eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją - zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją – zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831

1.5.8.) Numer faksu: 0323256809

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-588ae862-b413-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją – zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-588ae862-b413-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039267/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją - zadanie finansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8582159,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją”. Inwestycja ma na celu realizację części niewykonanych do tej pory odcinków kanalizacji sanitarnej. Ze względu na charakter prowadzenia robót oraz uwarunkowania technologiczne inwestycja została podzielona na dwa zadania:
I. Zadanie 1 – „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją – zakres wg dokumentacji wykonanej przez biuro projektowe ECON”.
Zakres realizacji inwestycji obejmuje obszar poza ustanowionym obszarem Aglomeracji, w Gostyni, w rejonie ulic: Motyla, Dębowej, Brzozowej, Drzymały, Kłosa, Obrońców Ziemi Śląskiej, Czereśniowej, Rybnickiej.
W ramach inwestycji zostaną wykonanie roboty budowlano-montażowe związane z wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej w układzie ciśnieniowym w tym:
- Od studni węzłowej SW 34 (studnia istniejąca) do studni SW35, SW36 oraz do studni płuczącej wraz z wszystkimi sięgaczami bocznymi i pompowniami ścieków w tym rejonie,
- Od studni węzłowej SW 37 do studni SW38, SW39 oraz do studni płuczącej wraz z wszystkimi sięgaczami bocznymi i pompowniami ścieków w tym rejonie,
- Od studni węzłowej SW 42 (studnia istniejąca) do studni SW41, wraz z wszystkimi sięgaczami bocznymi i pompowniami ścieków w tym rejonie do PG414,
- Od studni węzłowej SW 41 do studni SW44, wraz z wszystkimi sięgaczami bocznymi i pompowniami ścieków w tym rejonie do PG422,
- Od studni węzłowej SW 44 wraz z wszystkimi sięgaczami bocznymi i pompowniami ścieków w tym rejonie do PG440,
- Od studni węzłowej SW 51 wraz z wszystkimi sięgaczami bocznymi i pompowniami ścieków w tym rejonie do PG454,
- Od studni węzłowej SW 45 wraz z wszystkimi sięgaczami bocznymi i pompowniami ścieków w tym rejonie do PG452,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 125 x 11,8,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 110 x 10,0,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 90 x 8,2,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 50 x 4,6,
- SW studnie węzłowe betonowe ø 2 000mm,
- PG pompownie przydomowe z PE - HD z wyposażeniem i zasilaniem – 77 szt.,
- Odtworzenie nawierzchni,
- Odtworzenie nawierzchni z tłucznia,
- Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej (materiał z rozbiórki),
- Odwodnienie wykopów,
- Obsługa geodezyjna (geodezja powykonawcza),
- Roboty towarzyszące.
II. Zadanie 2 – „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją – zakres wg PFU”.
Zakres realizacji inwestycji obejmuje obszar poza ustanowionym obszarem Aglomeracji w Gostyni.
A. Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich wymaganych dla inwestycji branż i uzyskanie dla niego akceptacji ze strony Zamawiającego,
a) wykona w wersji papierowej:
• projekt budowlany (3 egz.),
• projekt wykonawczy (3 egz.),
• szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (3 egz.),
• przedmiar i kosztorys inwestorski (1 egz.).
Ponadto całość opracowania wykonana zostanie w wersji elektronicznej w 1 egz. w formatach ogólnodostępnych w wersji edytowalnej (np.: Word, Excel), rysunki (Auto-Cad), w wersji nie edytowalnej (np. pdf) na płycie CD lub DVD.
b) uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym:
• aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
• opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań,
• inne dane niezbędne do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
c) zobowiązuje się do konsultowania i uzgadniania dokumentacji projektowej z Zamawiającym na każdym etapie projektowania – zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
B. W zakresie wykonania zadania nr 2 (roboty budowlane) Wykonawca zastosuje się do wymagań PFU i wykona inwestycję (wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych dla przedmiotowego zadania), zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi oraz dokumentacją wykonawczą. Zakres realizacji inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z wykonaniem sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w układzie ciśnieniowym (zakres określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym):
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 90 x 8,2,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 50 x 4,6,
- PG pompownie przydomowe z PE - HD z wyposażeniem i zasilaniem – 115 szt.,
- Odtworzenie nawierzchni,
- Odtworzenie nawierzchni z tłucznia,
- Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej (materiał z rozbiórki),
- Odwodnienie wykopów,
- Obsługa geodezyjna (geodezja powykonawcza),
- Roboty towarzyszące.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z:
a) ustawą z dnia 7 lipca 994 r. Prawo budowlane,
b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Załączniku A do SWZ – Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia, Załączniku B do SWZ – Kalkulacja ryczałtowa ceny ofertowej dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2, Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz projektowanych postanowień umownych.
C. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne
Pozostałe kody:
45000000-7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45315300-1 Instalacja zasilania elektrycznego
D. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga w wysokości 7.600.000,00 zł, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja2/2021/2087/PolskiLad. Ostateczna kwota dofinasowania zostanie ustalona po wybraniu najkorzystniejszej oferty i wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych. Pozostała część wynagrodzenia będzie stanowić wkład własny Zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, iż na mocy art. 310 pkt. 1 Pzp może unieważnić postępowanie, jeżeli środki z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga, nr wstępnej promesy Nr Edycja2/2021/2087/PolskiLad, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postepowania została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
E. Informacje Zamawiającego:
3. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
4. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 Pzp.
F. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6365134,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14259845,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6365134,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252415784

7.3.3) Ulica: Skalna 6/12

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6365134,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.