eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa systemu monitoringu wizyjnego - dostawa 40 kamer mobilnych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego - dostawa 40 kamer mobilnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI SYSTEMU MONITORINGU

1.3.) Oddział zamawiającego: ZOSM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015464950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynarska 43/45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 54 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zosm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego - dostawa 40 kamer mobilnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a1a370-69c2-40b6-8a17-47ed427e2102

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021713/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Rozbudowa systemu monitoringu o nowe mobilne zestawy kamerowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zosm.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zosm.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja z Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem: https://zosm.eb2b.com.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego,musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie
Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z PlatformyZakupowej określa Regulamin Platformy
Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https:platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj.bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania zPlatformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę
na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemynie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania)
3) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem
zaufanym do 10MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informnacje zostały zawarte w Rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOSM/DWZ/6/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1015000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na zaprojektowaniu i dostawie 40-stu mobilnych zestawów kamer wizyjnych HD (szybkoobrotowe PTZ oraz multisensorowe) wraz z szafkami teletechnicznymi wyposażoną w zestaw akumulatorów oraz router 5G/LTE (jednomodemowy i dwumodemowy). Zamówienie polega na zaprojektowaniu, budowie, konfiguracji, dostarczeniu we wskazane przez Zamawiającego miejsce mobilnych zestawów kamerowych z kamerami HD, z własnym zasilaniem i systemem transmisji sygnałów wizyjnych i sterujących w technologii 5G/LTE, a także zainstalowanie powyższych zestawów (pierwszy montaż) na zlecenie Zamawiającego.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiajacy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofertokreślonych w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta na kamery

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli,:
a. Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat liczonych od terminu składania ofert lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę polegające na budowie modernizacji lub serwisowaniu systemu monitoringu w którym przynajmniej jeden punkt kamerowy działał w oparciu o zasilanie buforowe
lub
b. Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat liczonych od terminu składania ofert lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie przynajmniej dwóch zestawów mobilnych wraz z ich projektowaniem oraz instalacją urządzeń działającą w oparciu o zasilanie buforowe.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże doświadczenie oddzielnie dla lit. a. lub oddzielnie dla lit b. lub razem dla lit a i b.
2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat (2022, 2023,2024) przynajmniej w jednym roku osiągnął przychody w wysokości 1 000 000 zł brutto, a przychody z działalności objętej przedmiotem zamówienia minimum 50 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca
zobowiazanyjest dołączyć do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oświadczenie , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu odnośnie sytuacji ekonomicznej i finansowej, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
-wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wynagrodzenia brutto i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami ich wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w SWZ Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć karty katalogowe dla zaoferowanych urządzeń: kamer, ruterów mobilnych oraz zasilaczy buforowych.
2. Karty katalogowe o których mowa powyżej składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym przez upoważnioną osobę.
3. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie
4. W oparciu o powyższy przedmiotowy środek dowodowy, Zamawiający dokona sprawdzenia
czy oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w Opisie
przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał weryfikacji zgodności
zaoferowanego przedmiotu zamówienia również za pomocą innych ogólnodostępnych
źródeł jak np. informacje/specyfikacje/karty katalogowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

karty katalogowe dla kamer, ruterów mobilnych oraz zasilaczy buforowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w ofercie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ-Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zosm.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-23 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji z Wykonawcami w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający dopuści do negocjacji maksymalnie 3 (trzech) Wykonawców. W przypadku gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynie więcej ofert, Zamawiający zastosuje wskazane w Rozdziale XX SWZ kryteria oceny ofert.
Wykonawcy (maksymalnie w liczbie 3), którzy otrzymają najwyższą ilość punktów, zostaną zaproszeni do udziału do negocjacji z zastrzeżeniem, że Zamawiający może odstąpić bez podawania przyczyny, od przeprowadzenia
negocjacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.