eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › ZAKUP ANALIZATORA RTÊCI I CHROMATOGRAFU CIECZOWEGO Z DETEKTOREM DIODOWYM I DETEKTOREM FLUORESCENCYJNYM



Og³oszenie z dnia 2023-04-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP ANALIZATORA RTÊCI I CHROMATOGRAFU CIECZOWEGO Z DETEKTOREM DIODOWYM I DETEKTOREM FLUORESCENCYJNYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294272

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Legionowa 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/wsse-bialystok

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ANALIZATORA RTÊCI I CHROMATOGRAFU CIECZOWEGO Z DETEKTOREM DIODOWYM I DETEKTOREM FLUORESCENCYJNYM

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c58c48d-e26d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00189227

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00093597/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Zakup analizatora rtêci i chromatografu cieczowego z detektorem diodowym i detektorem fluorescencyjnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektr. za po¶redn. Platformy Zakupowej Marketplanet https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektr. przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl zgodnie z rozp. Prezesa Rady Min. z dn. 30.12.2020r. w spr. sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje strony przekazuj± za po¶redn. Platformy Zakupowej Marketplanet pod adresem intern. https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja” lub przy pomocy poczty elektronicznej: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje, przekazywane za pomoc± poczty elektronicznej powinny zawieraæ w tytule wiadomo¶ci numer ref. sprawy, której ona dotyczy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W pos. o udziel. zam. komun. miêdzy Zam. a Wyk. odbywa siê drog± elek. za po¶red.:Plat. Marketplanet https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl oraz p. elekt. przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl zgodnie z wym. okre¶. w roz. Prez. R. Min.z 30.12.2020 r. w spr. spos. sporz. i przek. Infor. oraz wym. tech. dla dok. elek. oraz ¶r. kom. elekt. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 2.O¶w., wnioski, zawiad., odwo³. oraz inform. Zam. i Wyk. przek. przez Marketplanet pod adr.: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl w „Koresp.”lub przy pomocy p. elektr.: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl o¶w., wnioski, zawiad., odw. oraz inform., przekaz. za pom. p. elektr. powinny zaw. w tyt. wiad. nr ref. spr., której ona dot. 3. Ogólne zas. korz. z Platf.:1)zg³. do postêp. wym. zalog. Wyk. do Sys. WSSE w Bia³ym. https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;2)Wyk. po wybr. opcji „przyst±p do postêp.” zost. przek. do str. https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie zost. powiad. o mo¿. zalog. lub do za³o¿. bezp³. konta. Wyk. zak³. konto wyk. kroki pr. rejestr.: podaje e-mail, ustaw. has³o, nast. powt. has³o, wpisuje kod z obrazka, akcep. regul., klika polec. „zarej. siê”; 3) rejest. konta nastêp. aut. przez:a)podp. siê pod wnios. pod. elekt. (kwalifik., osob. lub zauf.), b)lub kon. z num. telef. pod. w potwier.,c)lub je¿eli u¿ytk. nie podp. siê na wnios. ani nie skont. siê telef., konto zost. aktyw. w ci±gu maks. 6 god. rob.;4)po za³o¿. kon. Wyk. ma mo¿. z³o¿. oferty w postêp. oraz sporz., wysy³. i odb. koresp. elek.,5)Ofertê wraz z za³±cz. sk³. siê w p. elekt., opat. kwalif. p. elek., p. zauf. lub p. osob. przez osoby umoc., pod ryg. niewa¿.na Marketplanet w zak³. „Oferty”,4. Zam. okr. wym. sprzêt.-aplik. umo¿. pracê na Plat. tj.:1)sta³y dos. do sieci Inter. o przep. nie mn. ni¿ 512 kb/s,2)komp. klasy PC lub MAC, spe³n. wym. zains. sys. oper. oraz wym. u¿yw. przeg. Intern., 3)zains. Dow. Przegl. Intern. w wer. wspier. przez prod., obs³. TLS 1.2, 4)zains. Acrobat Reader lub inny obs³. pliki w form. pdf.5. Zam. okr. dopuszcz. form. przesy³. danych, tj. plików o wiel. do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 6.Zam. rekom. Wykorz. Form.: pdf, doc, xls, jpg, zip, 7z.7. Zam. okre¶. inform. na temat kod. i czasu odbioru danych: plik za³. przez Wyk. na Platf. i zapis., widocz. jest jako zaszyf. – form. kod. UTF8. Mo¿liw. otworz. pliku dost. jest po odszyf. przez Zama. po up³ term. otw ofert.8.Oznacz. czasu odb. dan. przez Platf. stan. datê oraz dok³. czas (hh:mm:ss) gen. wg czasu serw. 10.O¶wiad., wnioski, zawiad. lub inform., które wp³yn± do Zam., uwa¿a siê za dok. z³o¿. w ter., je¶li ich czyt. tre¶æ dotrze do Zam. przed up³. term. Za datê wp³. o¶w., wniosków, zawiad. oraz infor. przekaz. na e-mail Zam. przyjm. siê datê wp³. wiad. na e-mail Zam. W przyp. skorz z Platf za datê wp³ywu o¶w., wniosków, zaw. oraz infor. przyjm. siê datê ich wp³ywu na Plat.11.Wyk. mo¿e zwróciæ siê do Zam. o wyja¶. tre¶ci SWZ: 1)wnios. nale¿y przes³. za po¶. p. elektr. lub Platf. Zak.2)Zam. udzieli wyja¶.nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³. term. sk³. ofert, pod war., ¿e wnios. o wyja¶. tre¶ci SWZ wp³.³ do Zam. nie pó¼.j ni¿ na 4 dni przed up³. term. sk³ad. ofert. Je¿eli wnios. o wyja¶. tre¶.i SWZ wp³. po up³. term.Zam. mo¿e udzieliæ wyja¶. albo pozost. wn. bez rozpoz.3)tre¶æ pyt. wraz z wyja¶., b±d¼ infor. o dokon. modyf. SWZ, Zam. przek. Wyk. przez. Platf. 12. W przyp. w±tpliw. zwi±¿. z zasadami korzys.z Plat tel. +48 22 257 22 23 (inf. w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Wykon. ubiegaj±c siê o udzielenie zamów. pub. jest zobow. do wype³n. Obowi±zków form-prawn zwi±z. z udzia³em w postêp. Do obow. nale¿± obowi±zki wyn. z RODO, w szczeg. obow. inform. przewidz. w art. 13
RODO wzglêd. os. fizycz., których dane osob. dot. i od których dane te wykon. pozyska³.Obowi±zek inform. wynik. z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastos., gdy i w zakresie, w jakim os. fiz., której dane dot., dyspon. ju¿ tymi inform.(art. 13 ust. 4).2.Wykon. musi wype³niæ obow. inform. wynik. z art. 14 RODO wzgl. os. fiz., których dane przek. zamaw. i których dane po¶red. pozyska³, chyba ¿e ma zastos. jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.3.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 roz. Parl. Eur. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w spr ochr. os. fiz. w zwi±zku z przetw. dan. os. i w spr. swob. przep³ywu danych oraz uchyl. dyr. 95/46/WE„RODO”, Zamaw.informuje, ¿e:1)admin. danych osob. jest PPWIS w Bia³ym,15-099 Bia³ystok,ul.Legionowa 8; 2)w WSSEw Bia³ym. funkc. inspektor ochrony danych, z którym mo¿na kont. siê w spr. dot. przet. dan. os. oraz korzystania z praw zwi±zanych z przet. danych, w sposób:a)na adres: WSSE w Bia³ymstoku,ul. Legionowa 8, 15-099 Bia³ystok b)e-mail:iod@bialystok.wsse.gov.pl 3)dan. os. przet. bêd± na pod. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prow. postêp. o udz. zamów. pub. oraz zawarcia um.y na pod. art. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r.-Pzp (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustaw± PZP”;4)odbior.dan. os. bêd± os. lub pod., którym udos. a zostanie dokum. postêp. a w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; dane os. bêd± opub. na str. inter. postêp. i w BIP WSSE w Bia³ym.5)dane os.bêd± przechow., zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñ. postêpowania o udz. zam., a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przech. obejm. ca³y czas trw. umowy; 6)obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby/podmiotu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP; 7)¼ród³em pochodzenia danych osobowych jest podmiot bior±cy udzia³ w postêpowaniu;8)w odniesieniu do podanych danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;9)osoba/podmiot podaj±cy dane osobowe posiada: a)na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do swoich danych osobowych;b)na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych *;c)na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie tych danych osobowych narusza
przepisy RODO;10)osobie/podmiotowi podaj±cemu dane osobowe nie przys³uguje:a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO -prawo do usuniêcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 4.Jednocze¶nie Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bia³ymstoku, jako Zamawiaj±cy przypomina
o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKUP ANALIZATORA RTÊCI na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami ilo¶ciowymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi w za³±czniku nr 1.1 do oferty - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w branych pod uwagê kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKUP CHROMATOGRAFU CIECZOWEGO Z DETEKTOREM DIODOWYM I DETEKTOREM FLUORESCENCYJNYM na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami ilo¶ciowymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi w za³±czniku nr 1.1 do oferty - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38432200-4 - Chromatografy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w branych pod uwagê kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy (zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ); 2. za³±cznik nr 1.1 do oferty – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; 3. o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ); 4. pe³nomocnictwo, upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, 5. pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania: 1) wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y sporz±dziæ zgodnie z zapisami okre¶lonymi w SWZ, 2) oferta musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, 3) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant
pozosta³ych, 4) wype³niaj±c Formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówieni, 5) o¶wiadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ sk³adane s± przez Wykonawców wspólnie, z wyj±tkiem o¶wiadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (Za³±cznik nr 2 do SWZ), które sk³adane jest przez ka¿dego z Wykonawców oddzielnie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. 2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, okre¶lone zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. 3. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.
1. Na podstawie art. 455 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialno¶ci albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2) zmiana terminu realizacji zamówienia poprzez jego przed³u¿enie ze wzglêdu na przyczyny spowodowane przez si³ê wy¿sz±, czyli zdarzenia zewnêtrzne o charakterze nadzwyczajnym, których nie mo¿na by³o przewidzieæ ani zapobiec, w szczególno¶ci wojna, stan wyj±tkowy, stan epidemii, powód¼, po¿ar,
3) zmiana przedmiotu zamówienia oferowanego w ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê na inny, spe³niaj±cy wszystkie warunki okre¶lone w SWZ, w przypadku wstrzymania, wycofania lub zaprzestania jego produkcji (lub jego elementów) przez producenta, co bêdzie potwierdzone stosownym pismem od producenta, przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny brutto przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona³ wyboru Wykonawcy,
4) zmiana przedmiotu zamówienia oferowanego w ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê na inny, o lepszych parametrach, wydajno¶ci i jako¶ci w stosunku do warunków okre¶lonych w SWZ, w przypadku wstrzymania, wycofania lub zaprzestania produkcji przez producenta przedmiotu zamówienia pierwotnie oferowanego (lub jego elementów), co bêdzie potwierdzone stosownym pismem od producenta, przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny brutto przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona³ wyboru Wykonawcy,
5) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy.
2. Ponadto zmiana umowy jest dopuszczalna gdy:
1) zaistniej± przes³anki z art. 455 ust. 1 pkt 1,2,3 i ust. 2 ustawy PZP;
2) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ 10 % warto¶ci umowy brutto, o której mowa w §5 ust. 1 umowy;
3) nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy PZP.
3. Wszystkie wymienione w niniejszym paragrafie postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, jest zaistnienie sytuacji dopuszczaj±cej zmianê oraz z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê.
5. Z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w niniejszej umowie, wszelkie jej zmiany wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej (aneksu).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-02

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.