eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiastówObsługa bankowa Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Piastów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Piastów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-820

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 770 52 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 723 66 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umpiastow@piastow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.piastow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b68401e-e33e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008376/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa bankowa Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112285/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przez bankową obsługę Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych należy rozumieć:
1. Bieżącą obsługę bankową Miasta Piastowa i jednostek organizacyjnych, która obejmuje w szczególności:
a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (podstawowych, pomocniczych, lokacyjnych, VAT);
b) wdrożenie usługi konsolidacji rachunków bankowych,
c) lokowanie środków na lokaty O/N,
d) Wydawanie czeków w postaci papierowej lub elektronicznej do realizacji wypłat z rachunków bankowych Zamawiającego,
e) wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów dotyczących współpracy,
f) realizację poleceń przelewów we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym, expressowym) oraz systemach (ELIXIR, SORBNET,SWIFT) w formie elektronicznej, a w przypadku sytuacjach awaryjnych niezależnych zarówno od Wykonawcy jak i od Zamawiającego w trybie w trybie papierowym,
g) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych,
h) weryfikacja rachunków z wykazem podatników VAT,
i) potwierdzenie stanu sald na każdy dzień wyciągiem bankowym dla każdego rachunku,
j) dostarczenie procedury końca roku polegającej na wcześniejszym naliczaniu odsetek od środków na wskazanych rachunkach bankowych a następnie przeksięgowaniu sald tych rachunków na rachunek wskazany przez Zamawiającego.
2. Świadczenie usługi systemu bankowości elektronicznej jednolitego dla wszystkich rachunków Zamawiającego, spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji, zapewniającego:
a) dostęp do usługi 24 godziny na dobę w każdym dniu roboczym;
b) bieżącą informację o operacjach bankowych oraz saldach na rachunkach;
c) informację o ilości i kwocie przelewów oczekujących na realizację w systemie bankowym;
d) składanie poleceń przelewu na bieżący dzień oraz z datą przyszłą;
e) autoryzację transakcji przez osoby uprawnione;
f) nadawanie użytkownikom uprawnień na różnych poziomach akceptacji;
g) udostępnienie narzędzi do dokonywania autoryzacji transakcji (np. karty mikroprocesorowe, czytniki kart, tokeny) w ilości niezbędnej do obsługi systemu bankowości elektronicznej przez użytkowników;
h) otwieranie nowych i zamykanie nieużywanych rachunków bankowych.
3. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 5 000 000,00 zł w roku 2021, a w latach następnych w wysokości zgodnej z uchwałą budżetową.
a) termin uruchomienia kredytu (postawienia do dyspozycji) – od 1 września 2021 roku
b) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Wykaz jednostek budżetowych objętych obsługą bankową:
1. Urząd Miejski w Piastowie,
2. Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa,
3. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Piastowie,
4. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piastowie,
5. Świetlica Środowiskowo-Integracyjna "Dom Jana Pawła II" w Piastowie,
6. Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Piastowie,
7. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica w Piastowie,
8. Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Piastowie,
9. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Piastowie,
10. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Bohaterów spod Darnicy w Piastowie,
11. Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Zbigniewa Gęsickiego w Piastowie,
12. Przedszkole Miejskie Nr 1 w Piastowie,
13. Przedszkole Miejskie Nr 2 w Piastowie,
14. Przedszkole Miejskie Nr 3 z oddziałami integracyjnymi w Piastowie,
15. Przedszkole Miejskie Nr 4 w Piastowie.
Zamawiający zawrze jednolitą umowę generalną z Wykonawcą na warunkach zaoferowanych w ofercie. Wzór umowy generalnej będzie sporządzony przez Wykonawcę z uwzględnieniem istotnych postanowień umowy wynikających z załącznika nr 4 do SWZ. Wzór umowy generalnej musi zostać zaakceptowany przez Skarbnika Miasta. Umowa zostanie zawarta z Miastem Piastów na okres od 1 września 2021 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Polska Kasa Opieki S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260006841

7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 53/57

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.