ludzi są:
1) zabezpieczenie urządzeniami zapobiegającymi zadymieniu lub służącymi do usuwania dymu z klatek schodowych stanowiących pionową drogę ewakuacji w budynku szkoły,
2) zapewnienie w budynku szkoły właściwą szerokość użytkową spoczników w klatkach schodowych wynoszącą co najmniej 1,5m,
3) usunięcie palnej kratownicy przy klatkach schodowych oraz drewniane osłony dylatacji na korytarzach w budynku szkoły,
4) usunięcie palnej obudowy rur gazowych usytuowanych na parterze w korytarzu budynku szkoły,
5) zapewnienie spełnienia wymogów dla elementów konstrukcyjnych budynku szkoły odpowiednio do klasy B odporności ogniowej,
6) zapewnienie w budynku szkoły właściwą długość dojścia ewakuacyjnego przy dwóch kierunkach ewakuacji, nieprzekraczającą 60m
7) usunięciu drzew o wysokości przekraczającej 3,0 m występujących pomiędzy elewacją,
8) budynku, a drogą pożarową umożliwiającą dostęp do elewacji budynku za pomocą,
9) podnośników i drabin mechanicznych,
10) Należy dostosować budynek szkoły do wytycznych architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna Szkoła” w tym:
• usunięcie wszelkich barier architektonicznych
• dostosowanie instalacji elektrycznej oświetlenia, wysokości gniazdek i łączników
• dostosowanie posadzek
• dostosowanie kolorystyki sal i korytarzy wraz ze stolarką drzwiową i oznakowaniem
11) Dane obiektu:
Powierzchnia zabudowy 2247,0 m2
Powierzchnia użytkowa 5991,0 m2
Kubatura 28 188,0 m3
Wysokość budynku Około 14,3 m
12) Budynek wyposażony w instalację sanitarną, w instalację c.o., która zasilana jest z własnej kotłowni gazowej. Budynek posiada również instalację elektryczną , odgromową i wentylację grawitacyjną.
13) Rok budowy i wiek obiektu Rok budowy – 1936 (rozbudowa i przebudowa w 1980) – 86 lat
14) Rok ukończenia ostatnich remontów - 2020- 2021 r. remont pomieszczeń i korytarzy parteru
15) Budynek Szkoły Podstawowej nr 3 zlokalizowany jest w Mikołowie przy ul. Ks. Bandurskiego 1
na działce nr 490/25 o powierzchni 6229 m2. Na działce 490/25 zbudowana jest częściowo Hala Sportowa MOSiR, która nie jest objęta opracowaniem
16) Zakres opracowania:
• inwentaryzacja budowlana na potrzeby wykonania zadania – 3 egz
• niezbędne ekspertyzy, opinie techniczne - po 5 egz
• projekty budowlano – wykonawcze branży architektoniczno-budowlanej oraz niezbędnych branż instalacyjnych– w 5 egz.
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3egz.
• wykonanie kosztorysów inwestorskich oraz wykonanie co najmniej 2 aktualizacji kosztorysów - po 3 egz
• przedmiary robót - 3 egz.
• instrukcję bezpieczeństwa pożarowego – 2 egz
• uzyskanie odstępstwa od warunków technicznych, jeśli będzie wymagane, uzyskanie pozwolenia na budowę wydane przez Starostwo Powiatowe w Mikołowie lub zgłoszenia robót bądź ewentualnie uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii innych organów wymaganych przepisami Prawa Budowlanego oraz przekazanie ich Zamawiającemu
17) Całość opracowań należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w ilości egzemplarzy podanych powyżej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formatach PDF, DWG
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis wymagań i informacje od Zamawiającego) zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77367,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Wącior SYMAGE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831786220
7.3.3) Ulica: Aleja Róż 6
7.3.4) Miejscowość: Polanica Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Rozbudowa ul. Podgórnej w Mikołowie etap I i II.
- Usuwanie awarii, wykonanie remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów.
- Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie w roku 2024
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z budową drogi rowerowej przy Galerii PiK na odcinku od ul. Młyńskiej w kierunku ul. Pszczyńskiej w Mikołowie
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2024 roku.
- Remont kapitalny budynku mieszkalno - usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Stawowej 2 w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy Gminnej Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w Pogórzu przy ulicy Dorsza.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 3220P na odcinku Rożek Krzymowski - Krzymów
- "Wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej) dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej w Parsowie nr dz. ew. 528, obręb ewidencyjny Parsów, gmina Bielice. Długość przebudowy ok. 500 m."
- Dotacja na wykonanie prac budowlano-konserwatorskich kościoła p.w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Pieczyskach, gm. Chynów
- "Budowa monitoringu miejskiego w Hrubieszowie"
- Urządzenie zielonego przystanku wraz z zainstalowaniem zdroju ulicznego w ramach projektu: "Zgierz - nowoczesne miasto po godzinach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.