Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00101398/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
- 2021/BZP 00189573/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
- 2022/BZP 00034923/01 - Wynik z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Stacji Przeładunkowej w Piszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189513
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00101398/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza zapłatę wynagrodzenia w rozbiciu na 2 (dwie) płatności:
1) 45% wynagrodzenia Wykonawcy brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, w formie zaliczki na poczet wykonania Zamówienia. Dokumentem uprawniającym do wypłaty jest wniosek Wykonawcy, złożony do Zamawiającego w terminie 30 dni od podpisania Umowy.
2) 55% wynagrodzenia Wykonawcy brutto, o którym mowa w §3 ust. 1 Umowy, rozliczone jednorazowo, po odbiorze i sporządzeniu Protokołu Odbioru Końcowego. Zapłata nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury na adres Zamawiającego.
2. Zaliczka będzie spłacana przez pomniejszenie (potrącenie) wartości faktur Wykonawcy, aż do wyczerpania zaliczki.
3. Przed wypłatą zaliczki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w formie:
1) gwarancji bankowej;
2) gwarancji ubezpieczeniowej.
4. Zabezpieczenie ustanawiane jest w kwocie nie niższej, niż wypłacana wartość zaliczki. Forma gwarancji i podmiot udzielający gwarancji musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby gwarancja taka miała charakter abstrakcyjny, to jest zobowiązywała Gwaranta nieodwołalnie i bezwarunkowo do wypłacenia Beneficjentowi (Zamawiającemu) żądanej kwoty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające żądanie wypłaty. Treść gwarancji nie może zawierać żadnych postanowień ograniczających abstrakcyjność gwarancji. Gwarancja musi być ważna i egzekwowalna do czasu, kiedy zaliczka zostanie spłacona, a jej kwota może być stopniowo redukowana o kwoty spłacone przez Wykonawcę. W sporach z gwarancji wyłącznie właściwy musi być sąd powszechny w Olsztynie. Treść gwarancji nie może zawierać wymogu uprzedniego kierowania wezwania do Wykonawcy przed skierowaniem żądania zapłaty od Gwaranta.
6. Termin ważności gwarancji nie może być wcześniejszy, niż termin wykonania Przedmiotu Umowy, powiększony o 21 dni.
7. Zamawiający zażąda wypłaty kwoty zabezpieczenia zaliczki, jeżeli Wykonawca nie spłaci zaliczki do dnia upływu termin wykonania Przedmiotu Umowy lub w razie odstąpienia od Umowy.
8. W przypadku nieudzielania Wykonawcy zaliczki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy za roboty wykonane jednorazowo, po dostarczeniu kompletnej dokumentacji odbiorowej dla danego zakresu Przedmiotu Umowy, po odbiorze potwierdzonym podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury na adres Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-30 10:00
Po zmianie:
2021-10-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-30 10:15
Po zmianie:
2021-10-06 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-29
Po zmianie:
2021-11-04
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji, pn: " Instalacja posiadanego systemu AlignRT firmy Vision RT wraz z jego konfiguracją z nowym akceleratorem TrueBeam firmy Varian Medical Systems
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku - II postępowanie
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Sztuki przy ul. Szrajbera 11 UWM w Olsztynie.
- Dostawa nr 4/2025 drutu 3,0 mm do belowania odpadów dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
- Dostawa modułu do oprogramowania OŚRODEK, umożliwiającego internetową obsługę wniosków o udostępnienie danych z wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drenażu Zespołu Szkół w Malawie w gminie Krasne - Etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy budynku Dworku Grafa wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem terenu.
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ETAPU II ZADANIA NR 91852 PN.: "PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUD. NR 90 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUD. NR 26"
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Sianów.
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.