eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwanowice WłościańskieBudowa sieci wodociągowej w miejscowości Sieciechowice przy ul. Wspólnej w ramach projektu "Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Iwanowice"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sieciechowice przy ul. Wspólnej w ramach projektu "Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Iwanowice"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojcowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Iwanowice Włościańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-095

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-053c0fa4-2a6e-4799-8d74-5d674ef39147

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sieciechowice przy ul. Wspólnej w ramach projektu "Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Iwanowice"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-053c0fa4-2a6e-4799-8d74-5d674ef39147

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041696/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej przy ul. Wspólnej w miejscowości Sieciechowice oraz montaż wodomierzy ze zdalnym odczytem na terenie Gminy Iwanowice (z podziałem na części).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

B3.1.1 „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno – ściekową na terenach wiejskich” objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKR.271.1.3.2025.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sieciechowice przy ul. Wspólnej w ramach projektu "Rozwój infrastruktury kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Iwanowice”

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- budowę sieci wodociągowej o długości ok. 1557,63 mb w tym wykonanie przewiertów,
- przepięcie istniejących przyłączy do nowo wykonanej sieci.
- zabudowę hydrantów nadziemnych.
- wpięcia nowo wykonanej sieci do istniejących sieci wodociągowych.
- wykonanie zasuw wodociągowych,
- wykonanie sięgaczy sieci wodociągowej w kierunku działek niezabudowanych.
- wykonanie koniecznych badań, prób i sprawdzeń w tym płukania sieci wodociągowej,
- wykonanie, uzyskanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz kompletnej dokumentacji powykonawczej
- uprzątnięcie terenu robót i przywrócenie terenu robót ( w tym posesji prywatnych) do stanu poprzedniego wraz z odtworzeniem naruszonych w wyniku robót utwardzeń terenu w tym nawierzchni bitumicznych dróg wewnętrznych i publicznych a także obsianiem mieszanką traw miejsc wykopów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479614,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1575328,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1575328,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIWEL KRZYSZTOF HAJDUGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364852971

7.3.3) Ulica: Kłodne 149

7.3.4) Miejscowość: Kłodne

7.3.5) Kod pocztowy: 34-654

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479614,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.