eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Prace remontowe w podziale na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KRAKÓW-MIASTO NA PRAWACH POWIATU

1.3.) Oddział zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 56 IM. TADEUSZA REJTANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapzp@sp56.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp56.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=595

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-558f6f64-cc56-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00145633/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace remontowe w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147885/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP56.26.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana instalacji elektrycznej etap IV - kontynuacja oraz prace remontowe na parterze (malowanie pomieszczeń i wykonanie zabudowy klatki schodowej bocznej):
W zakresie prac będzie wykonana wymiana przewodów, tablic elektrycznych oraz wymiana energochłonnych opraw świetlówkowych na nowoczesne energooszczędne oprawy LED; malowanie sal lekcyjnych, korytarza, głównej klatki schodowej, wykonanie zabudowy klatki schodowej bocznej, w konstrukcji aluminiowej w klasie ppoż. EI 30, Roboty remontowe w salach nr 11 i 12.
Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w załączniku nr 6.1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 313497,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja wyciągu wentylacyjnego w kuchni wraz z montażem okapu oraz wyprowadzeniem wentylacji na zewnątrz:
Remont obejmuje wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z zamontowaniem okapu. Wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej dla pomieszczenia kuchni, czerpni powietrza oraz wyrzutni.
Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w załączniku nr 6.2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39714000-0 - Wyciągi wentylacyjne lub recyklingowe

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 110467,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont obejmuje demontaż istniejącej posadzki z wykładziny podłogowej wraz z podkładem samopoziomującym. Dokładne oczyszczenie posadzki, wzmocnienie ewentualnych zarysowań, zagruntowanie podłoża, wykonanie nowej warstwy samopoziomującej oraz ułożenie nowej posadzki z wykładziny podłogowej.
Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w załączniku nr 6.3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

4.5.5.) Wartość części: 35979,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace obejmują wykonanie i wymianę balustrad na klatkach schodowych w budynku. Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w załączniku nr 6.4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

4.5.5.) Wartość części: 83643,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3).
Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził trzema narzędziami: aplikacją Szafir oraz dwoma narzędziami internetowymi dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3).
Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził trzema narzędziami: aplikacją Szafir oraz dwoma narzędziami internetowymi dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3).
Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził trzema narzędziami: aplikacją Szafir oraz dwoma narzędziami internetowymi dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3).
Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził trzema narzędziami: aplikacją Szafir oraz dwoma narzędziami internetowymi dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.