Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00161995/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa siatki na potrzeby grodzeń upraw leśnych w 2025 roku w Nadleśnictwie Grójec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grójec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podole 91
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grojec@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grojec.radom.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_grojec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa siatki na potrzeby grodzeń upraw leśnych w 2025 roku w Nadleśnictwie Grójec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f6159fb-d13d-4c6a-a784-995d5e348ea9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161995
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa siatki na potrzeby grodzeń upraw leśnych w 2025 roku w Nadleśnictwie Grójec.
Zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem siatki do grodzenia upraw leśnych w ilości 45.400,00 mb. Siatka o minimalnych parametrach jak niżej:
a) 200/17/15,
b) Wysokość siatki – 200 cm,
c) Ø drutu górnego i dolnego (drutów skrajnych) – min. 2,5 mm. Tolerancja +/- 0,15 mm,
d) Ø pozostałych drutów poziomych i pionowych – min. 2,0 mm. Tolerancja +/- 0,15 mm,
e) Minimalna wytrzymałość na rozciąganie drutów pionowych (RM) 450N/mm2,
f) Odstęp pomiędzy drutami pionowymi – 15 cm,
g) Warstwa cynku: druty poziome i pionowe minimum 80 g/m2,
h) Rozstaw drutów poziomych od dołu w górę: 11x10 cm, 2x15 cm, 3x20 cm,
i) Łączenie oczek: zgrzew lub splot nie mniej niż dwukrotny,
j) Siatka w rolce o długości rolki – 50 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44313100-8 - Siatka druciana ogrodzeniowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194330,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258548,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194330,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIATPOL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182188473
7.3.3) Ulica: Stary Majdan 44B
7.3.4) Miejscowość: Stary Majdan
7.3.5) Kod pocztowy: 23-414
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194330,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.