eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lgota Wielka › "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miej. Krępa i Kolonia Krępa, budowa kanalizacji sanitarnej w miej. Wiewiórów wraz z rozbudową wodociągu w miejscowości Wola Blakowa - Gmina Lgota Wielka"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miej. Krępa i Kolonia Krępa, budowa kanalizacji sanitarnej w miej. Wiewiórów wraz z rozbudową wodociągu w miejscowości Wola Blakowa – Gmina Lgota Wielka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60

1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446801381

1.5.8.) Numer faksu: 446801777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lgotawielka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miej. Krępa i Kolonia Krępa, budowa kanalizacji sanitarnej w miej. Wiewiórów wraz z rozbudową wodociągu w miejscowości Wola Blakowa – Gmina Lgota Wielka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b37ca003-e18d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krępa i Kolonia Krepa, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiewiórów wraz z rozbudową wodociągu w m. Wola Blakowa – Gmina Lgota Wielka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl (za wyjątkiem składania ofert)
4) w zakresie przewidzianym ustawą za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego
postępowania: https://bip.lgotawielka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający – Gmina Lgota Wielka reprezentowana przez Wójta Gminy Lgota Wielka ul. Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka.
2). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w UG w Lgocie Wielkiej z Panią
Martą Orlikowska za pomocą adresu: marta.orlikowska@gptogatus.pl.
3). Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia zadań i obowiązków wynikających z przepisów prawa – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody - art. 6 ust. 1 lit a RODO.
5). W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy Lgota Wielka.
60. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7). W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa dostępu do danych osobowych, prawa do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawa do przenoszenia danych, za wyjątkiem, gdy przepisy prawa wyłączają możliwość skorzystania z przysługujących praw.
8). W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9). Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10). W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.I.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krępa i Kolonia Krępa obejmuje:
1) budowę kolektora grawitacyjnego fi 200 o dług. około 478,11 mb;
2) odejść od kolektora głównego do granic działek fi 160 o dług. Ok. 34,17mb – sztuk 11.
3) budowę kolektora tłocznego fi 90 o dług. Ok. 209,74mb
4) budowę przepompowni ścieków P3 i P4- szt.2
5) montaż instalacji elektrycznej – do podłączenia przepompowni ścieków;
6) budowę ogrodzenia i zjazdu do przepompowni ścieków P3 i P4, utwardzenie tłuczniem.
Wyposażenie przepompowni P3 i P4
Pompownia ścieków P3 i P4 - w gotowym wykopie wraz z automatyką i sterowaniem - według proj. - urządzenia i instalacje zasilające i sterujące wraz z okablowaniem, system monitoringu użytkowany w Gminie Lgota Wielka obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie kompletnej przepompowni ścieków (wszystkie niezbędne roboty budowlane i instalacyjne, w tym przekazane niezbędnego oprogramowania wraz z kodami źródłowymi na zasadach określonych umowie oraz w pkt 3.3 SWZ), w tym następujące wyposażenie
• zasuwa przed przepompownią,
• zbiornik z polimerobetonu z dostawą na plac budowy, o średnicy 1500 mm;
• pompy zatapialne, sztuk 2 bez rozdrabniaczy o mocy 4 kW, amperomierz dla każdej z pomp + kolana sprzęgające wraz z pod-
stawami (żeliwo epoxy)+łańcuchy ze stali kwasoodpornej
• armaturę kompletną: zasuwy odcinające, zawory zwrotne (korpusy żeliwne);
• prowadnice ze stali kwasoodpornej do wysokosci włazu, pochwyty do wejścia nierdzewne
• piony tłoczne ze stali kwasoodpornej
• złącza śrubowe ze stali kwasoodpornej,
• konstrukcje stalowe ze stali kwasoodpornej: wspornik rozdzielnicy, właz prostokątny z kratą bezpieczeństwa zamykany na
kłódkę zabezpieczony przed przypadkowym opadnięciem, pomost obsługowy z ażurową kratą przeciwpoślizgową wykonaną z
tworzywa, drabina do zejścia na dno zbiornika,
• kominki wentylacyjne nawiewny i wywiewny z PCV (zabezpieczenie przed wrzuceniem ciał stałych)
• nasada strażacka O 52,
• łańcuchy pomp i pływaków ze stali kwasoodpornej,
• kpl. układ sterowania +włączenie do monitoringu,
• sonda statyczna,
• wyciągarka typu kołowrotek
Wymagania w odniesieniu do części I i II: OPIS SYSTEMU MONITORINGU I WIZUALIZACJI GPRS OBIEKTÓW WOD-KAN
Nowo budowane przepompownie mają zostać włączone do istniejącego systemy SCADA. Rozbudowa systemu ma polegać na kontynuacji rozbudowy istniejącego oprogramowania poprzez naniesienie nowych obiektów gospodarki ściekowej na istniejącej mapie przedstawiającej lokalizację przepompowni. Nie dopuszcza się zamiany systemu monitoringu i wizualizacji.
System umożliwi kontrolę oraz sterowanie dowolnymi procesami technologicznymi przepompowni ścieków a w przyszłości dołączanie innych obiektów z dowolnej branży.
Nie dopuszcza się zastosowania „zamkniętych” systemów monitoringu i wizualizacji opartych o „własne” aplikacje poszczególnych firm. Właścicielem systemu SCADA jest Zamawiający który posiada kody źródłowe aplikacji i klucze licencyjne potrzebne do samodzielnej rozbudowy aplikacji o kolejne obiekty technologiczne gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy. System SCADA musi umożliwiać bieżący podgląd internetowy przez stronę WWW.
System ma charakter rozproszony tzn. poszczególne funkcje systemu są realizowane przez pracujące równolegle moduły. Moduły te mają mieć możliwość zainstalowania na różnych stacjach roboczych pracujących w ramach lokalnej sieci komputerowej. Możliwe jest również zainstalowanie wielu modułów na jednej stacji.
System SCADA ma tworzyć model: klient-serwer.
Każdy z modułów systemu SCADA musi pełnić podstawowe funkcje:
• serwera danych,
• użytkownika danych - klienta.
STEROWNIK
Do sterowania pracą przepompowni oraz komunikacji GPRS Zamawiający dopuszcza sterowniki powszechnie dostępne na rynku z pełnym oprogramowaniem narzędziowym dla każdego kupującego.
Minimalne parametry techniczne:
a) Transmisja pakietowa 2G/3G
b) Wbudowany modem GSM 2G/3G
c) Technologia Dual-SIM (tryb pasywny) – dostęp do 2 niezależnych sieci GSM/GPRS zapewnia redundancję infrastruktury transmisyjnej
d) 16 wejść binarnych (izolacja galwaniczna)
e) 12 wyjść binarnych (możliwość selektywnej konfiguracji jako wejścia, izolacja galwaniczna)
f) 4 wejścia analogowe 4 – 20 mA (izolacja galwaniczna)
g) 2 wejścia analogowe 0 – 10 V (bez izolacji)
h) Port Ethernet 10Base-T/100Base-TX
i) Port szeregowy RS-232/485 dla urządzeń zewnętrznych (izolacja galwaniczna)
j) Port szeregowy RS-232 z zasilaniem 5 V dla paneli operatorskich
k) Graficzny wyświetlacz OLED (128×64)
l) Diagnostyczne diody LED
f) Wejście akumulatora zasilania rezerwowego (wbudowany układ kontroli i ładowania)
g) Zegar czasu rzeczywistego (RTC)
h) Programowany sterownik PLC
3.3.7. MINIMALNE WYPOSAŻENIE SZAF STEROWNICZYCH:
Szafa zabezpieczająco-sterująca
1. Rozdzielnia sterowania pomp – elementy wyposażenia
a) Obudowa szafy sterowniczej:
- wymiar: 800(wysokość)x600(szerokość)x300(głębokość)
- wyposażona w płytę montażową z blachy ocynkowanej o grubości 2mm
- wyposażona w co najmniej dwa zamki patentowe w drzwiach zewnętrznych
- posadzona na cokole z tworzywa, umożliwiającym montaż/demontaż wszystkich
kabli (np. zasilających, sondy hydrostatycznej, itd.) bez konieczności demontażu
obudowy szafy sterowniczej
-wykonana z poliestru wzmocnionego poliwęglanem GRP o stopniu ochrony min. IP 65, współczynniku udarowości mechanicznej IK 10 z uszczelką PUR
-wyposażona w drzwi wewnętrzne z tworzywa sztucznego IP32 odporną na promieniowanie UV, na których są zainstalowane kontrolki:
- poprawności zasilania,
- awarii ogólnej,
- awarii pompy nr 1,
- awarii pompy nr 2,
- awarii pompy odwadniającej,
- pracy pompy nr 1,
- pracy pompy nr 2,
- pracy pompy odwadniającej,
- wyłącznik główny zasilania SIEĆ-0-AGREGAT,
- przełącznik trybu pracy pompy nr 1 (Ręczna – 0 – Automatyczna),
- przełącznik trybu pracy pompy nr 2 (Ręczna – 0 – Automatyczna),
- przełącznik trybu pracy oświetlenia zewnętrznego,
- przyciski Start i Stop pomp w trybie pracy ręcznej,
- stacyjka z kluczem
- gniazdo serwisowe 24VDC

b) Urządzenia elektryczne:
- moduł telemetryczny GSM/GPRS/EDGE z wyświetlaczem LCD i klawiaturą posiadający co najmniej wyposażenie i możliwości wymienione w podpunkcie d)
- czujnik poprawnej kolejności i zaniku faz wraz z zabezpieczeniem przeciwzwarciowym dla całości rozdzielni
- czujnik zaniku faz dla pompy nr 1 i 2
- układ grzejny 50W wraz z elektronicznym termostatem
- przekładnik prądowy o wyjściu w zakresie 4…20mA
- wyłącznik bezpieczeństwa
- wyłącznik różnicowy-prądowy jednopolowy 25A sterowania
- wyłącznik różnicowy-prądowy jednopolowy 25A gniazda serwisowego 230VAC
- wyłącznik główny SIEĆ-0-AGREGAT 63A
- ochronnik przepięciowy klasy B+C
- gniazdo agregatu 32A/5P w zabudowie tablicowej
- gniazdo serwisowe 230V/16A wraz z jednopolowym wyłącznikiem
nadmiarowo-prądowym klasy B16
- gniazdo serwisowe 400V 32A/5P montaż tablicowy wraz z czteropolowym
- wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym klasy B32
- transformator 24VAC wraz z jednopolowym wyłącznikiem nadmiarowo - prądowym klasy B16
- gniazdo serwisowe 24VAC wraz z jednopolowym wyłącznikiem nadmiarowo - prądowym klasy B16
- jednopolowy wyłącznik nadprądowo-prądowy oświetlenia terenu przepompowni
- jednopolowy wyłącznik nadmiarowo prądowy klasy B dla fazy sterującej
- zabezpieczenie przeciw- wilgotnościowe pompy nr 1 i 2
- stycznik dla pomp nr 1 i 2
- dla pomp o mocy ≤5,0kW rozruch bezpośredni
- zasilacz buforowy 24 VDC/2A wraz z układem akumulatorów
- syrenka alarmowa 24 VDC z osobnymi wejściami dla zasilania sygnału dźwiękowego i optycznego
- przełącznik trybu pracy pomp (Ręczna – 0 – Automatyczna)
- wyłącznik krańcowy otwarcia drzwi szafy sterowniczej
- wyłącznik krańcowy otwarcie włazu
- stacyjka umożliwiająca rozbrojenia obiektu
- dla mocy ≥ 5,5kW - rozruch soft-start;
- sonda hydrostatyczna z wyjściem prądowym (4-20mA) o zakresie pomiarowym 0-4m H2O typu SG25S
- ochronnik przepięć 24VDC dla sondy hydrostatycznej
- antenę typu YAGI dla sygnału GPRS modułu telemetrycznego (w przypadku
wysokiego poziomu mocy sygnału GSM wystarczy zastosowanie anteny typu
Telesat2 – w kształcie „krążka” z montażem na obudowie szafy sterowniczej)
- liczniki czasu pracy pomp
- amperomierze dla każdej z pomp
- woltomierz z wybierakiem
- grzybkowy wyłącznik bezpieczeństwa
- oświetlenie wewnętrzne rozdzielnicy
- przekaźniki
- zabezpieczenie przeciwzwarciowe i przeciążeniowe zasilania przepływomierza

c) Rozdzielnia Sterowania Pomp zapewnia:
- naprzemienną pracę pomp
- automatyczne przełączenie pomp w chwili wystąpienia awarii lub braku potwierdzenia pracy
- automatyczne przełączenie pomp po przekroczeniu maksymalnego czasu pracy pompy w jednym cyklu
- kontrolę termików pompy i zabezpieczeń wilgotnościowych
- blokadę pracy dwóch pomp jednocześnie

d) Możliwości:
- wysyłanie zdarzeniowe pełnego stanu wejść i wyjść (binarnych i analogowych)
modułu telemetrycznego do stacji monitorującej w ramach usługi GPRS dowolnego operatora GSM w wydzielonej sieci APN
- wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych (SMS) w przypadku powstania stanów alarmowych na obiekcie
- sterowanie pracą obiektu – przepompowni lokalne na podstawie sygnału z
pływaków i sondy hydrostatycznej i na podstawie rozkazów przesyłanych ze Stacji Dyspozytorskiej przez operatora (START/STOP pompy, odstawienie, blokada pracy równoległej)
- sterowanie pracą obiektu – przepompowni zdalne na podstawie rozkazu wysłanego ze stacji operatorskiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty odrębnie dla części I, części II oraz dla części III Zamawiający stosować będzie kryterium oceny ofert jakim jest Cena ( C) – 100% (100 pkt.).
14.2. Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) dla każdej z Części zamówienia odrębnie , zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie dla każdej z Części zamówienia odrębnie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Część II - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiewiórów obejmuje:
1) budowę kolektora grawitacyjnego fi 200 o dług. około 497,84 mb;
2) odejść od kolektora głównego do granic działek fi 160 o dług. Ok. 45,47mb – sztuk13
3) budowę kolektora tłocznego fi 90 o dług. Ok. 87,90mb
4) budowę przepompowni ścieków P1- szt.1;
5) montaż instalacji elektrycznej – do podłączenia przepompowni ścieków;
6) budowę ogrodzenia i zjazdu do przepompowni ścieków, utwardzenie tłuczniem.
Pompownia ścieków P1 - w gotowym wykopie wraz z automatyką i sterowaniem - według proj. - korpus DN1500 z polimerobetonu, armatura, oruyrowanie, pompy zatapialne, urządzenia i instalacje zasilające i sterujące wraz z okablowaniem, system monitoringu użytkowany w Gminie Lgota obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie kompletnej przepompowni ścieków (wszystkie niezbędne roboty budowlane i instalacyjne, w tym przekazane niezbędnego oprogramowania wraz z kodami źródłowymi, na zasadach określonych w niniejszej umowie oraz w pkt 3.3 SWZ), w tym następujące wyposażenie:
a) zbiornik z polimerobetonu z dostawą na plac budowy, o średnicy 1500 mm;
b) pompy zatapialne, sztuk 2 bez rozdrabniaczy + kolana sprzęgające wraz z podstawami (żeliwo epoxy);
c) armaturę kompletną: zasuwy odcinające, zawory zwrotne (korpusy żeliwne);
d) piony tłoczne ze stali kwasoodpornej
e) złącza śrubowe ze stali kwasoodpornej,
f) konstrukcje stalowe ze stali kwasoodpornej: wspornik rozdzielnicy, właz prostokątny z kratą bezpieczeństwa zamykany na kłódkę zabezpieczony przed przypadkowym opadnięciem, pomost obsługowy z ażurową kratą przeciwpoślizgową wykonaną z tworzywa, drabina do zejścia na dno zbiornika,
g) kominki wentylacyjne nawiewny i wywiewny z PCV (zabezpieczenie przed wrzuceniem ciał stałych)
h) nasada strażacka Ø 52,
i) łańcuchy pomp i pływaków ze stali kwasoodpornej,
j) pływakowe sygnalizatory poziomu typ MAC-3 wykonane z następujących materiałów: obudowa-polipropylen, uszczelnienie wejścia kabla EPDM, kabel- uszlachetnione PVC lub guma chloroprenowa,
k) kpl. układ sterowania typ RZS,
l) sonda statyczna,
ł) wyciągarka typu kołowrotek z hamulcem
Wymagania w odniesieniu do części I i II: OPIS SYSTEMU MONITORINGU I WIZUALIZACJI GPRS OBIEKTÓW WOD-KAN
3.3.1 Nowobudowane przepompownie mają zostać włączone do istniejącego systemy SCADA. Rozbudowa systemu ma polegać na kontynuacji rozbudowy istniejącego oprogramowania poprzez naniesienie nowych obiektów gospodarki ściekowej na istniejącej mapie przedstawiającej lokalizację przepompowni. Nie dopuszcza się zamiany systemu monitoringu i wizualizacji.
3.3.2. System umożliwi kontrolę oraz sterowanie dowolnymi procesami technologicznymi przepompowni ścieków a w przyszłości dołączanie innych obiektów z dowolnej branży.
3.3.3. Nie dopuszcza się zastosowania „zamkniętych” systemów monitoringu i wizualizacji opartych o „własne” aplikacje poszczególnych firm. Właścicielem systemu SCADA jest Zamawiający który posiada kody źródłowe aplikacji i klucze licencyjne potrzebne do samodzielnej rozbudowy aplikacji o kolejne obiekty technologiczne gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy. System SCADA musi umożliwiać bieżący podgląd internetowy przez stronę WWW.
3.3.4 . System ma charakter rozproszony tzn. poszczególne funkcje systemu są realizowane przez pracujące równolegle moduły. Moduły te mają mieć możliwość zainstalowania na różnych stacjach roboczych pracujących w ramach lokalnej sieci komputerowej. Możliwe jest również zainstalowanie wielu modułów na jednej stacji.
3.3.5. System SCADA ma tworzyć model: klient-serwer.
Każdy z modułów systemu SCADA musi pełnić podstawowe funkcje:
• serwera danych,
• użytkownika danych - klienta.
3.3.6. STEROWNIK
Do sterowania pracą przepompowni oraz komunikacji GPRS Zamawiający dopuszcza sterowniki powszechnie dostępne na rynku z pełnym oprogramowaniem narzędziowym dla każdego kupującego.
Minimalne parametry techniczne:
a) Transmisja pakietowa 2G/3G
b) Wbudowany modem GSM 2G/3G
c) Technologia Dual-SIM (tryb pasywny) – dostęp do 2 niezależnych sieci GSM/GPRS zapewnia redundancję infrastruktury transmisyjnej
d) 16 wejść binarnych (izolacja galwaniczna)
e) 12 wyjść binarnych (możliwość selektywnej konfiguracji jako wejścia, izolacja galwaniczna)
f) 4 wejścia analogowe 4 – 20 mA (izolacja galwaniczna)
g) 2 wejścia analogowe 0 – 10 V (bez izolacji)
h) Port Ethernet 10Base-T/100Base-TX
i) Port szeregowy RS-232/485 dla urządzeń zewnętrznych (izolacja galwaniczna)
j) Port szeregowy RS-232 z zasilaniem 5 V dla paneli operatorskich
k) Graficzny wyświetlacz OLED (128×64)
l) Diagnostyczne diody LED
f) Wejście akumulatora zasilania rezerwowego (wbudowany układ kontroli i ładowania)
g) Zegar czasu rzeczywistego (RTC)
h) Programowany sterownik PLC
3.3.7. MINIMALNE WYPOSAŻENIE SZAF STEROWNICZYCH:
Szafa zabezpieczająco-sterująca
1. Rozdzielnia sterowania pomp – elementy wyposażenia
a) Obudowa szafy sterowniczej:
- wymiar: 800(wysokość)x600(szerokość)x300(głębokość)
- wyposażona w płytę montażową z blachy ocynkowanej o grubości 2mm
- wyposażona w co najmniej dwa zamki patentowe w drzwiach zewnętrznych
- posadzona na cokole z tworzywa, umożliwiającym montaż/demontaż wszystkich
kabli (np. zasilających, sondy hydrostatycznej, itd.) bez konieczności demontażu
obudowy szafy sterowniczej
-wykonana z poliestru wzmocnionego poliwęglanem GRP o stopniu ochrony min. IP 65, współczynniku udarowości mechanicznej IK 10 z uszczelką PUR
-wyposażona w drzwi wewnętrzne z tworzywa sztucznego IP32 odporną na promieniowanie UV, na których są zainstalowane kontrolki:
- poprawności zasilania,
- awarii ogólnej,
- awarii pompy nr 1,
- awarii pompy nr 2,
- awarii pompy odwadniającej,
- pracy pompy nr 1,
- pracy pompy nr 2,
- pracy pompy odwadniającej,
- wyłącznik główny zasilania SIEĆ-0-AGREGAT,
- przełącznik trybu pracy pompy nr 1 (Ręczna – 0 – Automatyczna),
- przełącznik trybu pracy pompy nr 2 (Ręczna – 0 – Automatyczna),
- przełącznik trybu pracy oświetlenia zewnętrznego,
- przyciski Start i Stop pomp w trybie pracy ręcznej,
- stacyjka z kluczem
- gniazdo serwisowe 24VDC

b) Urządzenia elektryczne:
- moduł telemetryczny GSM/GPRS/EDGE z wyświetlaczem LCD i klawiaturą posiadający co najmniej wyposażenie i możliwości wymienione w podpunkcie d)
- czujnik poprawnej kolejności i zaniku faz wraz z zabezpieczeniem przeciwzwarciowym dla całości rozdzielni
- czujnik zaniku faz dla pompy nr 1 i 2
- układ grzejny 50W wraz z elektronicznym termostatem
- przekładnik prądowy o wyjściu w zakresie 4…20mA
- wyłącznik bezpieczeństwa
- wyłącznik różnicowy-prądowy jednopolowy 25A sterowania
- wyłącznik różnicowy-prądowy jednopolowy 25A gniazda serwisowego 230VAC
- wyłącznik główny SIEĆ-0-AGREGAT 63A
- ochronnik przepięciowy klasy B+C
- gniazdo agregatu 32A/5P w zabudowie tablicowej
- gniazdo serwisowe 230V/16A wraz z jednopolowym wyłącznikiem
nadmiarowo-prądowym klasy B16
- gniazdo serwisowe 400V 32A/5P montaż tablicowy wraz z czteropolowym
- wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym klasy B32
- transformator 24VAC wraz z jednopolowym wyłącznikiem nadmiarowo - prądowym klasy B16
- gniazdo serwisowe 24VAC wraz z jednopolowym wyłącznikiem nadmiarowo - prądowym klasy B16
- jednopolowy wyłącznik nadprądowo-prądowy oświetlenia terenu przepompowni
- jednopolowy wyłącznik nadmiarowo prądowy klasy B dla fazy sterującej
- zabezpieczenie przeciw- wilgotnościowe pompy nr 1 i 2
- stycznik dla pomp nr 1 i 2
- dla pomp o mocy ≤5,0kW rozruch bezpośredni
- zasilacz buforowy 24 VDC/2A wraz z układem akumulatorów
- syrenka alarmowa 24 VDC z osobnymi wejściami dla zasilania sygnału dźwiękowego i optycznego
- przełącznik trybu pracy pomp (Ręczna – 0 – Automatyczna)
- wyłącznik krańcowy otwarcia drzwi szafy sterowniczej
- wyłącznik krańcowy otwarcie włazu
- stacyjka umożliwiająca rozbrojenia obiektu
- dla mocy ≥ 5,5kW - rozruch soft-start;
- sonda hydrostatyczna z wyjściem prądowym (4-20mA) o zakresie pomiarowym 0-4m H2O typu SG25S
- ochronnik przepięć 24VDC dla sondy hydrostatycznej
- antenę typu YAGI dla sygnału GPRS modułu telemetrycznego (w przypadku
wysokiego poziomu mocy sygnału GSM wystarczy zastosowanie anteny typu
Telesat2 – w kształcie „krążka” z montażem na obudowie szafy sterowniczej)
- liczniki czasu pracy pomp
- amperomierze dla każdej z pomp
- woltomierz z wybierakiem
- grzybkowy wyłącznik bezpieczeństwa
- oświetlenie wewnętrzne rozdzielnicy
- przekaźniki
- zabezpieczenie przeciwzwarciowe i przeciążeniowe zasilania przepływomierza

c) Rozdzielnia Sterowania Pomp zapewnia:
- naprzemienną pracę pomp
- automatyczne przełączenie pomp w chwili wystąpienia awarii lub braku potwierdzenia pracy
- automatyczne przełączenie pomp po przekroczeniu maksymalnego czasu pracy pompy w jednym cyklu
- kontrolę termików pompy i zabezpieczeń wilgotnościowych
- blokadę pracy dwóch pomp jednocześnie

d) Możliwości:
- wysyłanie zdarzeniowe pełnego stanu wejść i wyjść (binarnych i analogowych)
modułu telemetrycznego do stacji monitorującej w ramach usługi GPRS dowolnego operatora GSM w wydzielonej sieci APN
- wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych (SMS) w przypadku powstania stanów alarmowych na obiekcie
- sterowanie pracą obiektu – przepompowni lokalne na podstawie sygnału z
pływaków i sondy hydrostatycznej i na podstawie rozkazów przesyłanych ze Stacji Dyspozytorskiej przez operatora (START/STOP pompy, odstawienie, blokada pracy równoległej)
- sterowanie pracą obiektu – przepompowni zdalne na podstawie rozkazu wysłanego ze stacji operatorskiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Rozbudowa wodociągu w miejscowości Wola Blakowa na działce nr ewid. 228 obręb (0009) Wola Blakowa gm. Lgota Wielka obejmuje wykonanie
Wodociągu z rur PE. Łączna długość sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniem hydrantowym – ok.148,5 m, w tym:
1.PE100 SDR11 PN16 Dn 110 mm – ok. 146,9 m,
2.odgałęzienie hydrantowe z rur: kołnierzowych z żeliwa sferoidalnego GGG Dn 80 mm – ok. 1,7 m.
3.wykonanie rurociągów w technologii wykopów otwartych umocnionych.
4. armatura odcinająca w postaci zasuw kołnierzowych żeliwnych Dn 100 i Dn 80 mm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie. Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) dla części I:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej, i/lub sieci kanalizacji deszczowej i/lub sieci wodociągowej o wartości zadania minimum 270 000,00 brutto zł
Informacje dodatkowe:
Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4. lit. a), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
- dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. Z 2019 r., poz. 1117) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ) lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646), a także legitymuje się, co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp w zw. z § 3 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 14 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załączniku nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1.. SWZ; Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w pkt 6.6. SWZ, (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 7.9.2. SWZ, (jeżeli dotyczy);
4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy).
6) dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia, (jeżeli dotyczy).
7) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postepowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu konkurencyjności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Dla części I – 12 000,00zł PLN (słownie: dwanaście tysięcy 00/100)
Dla części II – 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100)
Dla części III – 1 000,00zł PLN (słownie: jeden tysięcy 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Lgocie Wielkiej:
Nr rachunku: ESBANK - Banku Spółdzielczym w Radomsku, oddział Lgota Wielka: 07 8980 0009 2004 0028 0314 0004 z dopiskiem: „Wadium – RIG.I.271.3.2022 dla
części nr ……”

Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty
wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Lgota Wielka;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 9.4. ppkt 2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Wszystkie istotne postanowienia umowy, wraz z wysokością kary w przypadku rozwiązania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.