eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUtrzymanie czystości i zieleni w rejonach i parkach oraz podlewanie roślin



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i zieleni w rejonach i parkach oraz podlewanie roślin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.duda@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i zieleni w rejonach i parkach oraz podlewanie roślin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d083411-6887-48e1-a782-4a4a7963983e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044085/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Utrzymanie czystości i zieleni w rejonach i parkach oraz podlewanie roślin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135749

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) dopuszcza się udzielanie zamówień publicznych w ramach tzw. „In-house”. Wykonawca INNEKO RCS sp. z o.o., z którym Zamawiający zamierza przeprowadzić negocjacje, jest osobą prawną i w celu udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki spełnione zostały warunki. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełna informacja z uzasadnieniem prawnym i faktycznym została zawarta w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja usługi obejmuje następujące zakresy czynności:
1) utrzymanie czystości chodników, ścieżek rowerowych, placów, alejek, tarasów, mostków, schodów terenowych, oraz innych terenów utwardzonych,
2) Utrzymanie czystości na deptakach zlokalizowanych przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego, Chrobrego, Wełniany Rynek, Hawelańska i Dworcowa.
3) utrzymanie zieleni oraz czystości rejonie Centrum i Parku Wiosny Ludów,
4) utrzymanie zieleni oraz czystości na skwerach, placach oraz zieleni przyulicznej w rejonach: Słoneczne, Staszica, Piaski, Dolinki, Janice, Zawarcie i Zakanale,
5) usuwanie odpadów z koszy ulicznych,
6) utrzymanie czystości przystanków MZK,
7) utrzymanie zieleni oraz czystości Parków Kopernika, Słowiańskiego wraz z Trasą Siedmiu Wzgórz, Parku Górczyńskiego, 750-Lecia Miasta oraz Czechówek,
8) podlewanie roślin,
9) monitorowanie obszarów objętych zamówieniem wraz z usuwaniem zanieczyszczeń,
10) utrzymanie czystości ławek miejskich i innych elementów małej infrastruktury.
11)utrzymanie infrastruktury komunalnej w parku Wiosny Ludów, Górczyńskim, Kopernika, 750-lecia, Słowiańskim oraz na terenie wybranych deptaków i skwerów.
12) przeprowadzanie kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczanie placów zabaw, siłowni terenowych, pumptrucka, skateparku i toru rolkowego oraz elementów małej architektury na wybranych terenach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16879906,98

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16879906,98

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16879906,98

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INNEKO RCS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993198055

7.3.3) Ulica: Podmiejska 20

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16879906,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2025-04-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.