Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00139229/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZDUNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zduny
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-760
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 721 50 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zduny@zduny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zduny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10443141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49fb049b-f7cf-45a3-8588-d6accba4525d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00096822/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325002,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych
remontowo-konserwatorskich elewacji dawnego ratusza w Zdunach, w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.
Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach. Budynek dawnego ratusza został wpisany do rejestru zabytków pod
pozycją 73/46/53 decyzją z dnia 01.08.1953. Budynek zlokalizowany jest na terenie historycznego układu urbanistycznego
miasta Zduny (poz. 592/Wlkp./A z dnia 13. 03. 2008 roku). Wykonawca podejmujący się realizacji zamówienia zobowiązany
jest do kierowania się zapisami Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 roku. Dawny
ratusz zlokalizowany jest na działkach o nr ewidencyjnych 1814/3 i 1815, obręb Miasto Zduny, jednostka ewidencyjna Zduny
Miasto. Działki stanowią własność Gminy Zduny.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych
opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień w tym uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych
przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków oraz uzyskania decyzji o pozwolenie na budowę/zgłoszenie wykonania robót
przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego
pn. Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach oraz wykonaniu robót budowlanych wraz ze sprawowaniem nadzoru
autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o
dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiOR oraz
odpowiednie przepisy prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), z uwagi na to, że ceny wszystkich nieodrzuconych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do poziomu najkorzystniejszej oferty.W niniejszym postępowaniu jedynie jedna ze złożonych ofert nie przekraczała środków zabezpieczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia. Oferta ta została jednak odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp jako zawierająca rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, której wykonawca nie uzasadnił w sposób należyty, pomimo wezwania wystosowanego zgodnie z art. 224 ust. 1 Pzp.
Pozostałe oferty, niepodlegające odrzuceniu, przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie dysponuje możliwością zwiększenia tej kwoty, w związku z czym niemożliwe jest wybranie oferty najkorzystniejszej w rozumieniu art. 239 ust. 1 Pzp.
W konsekwencji zaistniały przesłanki określone w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833189,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI ZDUNY
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zduny, Jackowice wraz z budową pompowni ścieków sanitarnych, gmina Zduny
- Utwardzenie czterech placyków przy pergoli wraz z komunikacją na działce 39/11 Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Zduńskiej Dąbrowie
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.